Treceți la conținutul principal

absurditatea cenzurii

Se da urmatoarea stire: un nenea a intrat in coma dupa ce a baut doua guri dintr-o doza de bere tocmai desfacuta. Aparent doza respectiva era otravita. Ca masura de siguranta producatorul de bere a retras toate dozele din judetul respectiv. Observati o mica problema in aceasta prezentare oferita de stirile pro tv?

Eu da. Cum dracu se numeste producatorul de bere? Cum sa nu aveti voie sa ziceti cine este? Omul ala era sa moara de la niste bere otravita. Vreau sa stiu cum dracu se numeste berea aia sa nu mor si eu. Este atat de absurd sa imi dati o stire completa care probabil ma va scapa de la o coma/moarte?

Bine ca imi aratati o doza blurata de bere.


Cenzura asta de marci pentru a nu le face reclama pozitiva/negativa mi se pare un mare bullshit. Este vorba de ceva potential ucigator ... e normal sa informati publicul despre ce e vorba. Publicul vrea sa stie ce bere are puterea sa il omoare. Asta inseamna o stire ... dar ma rog poate sunt eu prea optimist legat de profesionalismul celor din acest domeniu.


[later edit] dupa niste mici sapaturi pe internet am descoperit ca toata chestia asta s-a intamplat in Barlad si berea in cauza era Timisoreana. (via gardianul)

Tricky e ca nu am mai baut de mult Timisoreana ... dar din ce vad in poza asta nu pare sa fie aceasi cutie. Prima impresie a fost ca au aratat o doza de bere de silva bruna si atunci chiar ca era WHAT THE FUCK ... nu-mi aratati timisoreana dar in schimb ma faceti sa cred ca e vorba de silva neagra? Atunci chiar ca nu existau cuvinte care sa descrie cat de cacao erau astia de la stirile protv.

Astept pe cineva sa confirme ca berea blurata in filmuletul de mai sus este timisoreana ...

Comentarii

  1. Într-adevăr este o mare prostie! E vorba despre o problemă de sănătate publică, mi se pare normal să se spună clar marca produsului în cauză. Cei de la Pro TV nu au vrut să încalce regulile CNA, dar nici să nu-şi supere advertiserii. Poate nu le-ar strica să citească ceva: http://en.wikipedia.org/wiki/Tylenol_Crisis_of_1982

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate am auzit eu ... legea specifica ca nu au voie sa faca publicitate pozitiva ... legat de ceva negativ ... nu e nimic preciza.t

    RăspundețiȘtergere
  3. In reportaj cred ca apare berea Silva (pune pause la minutul 1:21 unde se vede un S mare, asemenator S-ului de la Silva).

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e Silvana ca dupa sunt cutii de Timisoareana si de Ursus ... sunt cadre cu niste cutii de bere, in fine.
    Nihasa eu nu cred ca nu au facut-o ca sa nu supere viitori potentiali clienti ai pro tv`ului ... adica o sa se afle ce bere a fost, nu vor trebui sa-si spele imaginea?
    Oare nu vor da publicitate si pe pro!?

    P.S. parca erai pe 95 acum esti pe 102 in zelist, nu prea te-am ajutat punandu-te in blogroll! La mine vad ca iar a luat-o razna acum sunt infinit mai sus ca sapt trecuta dar nu stiu de ce! :| e o mare mare prostie!

    RăspundețiȘtergere
  5. era mai sigur sa nu mai bea nimeni bere pana cand se clarifica totul... e bun si vinul, ce draaaq

    RăspundețiȘtergere
  6. ba, de ce scrie "Finlandeza" cand publici un comentariu?!

    RăspundețiȘtergere
  7. blogger nu a invatat inca foarte bine romana. ai nitica rabdare cu el @mihai.

    RăspundețiȘtergere
  8. o singura chestie … stii ca-mi place sa ma laud, dar de data asta am si un motiv Domnu` Nihasa!
    Deci sunt indragostit de ultimul meu post de pe blog … nu trebuie sa ziceti nimic doar sa-l cititi … nu este atat vorba despre mine cat despre noi toti, desi pt mine l-am postat …

    RăspundețiȘtergere
  9. e clar ca-i silva bruna!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…