Treceți la conținutul principal

absurditatea cenzurii

Se da urmatoarea stire: un nenea a intrat in coma dupa ce a baut doua guri dintr-o doza de bere tocmai desfacuta. Aparent doza respectiva era otravita. Ca masura de siguranta producatorul de bere a retras toate dozele din judetul respectiv. Observati o mica problema in aceasta prezentare oferita de stirile pro tv?

Eu da. Cum dracu se numeste producatorul de bere? Cum sa nu aveti voie sa ziceti cine este? Omul ala era sa moara de la niste bere otravita. Vreau sa stiu cum dracu se numeste berea aia sa nu mor si eu. Este atat de absurd sa imi dati o stire completa care probabil ma va scapa de la o coma/moarte?

Bine ca imi aratati o doza blurata de bere.


Cenzura asta de marci pentru a nu le face reclama pozitiva/negativa mi se pare un mare bullshit. Este vorba de ceva potential ucigator ... e normal sa informati publicul despre ce e vorba. Publicul vrea sa stie ce bere are puterea sa il omoare. Asta inseamna o stire ... dar ma rog poate sunt eu prea optimist legat de profesionalismul celor din acest domeniu.


[later edit] dupa niste mici sapaturi pe internet am descoperit ca toata chestia asta s-a intamplat in Barlad si berea in cauza era Timisoreana. (via gardianul)

Tricky e ca nu am mai baut de mult Timisoreana ... dar din ce vad in poza asta nu pare sa fie aceasi cutie. Prima impresie a fost ca au aratat o doza de bere de silva bruna si atunci chiar ca era WHAT THE FUCK ... nu-mi aratati timisoreana dar in schimb ma faceti sa cred ca e vorba de silva neagra? Atunci chiar ca nu existau cuvinte care sa descrie cat de cacao erau astia de la stirile protv.

Astept pe cineva sa confirme ca berea blurata in filmuletul de mai sus este timisoreana ...

Comentarii

  1. Într-adevăr este o mare prostie! E vorba despre o problemă de sănătate publică, mi se pare normal să se spună clar marca produsului în cauză. Cei de la Pro TV nu au vrut să încalce regulile CNA, dar nici să nu-şi supere advertiserii. Poate nu le-ar strica să citească ceva: http://en.wikipedia.org/wiki/Tylenol_Crisis_of_1982

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate am auzit eu ... legea specifica ca nu au voie sa faca publicitate pozitiva ... legat de ceva negativ ... nu e nimic preciza.t

    RăspundețiȘtergere
  3. In reportaj cred ca apare berea Silva (pune pause la minutul 1:21 unde se vede un S mare, asemenator S-ului de la Silva).

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e Silvana ca dupa sunt cutii de Timisoareana si de Ursus ... sunt cadre cu niste cutii de bere, in fine.
    Nihasa eu nu cred ca nu au facut-o ca sa nu supere viitori potentiali clienti ai pro tv`ului ... adica o sa se afle ce bere a fost, nu vor trebui sa-si spele imaginea?
    Oare nu vor da publicitate si pe pro!?

    P.S. parca erai pe 95 acum esti pe 102 in zelist, nu prea te-am ajutat punandu-te in blogroll! La mine vad ca iar a luat-o razna acum sunt infinit mai sus ca sapt trecuta dar nu stiu de ce! :| e o mare mare prostie!

    RăspundețiȘtergere
  5. era mai sigur sa nu mai bea nimeni bere pana cand se clarifica totul... e bun si vinul, ce draaaq

    RăspundețiȘtergere
  6. ba, de ce scrie "Finlandeza" cand publici un comentariu?!

    RăspundețiȘtergere
  7. blogger nu a invatat inca foarte bine romana. ai nitica rabdare cu el @mihai.

    RăspundețiȘtergere
  8. o singura chestie … stii ca-mi place sa ma laud, dar de data asta am si un motiv Domnu` Nihasa!
    Deci sunt indragostit de ultimul meu post de pe blog … nu trebuie sa ziceti nimic doar sa-l cititi … nu este atat vorba despre mine cat despre noi toti, desi pt mine l-am postat …

    RăspundețiȘtergere
  9. e clar ca-i silva bruna!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Era un bar mișto, dar problema era că mai venea și patronul...

Știți barul ăla făcut de patron în momentul în care a ajuns la 40 de ani și i-a dat cu virgulă bucket listul? Nu? Hai să vă zic cum stă treaba. Toată viața a visat să își deschidă un bar, dar n-a avut timp/bani/motivare. Asta până de curând când s-a dus ca berbecul.

L-a deschis. E mic, simpatic, are un specific bine delimitat, a mers chiar bine la început, dar acum începe să scârțâie. Și ăsta nu înțelege de ce. De ce în fiecare lună vin din ce în ce mai puțini clienți și încasează tot mai pe negativ.

Păi problema majoră e că patronul și-a dorit bar, dar nu și clienți. Am fost în vreo câteva locuri din astea unde noi îl deranjam pe patron. Omul era cu paharul de vin în față, cu gașca de prieteni și cu muzica la maxim. Erau pe distracție și trebuia să o mai pună pe pauză să ne aducă meniurile, să dea muzica mai încet, să ne aducă băutura și la final să ne ia banii.

Omul nu avea chef de noi, chiar dacă eram singurii plătitori de consumație din bar. N-ai cum să ceri prietenilor bani pe c…

Ieri le-am arătat Bucureștiul celor 5 noi beri aduse în România de URBB

De două zile timeline-ul meu s-a umplut de bloggeri care primiseră pachetul din imagine. Poze din toate unghiurile, selfie-uri, nebunie. Eu cred că am primit ultimul lădița care avea frumos atașat următorul mesaj: "Descoperă Europa cu berea care ți se potrivește! #beertrip", așa că presiunea a fost maximă.

Eu ce fel de poză pot să pun ce deja n-a fost făcută de ceilalți? Pe drumul spre casă, ajutat și de constituția specifică de blogger ce trebuia să care 6 kilograme, mi-am zis să fiu o gazdă primitoare și să le arăt celor 5 beri noi o fărâmă de București.

Și pentru că tot zic de ele, dar nu le-am numit, acestea sunt: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa.

Alături de ele au fost două mutat aici de ceva vreme: Guinness și Weihenstephaner Hefe Weissbier.

Rezultatul este mai jos.














Problema unui food truck făcut din pasiune e că nu se ia niciodată în serios

Sâmbătă am fost la aniversarea celor de la Ground Zero la Verde Stop - un loc ce a văzut de-a lungul timpului câteva street food festivals. Am ajuns regulamentar la 2, mi-am luat o bere și m-am tolănit regulamentar pe iarbă. Deja de la a 2-a bere au început șoriceii să danseze prin stomac așa că am făcut un tur al food truck-urilor prezente.

La BurgerVan timpul de așteptare era de peste 45 de minute, la Pește Pâine nici nu deschiseseră la aproape 3 ore de când începuse evenimentul, iar la Dianei 4 norocul a făcut să aibă gulașul făcut dinainte așa că puteai să mănânci pe loc. Nu zic că m-am resemnat, că au un gulaș bun, dar speram să bag niște cartofi prăjiți de la Pește Pâine.

Au deschis și ei jumătate de oră mai târziu și imediat s-a făcut o coadă care s-a împrăștiat repede. N-am înțeles de ce, dar mi-am zis că ăsta e momentul să merg să iau niște cartofi. Țeapă. Urmau să îi facă în 30 de minute după spusele lor. Mmda. Bine.


Am mai zăbovit ceva timp la niște vorbe și bere, dar am z…