Treceți la conținutul principal

absurditatea cenzurii

Se da urmatoarea stire: un nenea a intrat in coma dupa ce a baut doua guri dintr-o doza de bere tocmai desfacuta. Aparent doza respectiva era otravita. Ca masura de siguranta producatorul de bere a retras toate dozele din judetul respectiv. Observati o mica problema in aceasta prezentare oferita de stirile pro tv?

Eu da. Cum dracu se numeste producatorul de bere? Cum sa nu aveti voie sa ziceti cine este? Omul ala era sa moara de la niste bere otravita. Vreau sa stiu cum dracu se numeste berea aia sa nu mor si eu. Este atat de absurd sa imi dati o stire completa care probabil ma va scapa de la o coma/moarte?

Bine ca imi aratati o doza blurata de bere.


Cenzura asta de marci pentru a nu le face reclama pozitiva/negativa mi se pare un mare bullshit. Este vorba de ceva potential ucigator ... e normal sa informati publicul despre ce e vorba. Publicul vrea sa stie ce bere are puterea sa il omoare. Asta inseamna o stire ... dar ma rog poate sunt eu prea optimist legat de profesionalismul celor din acest domeniu.


[later edit] dupa niste mici sapaturi pe internet am descoperit ca toata chestia asta s-a intamplat in Barlad si berea in cauza era Timisoreana. (via gardianul)

Tricky e ca nu am mai baut de mult Timisoreana ... dar din ce vad in poza asta nu pare sa fie aceasi cutie. Prima impresie a fost ca au aratat o doza de bere de silva bruna si atunci chiar ca era WHAT THE FUCK ... nu-mi aratati timisoreana dar in schimb ma faceti sa cred ca e vorba de silva neagra? Atunci chiar ca nu existau cuvinte care sa descrie cat de cacao erau astia de la stirile protv.

Astept pe cineva sa confirme ca berea blurata in filmuletul de mai sus este timisoreana ...

Comentarii

  1. Într-adevăr este o mare prostie! E vorba despre o problemă de sănătate publică, mi se pare normal să se spună clar marca produsului în cauză. Cei de la Pro TV nu au vrut să încalce regulile CNA, dar nici să nu-şi supere advertiserii. Poate nu le-ar strica să citească ceva: http://en.wikipedia.org/wiki/Tylenol_Crisis_of_1982

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate am auzit eu ... legea specifica ca nu au voie sa faca publicitate pozitiva ... legat de ceva negativ ... nu e nimic preciza.t

    RăspundețiȘtergere
  3. In reportaj cred ca apare berea Silva (pune pause la minutul 1:21 unde se vede un S mare, asemenator S-ului de la Silva).

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e Silvana ca dupa sunt cutii de Timisoareana si de Ursus ... sunt cadre cu niste cutii de bere, in fine.
    Nihasa eu nu cred ca nu au facut-o ca sa nu supere viitori potentiali clienti ai pro tv`ului ... adica o sa se afle ce bere a fost, nu vor trebui sa-si spele imaginea?
    Oare nu vor da publicitate si pe pro!?

    P.S. parca erai pe 95 acum esti pe 102 in zelist, nu prea te-am ajutat punandu-te in blogroll! La mine vad ca iar a luat-o razna acum sunt infinit mai sus ca sapt trecuta dar nu stiu de ce! :| e o mare mare prostie!

    RăspundețiȘtergere
  5. era mai sigur sa nu mai bea nimeni bere pana cand se clarifica totul... e bun si vinul, ce draaaq

    RăspundețiȘtergere
  6. ba, de ce scrie "Finlandeza" cand publici un comentariu?!

    RăspundețiȘtergere
  7. blogger nu a invatat inca foarte bine romana. ai nitica rabdare cu el @mihai.

    RăspundețiȘtergere
  8. o singura chestie … stii ca-mi place sa ma laud, dar de data asta am si un motiv Domnu` Nihasa!
    Deci sunt indragostit de ultimul meu post de pe blog … nu trebuie sa ziceti nimic doar sa-l cititi … nu este atat vorba despre mine cat despre noi toti, desi pt mine l-am postat …

    RăspundețiȘtergere
  9. e clar ca-i silva bruna!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …