Treceți la conținutul principal

absurditatea cenzurii

Se da urmatoarea stire: un nenea a intrat in coma dupa ce a baut doua guri dintr-o doza de bere tocmai desfacuta. Aparent doza respectiva era otravita. Ca masura de siguranta producatorul de bere a retras toate dozele din judetul respectiv. Observati o mica problema in aceasta prezentare oferita de stirile pro tv?

Eu da. Cum dracu se numeste producatorul de bere? Cum sa nu aveti voie sa ziceti cine este? Omul ala era sa moara de la niste bere otravita. Vreau sa stiu cum dracu se numeste berea aia sa nu mor si eu. Este atat de absurd sa imi dati o stire completa care probabil ma va scapa de la o coma/moarte?

Bine ca imi aratati o doza blurata de bere.


Cenzura asta de marci pentru a nu le face reclama pozitiva/negativa mi se pare un mare bullshit. Este vorba de ceva potential ucigator ... e normal sa informati publicul despre ce e vorba. Publicul vrea sa stie ce bere are puterea sa il omoare. Asta inseamna o stire ... dar ma rog poate sunt eu prea optimist legat de profesionalismul celor din acest domeniu.


[later edit] dupa niste mici sapaturi pe internet am descoperit ca toata chestia asta s-a intamplat in Barlad si berea in cauza era Timisoreana. (via gardianul)

Tricky e ca nu am mai baut de mult Timisoreana ... dar din ce vad in poza asta nu pare sa fie aceasi cutie. Prima impresie a fost ca au aratat o doza de bere de silva bruna si atunci chiar ca era WHAT THE FUCK ... nu-mi aratati timisoreana dar in schimb ma faceti sa cred ca e vorba de silva neagra? Atunci chiar ca nu existau cuvinte care sa descrie cat de cacao erau astia de la stirile protv.

Astept pe cineva sa confirme ca berea blurata in filmuletul de mai sus este timisoreana ...

Comentarii

  1. Într-adevăr este o mare prostie! E vorba despre o problemă de sănătate publică, mi se pare normal să se spună clar marca produsului în cauză. Cei de la Pro TV nu au vrut să încalce regulile CNA, dar nici să nu-şi supere advertiserii. Poate nu le-ar strica să citească ceva: http://en.wikipedia.org/wiki/Tylenol_Crisis_of_1982

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate am auzit eu ... legea specifica ca nu au voie sa faca publicitate pozitiva ... legat de ceva negativ ... nu e nimic preciza.t

    RăspundețiȘtergere
  3. In reportaj cred ca apare berea Silva (pune pause la minutul 1:21 unde se vede un S mare, asemenator S-ului de la Silva).

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e Silvana ca dupa sunt cutii de Timisoareana si de Ursus ... sunt cadre cu niste cutii de bere, in fine.
    Nihasa eu nu cred ca nu au facut-o ca sa nu supere viitori potentiali clienti ai pro tv`ului ... adica o sa se afle ce bere a fost, nu vor trebui sa-si spele imaginea?
    Oare nu vor da publicitate si pe pro!?

    P.S. parca erai pe 95 acum esti pe 102 in zelist, nu prea te-am ajutat punandu-te in blogroll! La mine vad ca iar a luat-o razna acum sunt infinit mai sus ca sapt trecuta dar nu stiu de ce! :| e o mare mare prostie!

    RăspundețiȘtergere
  5. era mai sigur sa nu mai bea nimeni bere pana cand se clarifica totul... e bun si vinul, ce draaaq

    RăspundețiȘtergere
  6. ba, de ce scrie "Finlandeza" cand publici un comentariu?!

    RăspundețiȘtergere
  7. blogger nu a invatat inca foarte bine romana. ai nitica rabdare cu el @mihai.

    RăspundețiȘtergere
  8. o singura chestie … stii ca-mi place sa ma laud, dar de data asta am si un motiv Domnu` Nihasa!
    Deci sunt indragostit de ultimul meu post de pe blog … nu trebuie sa ziceti nimic doar sa-l cititi … nu este atat vorba despre mine cat despre noi toti, desi pt mine l-am postat …

    RăspundețiȘtergere
  9. e clar ca-i silva bruna!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…