Treceți la conținutul principal

absurditatea cenzurii

Se da urmatoarea stire: un nenea a intrat in coma dupa ce a baut doua guri dintr-o doza de bere tocmai desfacuta. Aparent doza respectiva era otravita. Ca masura de siguranta producatorul de bere a retras toate dozele din judetul respectiv. Observati o mica problema in aceasta prezentare oferita de stirile pro tv?

Eu da. Cum dracu se numeste producatorul de bere? Cum sa nu aveti voie sa ziceti cine este? Omul ala era sa moara de la niste bere otravita. Vreau sa stiu cum dracu se numeste berea aia sa nu mor si eu. Este atat de absurd sa imi dati o stire completa care probabil ma va scapa de la o coma/moarte?

Bine ca imi aratati o doza blurata de bere.


Cenzura asta de marci pentru a nu le face reclama pozitiva/negativa mi se pare un mare bullshit. Este vorba de ceva potential ucigator ... e normal sa informati publicul despre ce e vorba. Publicul vrea sa stie ce bere are puterea sa il omoare. Asta inseamna o stire ... dar ma rog poate sunt eu prea optimist legat de profesionalismul celor din acest domeniu.


[later edit] dupa niste mici sapaturi pe internet am descoperit ca toata chestia asta s-a intamplat in Barlad si berea in cauza era Timisoreana. (via gardianul)

Tricky e ca nu am mai baut de mult Timisoreana ... dar din ce vad in poza asta nu pare sa fie aceasi cutie. Prima impresie a fost ca au aratat o doza de bere de silva bruna si atunci chiar ca era WHAT THE FUCK ... nu-mi aratati timisoreana dar in schimb ma faceti sa cred ca e vorba de silva neagra? Atunci chiar ca nu existau cuvinte care sa descrie cat de cacao erau astia de la stirile protv.

Astept pe cineva sa confirme ca berea blurata in filmuletul de mai sus este timisoreana ...

Comentarii

  1. Într-adevăr este o mare prostie! E vorba despre o problemă de sănătate publică, mi se pare normal să se spună clar marca produsului în cauză. Cei de la Pro TV nu au vrut să încalce regulile CNA, dar nici să nu-şi supere advertiserii. Poate nu le-ar strica să citească ceva: http://en.wikipedia.org/wiki/Tylenol_Crisis_of_1982

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate am auzit eu ... legea specifica ca nu au voie sa faca publicitate pozitiva ... legat de ceva negativ ... nu e nimic preciza.t

    RăspundețiȘtergere
  3. In reportaj cred ca apare berea Silva (pune pause la minutul 1:21 unde se vede un S mare, asemenator S-ului de la Silva).

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e Silvana ca dupa sunt cutii de Timisoareana si de Ursus ... sunt cadre cu niste cutii de bere, in fine.
    Nihasa eu nu cred ca nu au facut-o ca sa nu supere viitori potentiali clienti ai pro tv`ului ... adica o sa se afle ce bere a fost, nu vor trebui sa-si spele imaginea?
    Oare nu vor da publicitate si pe pro!?

    P.S. parca erai pe 95 acum esti pe 102 in zelist, nu prea te-am ajutat punandu-te in blogroll! La mine vad ca iar a luat-o razna acum sunt infinit mai sus ca sapt trecuta dar nu stiu de ce! :| e o mare mare prostie!

    RăspundețiȘtergere
  5. era mai sigur sa nu mai bea nimeni bere pana cand se clarifica totul... e bun si vinul, ce draaaq

    RăspundețiȘtergere
  6. ba, de ce scrie "Finlandeza" cand publici un comentariu?!

    RăspundețiȘtergere
  7. blogger nu a invatat inca foarte bine romana. ai nitica rabdare cu el @mihai.

    RăspundețiȘtergere
  8. o singura chestie … stii ca-mi place sa ma laud, dar de data asta am si un motiv Domnu` Nihasa!
    Deci sunt indragostit de ultimul meu post de pe blog … nu trebuie sa ziceti nimic doar sa-l cititi … nu este atat vorba despre mine cat despre noi toti, desi pt mine l-am postat …

    RăspundețiȘtergere
  9. e clar ca-i silva bruna!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cam așa funcționează social media justice

Dă play video-ului. Uită-te cele 5 minute. Bagă la cap ce vrei să bagi la cap și gândește-te câte revoluții de canapea am avut în ultimul an. Reclama asta era până într-un punct o reproducere fidelă a modului în care funcționează falsa asta agitație pe social media pentru diferite cauze.

Nervi. Cuvinte. Agitație. Totul preț de câteva zile până când vine următoarea criză. Nici n-ai timp să te apuci să schimbi ceva pentru că automat algoritmul îți împinge sub nas următorul lucru pe care să te enervezi fără vreo finalitate. Și tot așa ajungi apoi la sfârșit de an să faci doar un bilanț de like-uri, nu și de lucruri schimbate.

Și atunci de ce tot acest efort?

Mai ales când poți să o arzi pe burghezie și să faci lucrurile să se întâmple în jurul tău, nu pe Internet.

A întors-o la Tineretului - hack în jocul Metrorex 2018

Dacă e un lucru care aproape mi-a făcut capul să explodeze în 2018, atunci cu siguranță e vorba de momentul în care am aflat de hack-ul Unirii-Tineretului pentru atunci când serverele Metrorex dau p-afară. Pentru atunci când tot felul de amatori se opresc pe scara rulantă să facă poze pentru social media la aglomerația deja cotidiană.

Ei bine, atunci când tu strângi like-uri pe Facebook, veteranii fac uz de hack-ul ăsta și îți râd în nas când nici în al 4-lea metrou spre Pipera n-ai fost în stare să urci. Și tot ce trebuia să faci era atât de simplu: să iei metroul o stație invers, spre Tineretului, ca apoi să te urci în metroul spre Pipera de acolo fără îmbulzeală și nervi. Bum!! Mindfuck total.

Hai că vă las câteva clipe să vă reveniți de la aceasta incursiune în afara cubului...

#10yearchallenge, păi nu?

Între pozele astea sunt 10 ani diferență și cel puțin o mână de gel în minus. E posibil să fie și vreo 2-3 kilograme în minus în a doua, dar astea sunt doar speculații.

Uitându-mă la ce au pus ceilalți oameni pe hashtag nu îmi dau seama dacă e de bine sau de rău că diferențele sunt atât de mici. E ca și cum n-am înțeles nimic din ăștia 10 ani.