Treceți la conținutul principal

noul albastru este vechiul portocaliu

S-ar parea ca ma plictisesc destul de repede de cum arata blogul acesta. Acum un an si cateva zile am facut o schimbare catre un look mai casual (link) ce se invartea in jurul headerului. Intre timp am vrut ceva mai aerisit si mai usor de citit asa ca mi-am spus ca e cazul unei schimbari.

Taaadaaaa. Asta e noul design. Ca si data trecuta ... o sa atasez un screenshot pentru posteritate si cititorii din reader.

Pentru feedback va descurcati voi cu sistemul de comentarii :)

Comentarii

  1. a trecut deja 1 an? :O aveam impresia ca le schimbi "mai des ca o muiere". n-ai invatat ca userul e CHIAR blind la design (mai ales din RSS :) ). mult prea profy pt ce scrii tu aici, gen "nuca-n perete". mult prea curat/rece/sec/corporatist pt un blog personal, care este.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vom vedea. Momentan sunt foarte incantat de noul design. Time will tell.

    RăspundețiȘtergere
  3. dude, te trec eu pe wordpress...te hostez gratis...fac si sex cu tine! doar renunta la mizeria asta de blogspoci

    RăspundețiȘtergere
  4. @Arhi - te inteleg. Dar eu inca vreau sa ii mai dai o sansa blogger-ului. Poate cu putin noroc o sa rezolve si cu sistemul asta de comentarii si atunci totul o sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Neata ! Acu imi place tema.
    E mult mai decenta si chiar pe gustul meu :)
    Si sistemul ata de comentarii e crunt rau :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …