Treceți la conținutul principal

Ghid de agatat pe Facebook

Acum ceva vreme am citit ceva asemanator la Cabral dar mi se pare ca nu m-a satisfacut si drept urmare m-am decis si eu sa inserez niste mici idei pe subiectul asta. O sa zic de fete dar aceste mici reguli sunt valabile si la baieti.
  • niciodata dar niciodata sa nu te intalnesti cu o fata care nu zambeste in 60-80% din pozele sale de pe Facebook. Cine naiba are nevoie de tipe depresive? 
  • nu te obosi daca nu are o poza tip portret la avatar - nu vrei sa te intalnesti cu fete carora le este rusine sa isi asocieze prezenta pe social media cu viata reala. E o derivata a regulei de aur a internetului: "nu ne certam cu anonimi!
  • daca numele/nickname-ul ei contine z-uri,y-uri sau aceeasi litera repetata de mai multe ori (eeeeee) .... NU! Fuck that. Hai sa nu ne mai prostim ca anii '00 au trecut.
  • cel mai bine iti dai seama cum arata in realitate din pozele in care a fost tag-uita pentru ca alea nu sunt alese special pentru Facebook daca intelegi ce vreau sa zic. Asta poate sa muste de fund daca ea stie ca tu asta cauti ... dar unde nu risti nu castigi
  • referitor la chestia de mai sus ... daca e tag-uita in multe poze spamish ... Nope! daca are prieteni idioti sau nu stie sa isi scoata tag-ul nu merita. Sansele sunt destul de mari ca respectiva persoana sa fie cam tot pe acolo cu prietenii de pe Facebook. Idiotenie prin asociere gen.
  • care e procentajul de poze in costum de baie sau de la mare? Prea mare e un deal breaker (stiu ca arata bine dar nu cautam legume frumoase acum). Scazut dar existent este un atu. Inexistent nu e o problema.  
  • prea mutle poze din cluburi? Poze cu prea multi baieti? Nu ne intereseaza asa ceva. Nu de alta dar mai facem fata? Avem si noi o varsta ce naiba.  
  • ne plac fetele care pun poze din diferite locuri cu mobile upload  sau ceva asemanator. Inseamna ca sunt destul de outgoing incat sa nu te plictisesti prea curand. Stuff to do yeeey.
  • la primul semn de share/upload poza cu ceva caracter erotic sau pornografic eu zic ca cel mai bine e sa dai unfriend. Miroase a ceva aspirational si unde miroase ... inseamna ca nu e. Logica lui peste ..
Cam asta e asa in linii mari ... daca e sa fim super superficiali. Dar nu suntem asa ca o sa tratam textul asta ca pe un material inutil si irelevant de programare neurolingvistica ... care este.

Urmatorul ghid cu "stalking on Facebook 101" nu il mai scriu ca s-au ocupat baietii astia deja. 


Comentarii

  1. Eu credeam ca merge sa te iei dupa ghidurile raposatului hi5, dar se pare ca Facebook-ul e mai complex si necesita mai multa munca selectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e mai usor sa vb cu fata respectiva?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amalian - ghidul asta e sa gasesti fata cu care sa vorbesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Nihasa cred ca exista profiluri naspa si oameni carora nu le pasa de cum arata profilul lor sau pozele lor
    asta doar inseamna ca au un FB reprezentativ si ca sa ramana in contact cu oameni care nu sunt in acelasi oras sau ceva
    pana la urma nothing trumps actually meeting the person
    also cred ca nu am inteles scopul post-ului si imi cer scuze pt asta

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am zis nicaieri ca trebuie sa agati toata lumea de pe FB :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu inteleg care e faza cu tagurile altor prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa un timp, unii nu vom mai putea alerga, ceea ce va face ca persoanele dupa care am alergat candva, vor fugi de noi fiindca nu mai putem alerga.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …