Treceți la conținutul principal

Ghid de agatat pe Facebook

Acum ceva vreme am citit ceva asemanator la Cabral dar mi se pare ca nu m-a satisfacut si drept urmare m-am decis si eu sa inserez niste mici idei pe subiectul asta. O sa zic de fete dar aceste mici reguli sunt valabile si la baieti.
  • niciodata dar niciodata sa nu te intalnesti cu o fata care nu zambeste in 60-80% din pozele sale de pe Facebook. Cine naiba are nevoie de tipe depresive? 
  • nu te obosi daca nu are o poza tip portret la avatar - nu vrei sa te intalnesti cu fete carora le este rusine sa isi asocieze prezenta pe social media cu viata reala. E o derivata a regulei de aur a internetului: "nu ne certam cu anonimi!
  • daca numele/nickname-ul ei contine z-uri,y-uri sau aceeasi litera repetata de mai multe ori (eeeeee) .... NU! Fuck that. Hai sa nu ne mai prostim ca anii '00 au trecut.
  • cel mai bine iti dai seama cum arata in realitate din pozele in care a fost tag-uita pentru ca alea nu sunt alese special pentru Facebook daca intelegi ce vreau sa zic. Asta poate sa muste de fund daca ea stie ca tu asta cauti ... dar unde nu risti nu castigi
  • referitor la chestia de mai sus ... daca e tag-uita in multe poze spamish ... Nope! daca are prieteni idioti sau nu stie sa isi scoata tag-ul nu merita. Sansele sunt destul de mari ca respectiva persoana sa fie cam tot pe acolo cu prietenii de pe Facebook. Idiotenie prin asociere gen.
  • care e procentajul de poze in costum de baie sau de la mare? Prea mare e un deal breaker (stiu ca arata bine dar nu cautam legume frumoase acum). Scazut dar existent este un atu. Inexistent nu e o problema.  
  • prea mutle poze din cluburi? Poze cu prea multi baieti? Nu ne intereseaza asa ceva. Nu de alta dar mai facem fata? Avem si noi o varsta ce naiba.  
  • ne plac fetele care pun poze din diferite locuri cu mobile upload  sau ceva asemanator. Inseamna ca sunt destul de outgoing incat sa nu te plictisesti prea curand. Stuff to do yeeey.
  • la primul semn de share/upload poza cu ceva caracter erotic sau pornografic eu zic ca cel mai bine e sa dai unfriend. Miroase a ceva aspirational si unde miroase ... inseamna ca nu e. Logica lui peste ..
Cam asta e asa in linii mari ... daca e sa fim super superficiali. Dar nu suntem asa ca o sa tratam textul asta ca pe un material inutil si irelevant de programare neurolingvistica ... care este.

Urmatorul ghid cu "stalking on Facebook 101" nu il mai scriu ca s-au ocupat baietii astia deja. 


Comentarii

  1. Eu credeam ca merge sa te iei dupa ghidurile raposatului hi5, dar se pare ca Facebook-ul e mai complex si necesita mai multa munca selectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e mai usor sa vb cu fata respectiva?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amalian - ghidul asta e sa gasesti fata cu care sa vorbesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Nihasa cred ca exista profiluri naspa si oameni carora nu le pasa de cum arata profilul lor sau pozele lor
    asta doar inseamna ca au un FB reprezentativ si ca sa ramana in contact cu oameni care nu sunt in acelasi oras sau ceva
    pana la urma nothing trumps actually meeting the person
    also cred ca nu am inteles scopul post-ului si imi cer scuze pt asta

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am zis nicaieri ca trebuie sa agati toata lumea de pe FB :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu inteleg care e faza cu tagurile altor prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa un timp, unii nu vom mai putea alerga, ceea ce va face ca persoanele dupa care am alergat candva, vor fugi de noi fiindca nu mai putem alerga.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…