Treceți la conținutul principal

Ghid de agatat pe Facebook

Acum ceva vreme am citit ceva asemanator la Cabral dar mi se pare ca nu m-a satisfacut si drept urmare m-am decis si eu sa inserez niste mici idei pe subiectul asta. O sa zic de fete dar aceste mici reguli sunt valabile si la baieti.
  • niciodata dar niciodata sa nu te intalnesti cu o fata care nu zambeste in 60-80% din pozele sale de pe Facebook. Cine naiba are nevoie de tipe depresive? 
  • nu te obosi daca nu are o poza tip portret la avatar - nu vrei sa te intalnesti cu fete carora le este rusine sa isi asocieze prezenta pe social media cu viata reala. E o derivata a regulei de aur a internetului: "nu ne certam cu anonimi!
  • daca numele/nickname-ul ei contine z-uri,y-uri sau aceeasi litera repetata de mai multe ori (eeeeee) .... NU! Fuck that. Hai sa nu ne mai prostim ca anii '00 au trecut.
  • cel mai bine iti dai seama cum arata in realitate din pozele in care a fost tag-uita pentru ca alea nu sunt alese special pentru Facebook daca intelegi ce vreau sa zic. Asta poate sa muste de fund daca ea stie ca tu asta cauti ... dar unde nu risti nu castigi
  • referitor la chestia de mai sus ... daca e tag-uita in multe poze spamish ... Nope! daca are prieteni idioti sau nu stie sa isi scoata tag-ul nu merita. Sansele sunt destul de mari ca respectiva persoana sa fie cam tot pe acolo cu prietenii de pe Facebook. Idiotenie prin asociere gen.
  • care e procentajul de poze in costum de baie sau de la mare? Prea mare e un deal breaker (stiu ca arata bine dar nu cautam legume frumoase acum). Scazut dar existent este un atu. Inexistent nu e o problema.  
  • prea mutle poze din cluburi? Poze cu prea multi baieti? Nu ne intereseaza asa ceva. Nu de alta dar mai facem fata? Avem si noi o varsta ce naiba.  
  • ne plac fetele care pun poze din diferite locuri cu mobile upload  sau ceva asemanator. Inseamna ca sunt destul de outgoing incat sa nu te plictisesti prea curand. Stuff to do yeeey.
  • la primul semn de share/upload poza cu ceva caracter erotic sau pornografic eu zic ca cel mai bine e sa dai unfriend. Miroase a ceva aspirational si unde miroase ... inseamna ca nu e. Logica lui peste ..
Cam asta e asa in linii mari ... daca e sa fim super superficiali. Dar nu suntem asa ca o sa tratam textul asta ca pe un material inutil si irelevant de programare neurolingvistica ... care este.

Urmatorul ghid cu "stalking on Facebook 101" nu il mai scriu ca s-au ocupat baietii astia deja. 


Comentarii

  1. Eu credeam ca merge sa te iei dupa ghidurile raposatului hi5, dar se pare ca Facebook-ul e mai complex si necesita mai multa munca selectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e mai usor sa vb cu fata respectiva?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amalian - ghidul asta e sa gasesti fata cu care sa vorbesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Nihasa cred ca exista profiluri naspa si oameni carora nu le pasa de cum arata profilul lor sau pozele lor
    asta doar inseamna ca au un FB reprezentativ si ca sa ramana in contact cu oameni care nu sunt in acelasi oras sau ceva
    pana la urma nothing trumps actually meeting the person
    also cred ca nu am inteles scopul post-ului si imi cer scuze pt asta

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am zis nicaieri ca trebuie sa agati toata lumea de pe FB :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu inteleg care e faza cu tagurile altor prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa un timp, unii nu vom mai putea alerga, ceea ce va face ca persoanele dupa care am alergat candva, vor fugi de noi fiindca nu mai putem alerga.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…