Treceți la conținutul principal

La Webstock 2014 am descoperit o noua specie sociala: trollul de conferinta

Reprezentantii acestei specii prefera sa salasuiasca in anonimitate, dar din cand ies la vanatoare pe la conferinte. Sunt experti in ale camuflajului. Pot sa arate ca mine sau ca tine, dar nu te lasa descumpanit de acest lucru - ii vei recunoaste cu usurinta atunci cand aleg sa isi faca simtita prezenta. Stiu ca pare ca descriu un pradator de top,  dar in realitate sunt inofensivi. O sursa modesta de amuzament si iritatie.

Sunt mereu cu mana pe sus in timpul Q&A-ului pentru a isi pregati atacul pufos. Odata ce se gasesc cu microfonul in mana, iti vor fura 4-5 minute din viata cu ajutorul unei intrebari stupide, ilogice sau total offtopic. Abuzul de truisme nu le este strain, nu de putine ori s-a intamplat ca victima sa fie nevoita sa le explice lucruri banale ca si cum trollii aveau inteligenta unui copil de 5 ani.

Poate chiar asa e. S-au realizat studii indelungate pe capacitatea lor de a mima inteligenta fiintelor umane la diferite varste, dar rezultatele nu au fost suficient de concludente pentru a explica diferentele colosale intre capacitatea lor de a duce o viata normala si lipsa totala a unui IQ cu trei cifre.

Se presupune ca sunt inruditi cu trollii de internet,  dar datorita functionalitatilor de 'Report' & 'Ignore' ... cercetarea acestei ipoteze cam lipseste.

Trollii de conferinta se aseara in partea stanga. Aproape de prize ca au multe aberatii de zis pe hashtag-urile oficiale. 

In rest, Webstock-ul de anul asta a iesit foarte bine: am ajuns acasa cu un mega good vibe si mi-am mai update-at niste informatii aflate in anii trecuti. Nu stiu daca asta era scopul lor, dar din partea mea au un plus si pentru editia asta (a 7-a btw).

Si pentru ca tot se trambita moartea Twitter-ului, vrei sa afli despre cum a fost conferinta? citeste #webstockro!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …