Treceți la conținutul principal

Ce este si cum poti sa primesti invitatie in WowApp



De o saptamana m-am apucat sa testez un multi platform messenger facut in Romania care vine cu foarte multe promisiuni, printre care si cu ideea ca poti castiga bani folosind-o. E o promisiune clasica a internetului - stai acasa, nu faci nimic si faci bani - dar de data asta e pe bune.

WowApp, ca despre ea este vorba, este o aplicatie gratuita care iti permite sa iti dai mesaje cu prietenii tai (face fix ce fac celalalte) si sa incasezi peste 70% din banii de pe reclamele pe care le vezi, reclame standard de mobile, doar sa bifezi ca vrei sa vezi reclame. Tot peste 70% sunt distribuite si din profiturile realizate din apelurie platite. Pana aici nimic out of the box.

Totusi, un lucru la care straluceste este modul in care se distribuie cei 70%. O mare parte din ei ajung la utilizator, iar restul la reteaua lui de prieteni. Practic asta este strategia lor de marketing - utilizatorii se vor preocupa activ sa aiba cat mai multi prieteni in aplicatie pentru ca acest lucru este in interesul lor. Ajuta si faptul ca accesul in aplicatie este invite only.

Nu este un sistem piramidal pentru ca este gratuit, asa ca nu ai cum sa iti iei teapa. De fapt asta am testat in aceasta saptamana: cat de repede ma pot îmbogatii cu Wowapp. Raspunsul este nu. Nu o sa faci sute/mii de euro pe luna doar schimband mesaje cu prietenii. Este absurd si naiv sa gadesti asa.

In schimb, in acest moment, poti sa faci lunar niste sume cu care de exemplu ai putea sa iti incarci cartela sau sa ii donezi unui ONG. Aici am ajuns la partea cu adevarat interesanta. In Wowapp sunt aproape 2000 de ONG-uri carora le poti transfera cat doresti tu din ce ai castigat. Eu de exemplu o sa imi aleg Teach for Romania pentru ca stiu ca educatia e importanta.

Asa se face ca ocazional voi putea sa imi dau singur un high five ca sunt o persoana buna care doneaza si care ajuta. Nu mult, dar suficient cat sa ma simt bine. Si asta doar ca schimb niste mesaje text,video sau voice cu prietenii - mesaje pe care oricum le schimbam pe alte platforme.

Totul suna bine, dar care e smecheria? Aplicatia e abia lansata de cateva saptamani, ceea ce inseamna ca trebuie sa atinga un punct critic care sa ii asigure ca va ramane relevanta. Si asta e motivul pentru care am si scris aceasta insemnare.

Daca vrei sa o testezi, sa vezi despre ce e vorba si implicit sa fii un early adopter, acceseaza acest link https://www.wowapp.com/w/nihasa.ro/ si primesti automat invitatie de pe contul meu. Bonus, imi cresc si eu reteaua nitel.

#win

[later edit] Ha! Am donat.


Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…