Treceți la conținutul principal

Podio vs Internet lynx

In primul caz e vorba de un site de podcasturi .. in al doilea ... o emisiune la radio lynx. In esenta sunt cam la fel ... emisiuni despre internet. Difera doar sa zicem modul de propagare ... una este exclusiv inregistrarea unei discutii pe o anumita tema ... iar cealalta se vrea a fi o emisiune radio care pune oarecum accent si pe ascultatori.

Doua ideei foarte bune ... care ar fi si mai bune daca si`ar uni fortele si ar face front comun. Ce ii lipseste lu` podio? calitatea inregistrarii ( nu cred ca sunt ala sensibilul dintre voi .. dar e chiar deranjanta calitatea inregistrarilor ) .. lipsa interactiunii cu ascultatorul ( ai senzatia ca tragi cu urechea la discutie ) ... un mod de a mai destinde ascultatorul din cand in cad ( dupa un timp iti pierzi concentrarea ... fiind si destul de lungi emisiunile 30+min ) ... pentru ca discutia e cam monotona ( cel putin in emisiunea cu orlando ... ziceai ca omul are un text pe care il stie pe din afara ... si il reproduce ) . Ce ii lipseste lu` internet lynx? publicul ( nu prea e ascultata atat cat ar trebui ) ... tematica prea generala a unei inregistrari ( e o emisiune mai mult de cunoastere a omului decat de a discuta pe un subiect anume)...

Cu toate astea ... fiecare imi place in modul ei ... dar nu mi`ar displacea daca si`ar uni fortele si ar face o chestie fix pe gustul meu ... Pentru ca exista foarte mult potential in abele cazuri. Oricum imi place calea ( daca putem sa zicem asa ) pe care a apucat`o internetul romanesc ( sau mai bine spus .. pe care o vad eu acum ).

Ma gandesc ca ar fi frumos daca s`ar face un fel de talk show la radio cu oameni din internetul romanesc ... de fapt ar fi o idee excelenta. Drama si impungerile sa nu zic certurile ... deja exsita .. subiecte controversate de discutie ... sunt la tot pasul ... de ce nu s`ar face o sustinere moderata de cineva? Asta astept cu sufletul la gura ... o emisiune tip talk show ... 2-3 invitati cu pareri diferite pe o anumita tema.

Dar pana atunci ... ca sunt rau va pun sa si alegeti ce preferati .. asa ca sa va vedem ... podio vs internet lynx ... fight :D

Comentarii

  1. interesanta comparatie :)

    oricum, daca tii minte (ai fost participant, de altfel) am incercat si o emisiune cu mai multi invitati. Problema este programul invitatilor (intotdeauna se intampla ca unul dintre ei sa nu poata veni sau sa aiba o problema samd). Ca urmare, risti sa dai peste cap intreaga emisiune. Daca un invitat singur nu poate veni la un moment dat, e ok... amani emisiunea. Dar daca unul din 3 nu iti vine, nu poti sa amani emisiunea (ceilalti invitati au reusit sa isi faca loc in programul lor pentru tine, nu e corect sa ii tot amani) si este posibil ca emisiunea sa nu iasa chiar cum ai vrea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…