Treceți la conținutul principal

Sitemeter are probleme

Aparent ... exista o diferenta intre asta ( link cand dai click pe imaginea cu numarul total de vizitatori ) si asta ( cand dai click pe summary ) - care in esenta reprezinta aceasi pagina. Foarte interesant ( Later edited : mai interesant e ca doar la mine apare asa ... din ce mi`au zis doi prieteni - cred ca ff nu ma mai iubeste /// cu alte cuvinte tot articolul asta e useless ... /// geez ... what a waiste of fucking time ) .. din pacate ... analytics nu are un site display ca sitemeter .... iar al 3lea ( stats counter ) e foarte urat si nu`mi vine sa il folosesc.

De ce am 3 countere? simplu ... unul e public si usor accesibil ( sitemeter ) ... altul era ala mai serios ( statscounter ) si apoi a venit tatal lor google analytics ... din lene le`am pastrat pe toate 3.

Ah si uitasem .. la statscounter imi place ca am putut eu sa ii setez dupa cat timp se considera alt vizitator unic ( in cazul de fata e 3 ore ) .. adica daca cineva intra la 9am si apoi pe la 3pm ... se considera 2 vizitatori. Nu stiu de dar oarecum mi s`a parut normal asa ... de aici si diferenta 113k unici ( statscounter ) vs 93k ( sitemeter). Oricum de departe analytics rules them all ... si desi il folosesc de cand era in teste ( cred ca beta ) ... nu am avut nici o problema cu el.

Neah .. im not a stats whore ... pe mine ma multumeste o medie de 300 pe zi ... ceea ce nu mai e cazul dupa scaderea mediei de la 400 la 250 .... cu alte cuvinte ... sunt rau de tot nemultumit *buhahahaha* ... eh lasa ca macar vacanta a meritat acest *ironic* mare sacrificiu.

Comentarii

  1. cand o sa cresti mai mare [will you ever?] o sa te gazduiesc la mine si atunci vei avea parte de toate cele 3 statistici intr-una singura.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…