Treceți la conținutul principal

Ai o idee fixa? Da? ma plictisesti !

Si e vorba de bloguri ... de fapt e vorba despre acest fenomen in general dar o sa`l particularizez pe bloguri. Se ia un blog cu o idee fixa recurenta stupida cretina amuzanta .... se foloseste respectiva idee iar si iar ... autorul are rabdare ... rezista pe baricade si tot scrijeleste despre frustrari.

Dupa cat timp cedeazi sa citesti ceva ce a devenit previzibil si neinteresant? Nu stiu de altii dar eu nu cedez nici mort ... vreau sa vad cata rabdare trebuie sa ai sa bati pasul pe loc si povestesti in esenta acelasi lucru iar si iar si mai ales iar.

Ai crede ca dupa un timp ai ajunge la o concluzie ... sau daca nu .. macar la un final. Cat poate sa tina monologul asta? - oh da ... blogul privit din perspectiva ideilor prezente in insemnari e un mare monolog. Abia dupa publicare intervine dialogul cu cei care te citesc ... dar acest dialog nu modeleaza ( sau cred ca nu ... ) viitoarele idei ce isi asteapta cumintele cele 15minute de faima.

Sunt si cazuri extreme in care chiar exista pasiune pentru nebunia respectiva .... atunci sansa sa te plictisesti ca cititor e destul de redusa ... dar in general se gasesc mai greu si doar toamna. Totusi majoritatea, din perspectiva cititorului sunt niste aventuri de`o noapte. Vii le citesti ... si apoi pleci ... viitorul nu poate aduce nimic extraordinar ... doar o existenta " tanar si nelinistit " style.

Si parca sexul vindea ... pfeeew s`a dus dracu perversitatea infantila.

Comentarii

  1. sunt la fel de finut ca un hipopotam in calduri :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. bunny strikes back. da intr-adevar eloa te-a lovit sub centura cu penultimul post

    RăspundețiȘtergere
  3. mai aveti rabdare si interes sa cititi chestia aia? io m-am lasat de mult...

    RăspundețiȘtergere
  4. eh...se poate aplica si la case mai mari. Propun insituirea unei noi categorii: nabagatii in seama sa isi schimbe denumirea din bloguri in monobloguri ... asa, ca sa stie lumea :P
    PS: de fapt cred ca e vorba de o boala de toamna (recurenta tomnateca or smth )

    RăspundețiȘtergere
  5. posibil sa nu`mi dau seama singur de asta ... dar am senzatia ca nu am aceasi idee pe care o servesc in fiecare insemnare

    RăspundețiȘtergere
  6. dar fara ideea aia, ce s-ar mai alege? :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…