Treceți la conținutul principal

Toolbox

Ieri toata ziua am fost la Toolbox - online communications .... o conferinta despre pr online si bloguri. Scriu si eu mai tarziu ca la capitolul live blogging am stat cam prost cu wi fi`ul. Cum glumea si Bobby Voicu ... nu suntem la o conferinta de online .. de ce sa avem wifi? Aparent intreaga problema e ca oamenii de la Hotel Howard Johnson au propriul lor wireless (20 euro) si nu te lasa sa ti`l aduci pe al tau.

Cu toate acestea unii bloggeri au facut live blogging de la conferinta: zoso, clickio si scarlatescu. Personal voi incerca sa nu reiau ideile dezbatute la cald. Dintre toti vorbitorii .... cel mai mult mi`a placut de Gianni Catalfamo de la Pleon Italia ... care avea acel ceva de putea sa vanda absolut orice. A impresionat si restul oamenilor cel putin prin graficele prezentate (se tot vorbea prin pauza de cafea ca vai ce grafice misto a avut).

In rest ce a fost diferit fata de celalalte conferinte la care am participat? Probabil masa rotunda cu bloggeri in care s`au verbalizat niste lucruri stiute doar de un cerc restrans. Poate si din cauza asta domnisoarele de la pr, marketing sau research nu au inteles mare lucru si au avut senzatia ca a fost o agresivitate prezenta in aer.

Ceea ce s`a si intamplat ... mici rautati spuse mai in gluma mai in serios. Eu si cei care stateau pe langa mine ne`am amuzat ... in cunostinta de cauza. Trebuia sa se intample asa ceva la o conferinta? Probabil ca nu (sa ne lasam bagajele acasa). A fost cea mai interesanta parte din conferinta? Asta da. Otv stylish sells.

Bloggerii au fost prezenti in numar mare la conferinta. De exemplu de la Boo am aflat ca fabrica va continua in regim redus de functionare .... dar nu se va inchide. De la Ionut am aflat ca exista blogul ciococioco - confesiunile unei pasarici inteligente. Ulterior pe blogul lui Vali .... un comentariu de la un/o ciococioco imi apreciaza lipsa acuta de par din cap.


Poza via Vali Petcu (ca tot te plangeai ca ti`ai luat 3 zile sa ajungi primul pe numele asta).

In rest cred ca am vorbit despre invita.ro (proiectul la care lucrez) tuturor .... deh networking.

S`a mai plans lumea ca nu dau feedurile full .... imi cer scuze dar altfel ajung la pescurt.ro sau ceva de genul asta ... un mic agregator de feeduri romanesti care vrea sa creasca si sa isi faca trafic pe spinarea prostiilor mele.

Am aflat de la Cristi Manafu ca desi populatia de bloggerite s`a marit fata de anul trecut de la 25% la 35% eu si Radu Ionescu am scazut fata de anul trecut. Cred ca e din cauza ca m`am ras in cap acum ceva vreme. Eh ... mai bine asa.

Am obosit sa scriu .... asa ca voi concluziona ca a fost foarte misto si oamenii care au vorbit chiar au venit cu ceva cat de cat nou .... fata de alte conferinte care foloseau aceleasi exemple invechite.

Comentarii

  1. incearca sa dai o nota de la 1 la 10 pt eveniment. poate ca ar merge asa ceva la la invita.ro ):-

    RăspundețiȘtergere
  2. si te-ai tuns, asta ca sa ocolesc un feedback clar la ce ai scris :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de fapt m`am ras ca aveam o promisiune/pariu :) deh om de cuvant.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…