Treceți la conținutul principal

Un fel de ku klux klan la otv

Initial poza am vazut`o pe ctrl+v (dar sursa e gigel.org) si am inceput sa rad in birou de unul singur. Nu are cum sa existe ceva de genul asta ... Frate ce lipsa de tehnologie au aia de la otv de nu sunt in stare sa blureze nitel fata invitatilor care doresc sa ramana totusi nitel acolo anonimi? Ma gandesc ca nu e prima dezvaluire sezantionala in direct cand invitatul ar fi preferat sa ramana anonim.

In al doilea rand e de`a dreptul *paranteza egal egal* faptul ca desi are sacosa aia pe cap sau ce naiba este .... totusi peste are si ochelarii de vedere. E de tot rasul circul asta de televiziune ... dar in acelasi timp doresc sa ii multumesc otv`ului ca exista ... sa fie asa un fel de
lowest common denominator al tarii.

Comentarii

  1. Iepurica... pai asta e to jmenu' ! Asta e senzationalu' ! Primul interviu luat unui om cu o sacosa in cap ! Iar ochelarii sunt pentru a induce in eroare pe cei care totusi ar putea ghici cine este invitatul.
    MAMAAA hai ca am luat-o si io pe campii rau de tot ! Sper sa ma sune OTV sa ma duc si io intr-o seara ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. neah, n-ai vazut toata faza. De fapt era vb de unul care isi punea chestia aia in cap ca sa poata lua legatura cu nush ce spirite. Au facut si carcotasii misto de otv aseara pe tema asta

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu rade ca nu e asa usor sa bagi efecte de blur peste un semnal PAL transmis live. Majoritatea televiziunilor apelau la filmatul in intuneric, sau invitatul e cu spatele, dar la OTV e spatiu putin si nu au unde :P

    RăspundețiȘtergere
  4. da' pe unde RESPIRA ???

    RăspundețiȘtergere
  5. nwradu, asta o stii de la Jegu, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mah ca Jegu e personaj virtual. E prietenul lui imaginar.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…