Treceți la conținutul principal

Ce facem de revelion?

Observ ca multa ... dar foarte multa lume nu are nici cea mai vaga idee ce sa faca de revelion. Asta conform unui mic sondaj  de pe invita. Daca e sa luam un grup de 20 de oameni 10 nu au nici cea mai vaga idee unde vor face revelionul. Patru se vor duce la munte si doi la o petrecere la cineva acasa. Alti doi probabil ca ii vor chema pe primii doi la ei acasa. Unul singur din grup se duce in strainatate.

La munte e destul de scump sa te duci si probabil ca oricum nu mai gasesti (valea prahovei 3-4 nopti de revelion se invart pe la 2000 lei ) asa ca diana a realizat o mica lista cu restaurante cluburi puburi care au program special de revelion. Lista este inca in curs de elaborare si ajutorul vostru este bine venit. Revelionul la restaurant-club e cam 100 de euro .. dar uitati-va mai bine singuri.

Comentarii

  1. ar fi bine sa se organizeze un revelion pentru bloggeri

    RăspundețiȘtergere
  2. unii lucreaza de rev, unde e categoria asta?? e ieftin si la fel de plictisitor ca jumatate din petreceri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt aia una care se duce in strainatate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @mikel ... sa fim seriosi .. bloggeri sunt destul de dubiosi incat sa nu vrei sa petreci revelionul cu ei.

    @sabina - pe acei oameni ii compatimesc

    @thcgirl77 - pe unde draga?

    RăspundețiȘtergere
  5. ca tot romanul...nu stau acasa....si daca imi petrec revelionul pe scara blocului :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…