Treceți la conținutul principal

coca cola zero - quantum of solace ... fail

Asta seara am fost la avanpremiera vip a ultimului film cu jame bond (quantum of solace) si pot spune ca fost o experienta unica (cum de altfel am fost si avertizati inainte sa inceapa filmul):

  • a fost la noul mall din rahova care btw cred ca e noul standard in cocalarasenie
  • am ajuns la 8 cum de altfel era si invitatia dar abia pe la 9 au inceput niste spectacole artistice de pregatire
  • spectacole care btw erau destul de iritante dupa ce ai stat in picioare o ora si cu haina pe brat
  • evident ca nu au improvizat o mica garderoba pentru cocktail party .. gege
  • la 9:40 or so un nenea ni s-a adresat spunand ca o sa fie o experienta unica ... cinematograf digital cica.
  • aparent kicks ass la tot ce stiam noi despre cinematografe si calitate dvd .. hd and all others
  • la ora 11 sharp filmul a freezuit! aparent era o problema cu cheia de siguranta a rolei si se rezolva in 10 minute
  • dupa 15 minute ni se spune ca bla bla bla suntem pur si simplu incompetenti (eh asta poate am bagat eu de la mine) si ca filmul nu mai poate fi reluat ... deci duceti-va acasa
  • personal gasesc asta ca o foarte buna strategie de marketing: iti creeaza asteptari exagerate (gen sa vezi filmul pana la capat) si apoi te trimite acasa ... pai cum naiba sa nu te duci a doua zi sa vezi tot filmul?
  • concluzionand ... cinematograf digital = noul culeanu pentru masele de oi.
  • ma duc maine sa vad finalul? imediat ... mai stau sa vad prima jumatate din film ca poate prima oara nu am inteles-o ... deh sunt mai greu de minte asa. 
  • epic digital FAIL? ... yap
[late edited] - aparent dupa 2 ore de asteptare au fost in stare sa dea drumul la film ... un film care are 106 minute adica <<< 120 minute. Oricum nu as fi asteptat 2 ore sa vad ultimile minute din film. Dar cica din 2 sali semi pline de cinematograf ... au ramas 30 oameni. A mai scris si zoso despre eveniment ...

later later edit: 

Author: adler
Comment:
pentru a rula filmul organizatorii au avut nevoie de parole speciale anti-piraterie, parole care functionau doar intre orele 21-23 (cand era progrmat filmul sa ruleze). Cand s-a facut ora 23 parolele au expirat iar filmul a fost oprit. Nu mai aveau alta alternativa decat sa trimita publicul acasa. Rusinos.

Cu alte cuvinte daca incepeau la ora 8 cum era in plan ... pana la noua isi faceau treaba cu spectacolele si apoi se putea vedea filmul linistit. Bravo.

Comentarii

  1. Dupa care se mira de ce le dam jos de pe torente.

    Am vrut sa merg la Shrek 3 la cinema. Mi-am zis ca asa e corect. Dupa care am vazut ca e dublat in romana la cinema. Intrucat nu as baga mana in foc ca niste actorasi romani sunt mai amuzanti decat mike myers, mi-am zis "hai acasa, il luam de pe net". Bine ca nu am mers, pentru ca la cat de execrabil este filmul ala, la final o strangeam pe casiera de gat sa-mi dea banii inapoi.

    Dar o sa ma duc la cinema sa vad Wall-E si Burn after reading. Le-au vazut altii inaintea mea. Suficienti cat sa am incredere ca nu dau banii degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Care a fost pretul biletului?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…