Treceți la conținutul principal

coca cola zero - quantum of solace ... fail

Asta seara am fost la avanpremiera vip a ultimului film cu jame bond (quantum of solace) si pot spune ca fost o experienta unica (cum de altfel am fost si avertizati inainte sa inceapa filmul):

  • a fost la noul mall din rahova care btw cred ca e noul standard in cocalarasenie
  • am ajuns la 8 cum de altfel era si invitatia dar abia pe la 9 au inceput niste spectacole artistice de pregatire
  • spectacole care btw erau destul de iritante dupa ce ai stat in picioare o ora si cu haina pe brat
  • evident ca nu au improvizat o mica garderoba pentru cocktail party .. gege
  • la 9:40 or so un nenea ni s-a adresat spunand ca o sa fie o experienta unica ... cinematograf digital cica.
  • aparent kicks ass la tot ce stiam noi despre cinematografe si calitate dvd .. hd and all others
  • la ora 11 sharp filmul a freezuit! aparent era o problema cu cheia de siguranta a rolei si se rezolva in 10 minute
  • dupa 15 minute ni se spune ca bla bla bla suntem pur si simplu incompetenti (eh asta poate am bagat eu de la mine) si ca filmul nu mai poate fi reluat ... deci duceti-va acasa
  • personal gasesc asta ca o foarte buna strategie de marketing: iti creeaza asteptari exagerate (gen sa vezi filmul pana la capat) si apoi te trimite acasa ... pai cum naiba sa nu te duci a doua zi sa vezi tot filmul?
  • concluzionand ... cinematograf digital = noul culeanu pentru masele de oi.
  • ma duc maine sa vad finalul? imediat ... mai stau sa vad prima jumatate din film ca poate prima oara nu am inteles-o ... deh sunt mai greu de minte asa. 
  • epic digital FAIL? ... yap
[late edited] - aparent dupa 2 ore de asteptare au fost in stare sa dea drumul la film ... un film care are 106 minute adica <<< 120 minute. Oricum nu as fi asteptat 2 ore sa vad ultimile minute din film. Dar cica din 2 sali semi pline de cinematograf ... au ramas 30 oameni. A mai scris si zoso despre eveniment ...

later later edit: 

Author: adler
Comment:
pentru a rula filmul organizatorii au avut nevoie de parole speciale anti-piraterie, parole care functionau doar intre orele 21-23 (cand era progrmat filmul sa ruleze). Cand s-a facut ora 23 parolele au expirat iar filmul a fost oprit. Nu mai aveau alta alternativa decat sa trimita publicul acasa. Rusinos.

Cu alte cuvinte daca incepeau la ora 8 cum era in plan ... pana la noua isi faceau treaba cu spectacolele si apoi se putea vedea filmul linistit. Bravo.

Comentarii

  1. Dupa care se mira de ce le dam jos de pe torente.

    Am vrut sa merg la Shrek 3 la cinema. Mi-am zis ca asa e corect. Dupa care am vazut ca e dublat in romana la cinema. Intrucat nu as baga mana in foc ca niste actorasi romani sunt mai amuzanti decat mike myers, mi-am zis "hai acasa, il luam de pe net". Bine ca nu am mers, pentru ca la cat de execrabil este filmul ala, la final o strangeam pe casiera de gat sa-mi dea banii inapoi.

    Dar o sa ma duc la cinema sa vad Wall-E si Burn after reading. Le-au vazut altii inaintea mea. Suficienti cat sa am incredere ca nu dau banii degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Care a fost pretul biletului?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…