Treceți la conținutul principal

tanar si nelinistit si deceptia casatoriei

Va dati seama ca legamantul telespectator-serial este mai puternic decat cel sot-sotie? 

Demonstratie:

  • Momentan tanar si nelinistit are 9146 episoade care inseamna 37 sezoane. 37 de ani (1973 pana in prezent)
  • E pe primul loc la rating in timpul zilei cu 5.6 mil de telespectatori doar in statele unite (date din 2009). 
  • In 1973 cand a inceput serialul cam 10.8% dintr-o mie de locuitori se casatoreau.
  • Raportand asta la populatia statelor unite din 1973 (211.909 mil ) inseamna ca aveam undeva pe la 2.288 mil casatorii in anul 1973. Adica 4.577 milioane de persoane casatorite anul respectiv. 
  • Sansele ca o casatorie sa aniverseze 35 de ani sunt undeva pe la 20% pentru usa. 
  • Adica din cei 4.577mil doar 915k (0.915 mil) sunt inca casatoriti.

Comparand 5.6mil pe episod cu 915k care inca ar putea sa fie casatoriti ... rezulta ca legamantul facut in urma cu 37 de ani sa te uiti la tanar si nelinistit e mai puternic decat da-ul spus pentru iubire si toate cele :)

Demonstratia e just for the fun ... desi datele sunt reale plec de la o premiza exagerata ca cineva se uita de 37 ani la un serial.

Alte info asa de fun legate de Tanar si Nelinistit ...

  • are 100 de emmy-uri pentru programele tv din timpul zilei + 334 nominalizari
  • are 1000 de saptamani consecutive (aka 20 de ani) de cand e pe primul loc la rating in timpul zilei

Comentarii

  1. Foarte frumos! Iar sursa articolului este...?

    RăspundețiȘtergere
  2. mama se uita la tânăr şi neliniştit dinainte să apar eu pe lume.
    giiiiiiiiz!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ar putea cineva sa se uite de 37 de ani la serialul asta??
    Si totusi, am o matusa care a locuit in Israel si a urmarit acolo toate episoadele, apoi, cand a venit in Romania se uita iar, desi era pentru a 2-a oara ( am inteles ca noi suntem in urma cu episoadele)

    Eu ma uitam in gimnaziu cateodata cand veneam de la scoala ...odata la cateva zile, dar era suficient, prindeam toata "actiunea"

    RăspundețiȘtergere
  4. e asa plictisitor serialul, vorbesc 30 de secunde si apoi se fixeaza camera pe chipul lor, sa ne dam seama ca ei gandesc profund si ramane asa vreo 45 de secunde.
    ma uitam in gimnaziu la el ca se uita si bunica`mea, apoi s`a saturat si ea sa se uite.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…