Treceți la conținutul principal

cititi inainte prospectul

Eu personal ma amuz de fiecare data cand aud asta intr-o reclama la super elixirul durerilor de tot felul sau al problemelor cu kg in plus. In afara de faptul ca majoritatea prospectelor necesita ceva expertiza in biochimie ... mai exista problema eterna a miilor de reactii adverse posibile. Reactii ce in general sunt ignorate tocmai din vasta lor plaja de posibilitati.Deh ... doar nu o sa ti se intample tocmai tie.

Dar nu asta e sursa inepuizabila a amuzamentului meu. Ce ma distreaza cel mai mult este pozitionarea prospectului in interior. Practic dupa ce ai cumparat leacul esti pus in situatia de a afla daca iti face fundul mov sau iti creste a treia mana. Aici vorbesc exclusiv despre mega miraculoasele pastile de slabit cumparate de la super naturistele magazine sau chiar comandate de la televizor.

Este bine ca atunci cand vrei sa cumperi ceva de la aceste magazine ai si expertiva medicala asigurata de tanti geta vanzatoarea. Dar de ce ai mai avea nevoie de asta? Ca doar este facut cu chestii naturale. Ca deh perceptia generala e ca tot ce creste in pamant este bun pentru tine. Cam asa e si cu iedera otravitoare (nu m-am informat daca chiar e utila la ceva dar numele suna destul de amenintator) ... trebuie sa fie ea buna la ceva.

Sunt surprins de inconstienta unora in rezolvarea cat mai usoara si rapida a unor probleme destul de grave. Sunt amuzat de blaaaaaaaaaaaul ala de la sfaristul reclamelor de genul asta. Poate baiatul din matrix cu a lui incetinire a timpului isi da seama ce zic ei la sfarsitul spotului dar eu cand aud aia stiu ca nu prea e de bine.

Ce e de retinut? Read the fucking manual (RTFM) si nu va jucati aiurea cu corpul vostru - cititi nenorocitul ala de manual. Si in general daca suna prea bine sa fie adevarat cu slabitul asta fabulos ... pai ai dreptate ... doar suna.

Cam atat pe seara asta .... ca la naiba ... e doar o reclama vazuta acum cateva minute la televizor.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…