Treceți la conținutul principal

Digital Marketing Forum 2010

Am fost am vazut si am cucerit. De fapt mai bine spus am invatat destul de multe lucruri noi. Asa ca daca ma intrebi cum a fost Digital Marketing Forum 2k10 o sa iti zic ca a fost o conferinta chiar foarte reusita slash interesanta. Dar sa o luam punctual.


  • au fost surprinzator de multi oameni prezenti (umbla vorba prin online ca au fost in jur de 250) inca de la prima ora cu toate ca traficul prin bucuresti era schilodit.
  • prima prezentare s-a vrut un fel de oglinda spre viitor - in 2014 se preconizeaza ca 39% din accesarile internetului se vor face de pe un device mobil
  • s-a vorbit mult despre bannere  si va anunt ca cel putin pana in viitorul semi indepartat ele nu vor muri (cum le-ar placea unora dintre noi) ci vor evolua.
  • Naumovici iar a venit sa ne zica ca e internetul e varza. Nimic nou sub soare.
  • baiatul de la google emea (Steffen Ehrhardt) in loc sa ne zica ceva interesant a tinut el mortis sa faca un tutorial live al produselor google. Pe de alta parte cred ca a fost un lucru bun pentru multi din sala ce nu pareau sa stie cu ce se mananca add planner & co
  • Ray Moore de la Kondiment a incercat in 5 minute sa ne zica cum sa gasim inspiratia oriunde in jurul nostru. Energic si simpatic.
  • supersocial a fost cuvantul care mi-a placut cel mai mult de la DMF. 
  • am aflat ca cei care lucreaza in online sunt niste Borgi (star trek thingy) ...cel putin in opinia unor creativi. Chiar imi place analogia asta ... part machine part human ... and hes going to assimilate you all.
  • cei de la Crowne Plaza sunt putin prea zelosi. In timpul conferintelor si al workshopurilor strangeau tot. Cu alte cuvinte daca intarziai 5 minute dimineata nu mai primeai cafea sau daca ti se facea sete in timpul unei conferinte nu aveai ce sa bei.
  • bila alba pentru locul ales a fost ca fata de alte evenimente realizate in acelasi loc ... la DMF s-a putut fuma inauntru (probabil ca era prea frig afara)
  • workshopurile in schimb au fost savoarea conferintei (am aflat foarte multe chestii noi dar asta poate si din cauza ca nu imi era foarte cunoscut subiectul conferintei)

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…