Treceți la conținutul principal

Digital Marketing Forum 2010

Am fost am vazut si am cucerit. De fapt mai bine spus am invatat destul de multe lucruri noi. Asa ca daca ma intrebi cum a fost Digital Marketing Forum 2k10 o sa iti zic ca a fost o conferinta chiar foarte reusita slash interesanta. Dar sa o luam punctual.


  • au fost surprinzator de multi oameni prezenti (umbla vorba prin online ca au fost in jur de 250) inca de la prima ora cu toate ca traficul prin bucuresti era schilodit.
  • prima prezentare s-a vrut un fel de oglinda spre viitor - in 2014 se preconizeaza ca 39% din accesarile internetului se vor face de pe un device mobil
  • s-a vorbit mult despre bannere  si va anunt ca cel putin pana in viitorul semi indepartat ele nu vor muri (cum le-ar placea unora dintre noi) ci vor evolua.
  • Naumovici iar a venit sa ne zica ca e internetul e varza. Nimic nou sub soare.
  • baiatul de la google emea (Steffen Ehrhardt) in loc sa ne zica ceva interesant a tinut el mortis sa faca un tutorial live al produselor google. Pe de alta parte cred ca a fost un lucru bun pentru multi din sala ce nu pareau sa stie cu ce se mananca add planner & co
  • Ray Moore de la Kondiment a incercat in 5 minute sa ne zica cum sa gasim inspiratia oriunde in jurul nostru. Energic si simpatic.
  • supersocial a fost cuvantul care mi-a placut cel mai mult de la DMF. 
  • am aflat ca cei care lucreaza in online sunt niste Borgi (star trek thingy) ...cel putin in opinia unor creativi. Chiar imi place analogia asta ... part machine part human ... and hes going to assimilate you all.
  • cei de la Crowne Plaza sunt putin prea zelosi. In timpul conferintelor si al workshopurilor strangeau tot. Cu alte cuvinte daca intarziai 5 minute dimineata nu mai primeai cafea sau daca ti se facea sete in timpul unei conferinte nu aveai ce sa bei.
  • bila alba pentru locul ales a fost ca fata de alte evenimente realizate in acelasi loc ... la DMF s-a putut fuma inauntru (probabil ca era prea frig afara)
  • workshopurile in schimb au fost savoarea conferintei (am aflat foarte multe chestii noi dar asta poate si din cauza ca nu imi era foarte cunoscut subiectul conferintei)

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…