Treceți la conținutul principal

care este cel mai nesimtit product placement intr-un film?

Sa fie ...
  • Audi-ul din I, Robot? 
  • Converse All Stars, vintage 2004. I, Robot?
  • AOL in  You've got mail? 
  • Aston Martin in ultimele 4 filme James Bond?
  • Sony Ericsson - James Bond Casino Royale?
  • FedEx - Castaway?
  • BMW - Transporter 1? 
  • Audi -  Transporter 2 si 3? :)
  • Sau pur si simplu Evolution unde reusesc sa distruga extraterestrul de final cu tone si tone de Head and Shoulders?
  • ... cred ca totusi castigatorul este filmul Transformers 2007 (video-ul de mai jos poate sa confirme)

Comentarii

  1. Filmele SF n-ar trebui sa se puna la socoteala, acolo mi se pare ok, chiar amuzant, sa constanti ca un brand e pe piata si peste 50 de ani.

    La fel si filmele cu masini, ceva tot trebuie sa arati.

    Cea mai fortata mi s-a parut o cutie de Pepsi din Thomas Crown Affair.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu contest ca ceva trebuie sa arati in filmele cu masini ... dar de multe ori fie sunt modificate serios respectivele masini fie se folosesc tone de efecte speciale si practic vezi respectiva masina cum vor ei sa ti-o prezinte (chiar daca nu are respectivele performante in realitate).

    Iar la SF-uri n-ar trebui sa fie fictiune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa. Volvo-ul pe care il conducea vampirul strălucitor din Twilight nu se pune?

    RăspundețiȘtergere
  4. @mihai - nu am vazut twilight :) Apare minim 5 minute masina in film?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, dar scena asat face toti banii :)) http://www.youtube.com/watch?v=b07ivInGpyI&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. Masina clasica din clipul de mai sus cu siguranta nu e Porsche. Probabil un Jaguar da' nu pot sa spun modelul mai exact.

    Si ar mai fi masina galbena, Chevrolet Camaro SS ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Camaro#Notable_appearances )

    SI totusi...cine naiba se uita la o asa mizerie de film?!

    RăspundețiȘtergere
  7. @PHNC - de contrazis nu pot pentru ca nu ma pricep asa de bine la modele de masini dar in film era vorba de dialogul pe care cei 2 il aveau legat de porsche

    Ron Witwicky: I've got a little surprise for you, son. [drives towards a Porsche dealer] Yep, a little surprise.
    Sam Witwicky: No, no, no, NO!! Dad! Oh, you've got to be kidding me!
    Ron: Yeah, I am. [drives past Porsche dealer] You're not getting a Porsche!
    Sam: [offended look] You think that's funny?
    Ron: Yeah, I think it's funny.
    Sam: What's wrong with you?!
    Ron: What, did you really think I'd get you a Porsche? For your first car?
    Sam: I don't wanna talk to you for the rest of the day. [Ron chuckles[

    RăspundețiȘtergere
  8. e un AC Cobra...
    http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Cobra

    RăspundețiȘtergere
  9. @nihasa - da, ai dreptate, pe film nu se aude partea aia de dialog iar eu nu am vazut filmul :)) Insa da, se vede repede pe fundal sigla Porsche si o masina parcata in fata.

    @Panzer - in niciun caz nu e AC Cobra.
    Cred ca este un Jaguar XK140 ( http://sp2.ro/6aeb92 ) sau ceva din aceeasi clasa/vreme: XK120 sau XK150.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uitaţi-vă la Vantage Point, e un film făcut de Sony. Vreau să îmi număraţi câte produse Sony observaţi în film. Pot pune pariu cu viaţa mea că în filmul ăsta e cel mai nesimţit product placement la modul că nu trec 2-3 minute fără să vezi un produs Sony.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://matr3o.com/2008/07/sony-ericsson-pwnz-zohan/

    http://matr3o.com/2008/10/nokia-pwnz-taken-wanted/

    Niste posturi de-ale mele destul de vechi legate de treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. @costin - nu tin minte sa fii vazut vreun nokia in star trek ... desi l-am vazut de 2-3 ori :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, come on... cand kirk (copilul) fura masina la inceputul filmului si activeaza telefonul din ea, nu scrie mare Nokia pe el? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…