Treceți la conținutul principal

care este cel mai nesimtit product placement intr-un film?

Sa fie ...
  • Audi-ul din I, Robot? 
  • Converse All Stars, vintage 2004. I, Robot?
  • AOL in  You've got mail? 
  • Aston Martin in ultimele 4 filme James Bond?
  • Sony Ericsson - James Bond Casino Royale?
  • FedEx - Castaway?
  • BMW - Transporter 1? 
  • Audi -  Transporter 2 si 3? :)
  • Sau pur si simplu Evolution unde reusesc sa distruga extraterestrul de final cu tone si tone de Head and Shoulders?
  • ... cred ca totusi castigatorul este filmul Transformers 2007 (video-ul de mai jos poate sa confirme)

Comentarii

  1. Filmele SF n-ar trebui sa se puna la socoteala, acolo mi se pare ok, chiar amuzant, sa constanti ca un brand e pe piata si peste 50 de ani.

    La fel si filmele cu masini, ceva tot trebuie sa arati.

    Cea mai fortata mi s-a parut o cutie de Pepsi din Thomas Crown Affair.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu contest ca ceva trebuie sa arati in filmele cu masini ... dar de multe ori fie sunt modificate serios respectivele masini fie se folosesc tone de efecte speciale si practic vezi respectiva masina cum vor ei sa ti-o prezinte (chiar daca nu are respectivele performante in realitate).

    Iar la SF-uri n-ar trebui sa fie fictiune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa. Volvo-ul pe care il conducea vampirul strălucitor din Twilight nu se pune?

    RăspundețiȘtergere
  4. @mihai - nu am vazut twilight :) Apare minim 5 minute masina in film?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, dar scena asat face toti banii :)) http://www.youtube.com/watch?v=b07ivInGpyI&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. Masina clasica din clipul de mai sus cu siguranta nu e Porsche. Probabil un Jaguar da' nu pot sa spun modelul mai exact.

    Si ar mai fi masina galbena, Chevrolet Camaro SS ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Camaro#Notable_appearances )

    SI totusi...cine naiba se uita la o asa mizerie de film?!

    RăspundețiȘtergere
  7. @PHNC - de contrazis nu pot pentru ca nu ma pricep asa de bine la modele de masini dar in film era vorba de dialogul pe care cei 2 il aveau legat de porsche

    Ron Witwicky: I've got a little surprise for you, son. [drives towards a Porsche dealer] Yep, a little surprise.
    Sam Witwicky: No, no, no, NO!! Dad! Oh, you've got to be kidding me!
    Ron: Yeah, I am. [drives past Porsche dealer] You're not getting a Porsche!
    Sam: [offended look] You think that's funny?
    Ron: Yeah, I think it's funny.
    Sam: What's wrong with you?!
    Ron: What, did you really think I'd get you a Porsche? For your first car?
    Sam: I don't wanna talk to you for the rest of the day. [Ron chuckles[

    RăspundețiȘtergere
  8. e un AC Cobra...
    http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Cobra

    RăspundețiȘtergere
  9. @nihasa - da, ai dreptate, pe film nu se aude partea aia de dialog iar eu nu am vazut filmul :)) Insa da, se vede repede pe fundal sigla Porsche si o masina parcata in fata.

    @Panzer - in niciun caz nu e AC Cobra.
    Cred ca este un Jaguar XK140 ( http://sp2.ro/6aeb92 ) sau ceva din aceeasi clasa/vreme: XK120 sau XK150.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uitaţi-vă la Vantage Point, e un film făcut de Sony. Vreau să îmi număraţi câte produse Sony observaţi în film. Pot pune pariu cu viaţa mea că în filmul ăsta e cel mai nesimţit product placement la modul că nu trec 2-3 minute fără să vezi un produs Sony.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://matr3o.com/2008/07/sony-ericsson-pwnz-zohan/

    http://matr3o.com/2008/10/nokia-pwnz-taken-wanted/

    Niste posturi de-ale mele destul de vechi legate de treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. @costin - nu tin minte sa fii vazut vreun nokia in star trek ... desi l-am vazut de 2-3 ori :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, come on... cand kirk (copilul) fura masina la inceputul filmului si activeaza telefonul din ea, nu scrie mare Nokia pe el? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…