Treceți la conținutul principal

care este cel mai nesimtit product placement intr-un film?

Sa fie ...
  • Audi-ul din I, Robot? 
  • Converse All Stars, vintage 2004. I, Robot?
  • AOL in  You've got mail? 
  • Aston Martin in ultimele 4 filme James Bond?
  • Sony Ericsson - James Bond Casino Royale?
  • FedEx - Castaway?
  • BMW - Transporter 1? 
  • Audi -  Transporter 2 si 3? :)
  • Sau pur si simplu Evolution unde reusesc sa distruga extraterestrul de final cu tone si tone de Head and Shoulders?
  • ... cred ca totusi castigatorul este filmul Transformers 2007 (video-ul de mai jos poate sa confirme)

Comentarii

  1. Filmele SF n-ar trebui sa se puna la socoteala, acolo mi se pare ok, chiar amuzant, sa constanti ca un brand e pe piata si peste 50 de ani.

    La fel si filmele cu masini, ceva tot trebuie sa arati.

    Cea mai fortata mi s-a parut o cutie de Pepsi din Thomas Crown Affair.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu contest ca ceva trebuie sa arati in filmele cu masini ... dar de multe ori fie sunt modificate serios respectivele masini fie se folosesc tone de efecte speciale si practic vezi respectiva masina cum vor ei sa ti-o prezinte (chiar daca nu are respectivele performante in realitate).

    Iar la SF-uri n-ar trebui sa fie fictiune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa. Volvo-ul pe care il conducea vampirul strălucitor din Twilight nu se pune?

    RăspundețiȘtergere
  4. @mihai - nu am vazut twilight :) Apare minim 5 minute masina in film?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, dar scena asat face toti banii :)) http://www.youtube.com/watch?v=b07ivInGpyI&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. Masina clasica din clipul de mai sus cu siguranta nu e Porsche. Probabil un Jaguar da' nu pot sa spun modelul mai exact.

    Si ar mai fi masina galbena, Chevrolet Camaro SS ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Camaro#Notable_appearances )

    SI totusi...cine naiba se uita la o asa mizerie de film?!

    RăspundețiȘtergere
  7. @PHNC - de contrazis nu pot pentru ca nu ma pricep asa de bine la modele de masini dar in film era vorba de dialogul pe care cei 2 il aveau legat de porsche

    Ron Witwicky: I've got a little surprise for you, son. [drives towards a Porsche dealer] Yep, a little surprise.
    Sam Witwicky: No, no, no, NO!! Dad! Oh, you've got to be kidding me!
    Ron: Yeah, I am. [drives past Porsche dealer] You're not getting a Porsche!
    Sam: [offended look] You think that's funny?
    Ron: Yeah, I think it's funny.
    Sam: What's wrong with you?!
    Ron: What, did you really think I'd get you a Porsche? For your first car?
    Sam: I don't wanna talk to you for the rest of the day. [Ron chuckles[

    RăspundețiȘtergere
  8. e un AC Cobra...
    http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Cobra

    RăspundețiȘtergere
  9. @nihasa - da, ai dreptate, pe film nu se aude partea aia de dialog iar eu nu am vazut filmul :)) Insa da, se vede repede pe fundal sigla Porsche si o masina parcata in fata.

    @Panzer - in niciun caz nu e AC Cobra.
    Cred ca este un Jaguar XK140 ( http://sp2.ro/6aeb92 ) sau ceva din aceeasi clasa/vreme: XK120 sau XK150.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uitaţi-vă la Vantage Point, e un film făcut de Sony. Vreau să îmi număraţi câte produse Sony observaţi în film. Pot pune pariu cu viaţa mea că în filmul ăsta e cel mai nesimţit product placement la modul că nu trec 2-3 minute fără să vezi un produs Sony.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://matr3o.com/2008/07/sony-ericsson-pwnz-zohan/

    http://matr3o.com/2008/10/nokia-pwnz-taken-wanted/

    Niste posturi de-ale mele destul de vechi legate de treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. @costin - nu tin minte sa fii vazut vreun nokia in star trek ... desi l-am vazut de 2-3 ori :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, come on... cand kirk (copilul) fura masina la inceputul filmului si activeaza telefonul din ea, nu scrie mare Nokia pe el? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cam așa funcționează social media justice

Dă play video-ului. Uită-te cele 5 minute. Bagă la cap ce vrei să bagi la cap și gândește-te câte revoluții de canapea am avut în ultimul an. Reclama asta era până într-un punct o reproducere fidelă a modului în care funcționează falsa asta agitație pe social media pentru diferite cauze.

Nervi. Cuvinte. Agitație. Totul preț de câteva zile până când vine următoarea criză. Nici n-ai timp să te apuci să schimbi ceva pentru că automat algoritmul îți împinge sub nas următorul lucru pe care să te enervezi fără vreo finalitate. Și tot așa ajungi apoi la sfârșit de an să faci doar un bilanț de like-uri, nu și de lucruri schimbate.

Și atunci de ce tot acest efort?

Mai ales când poți să o arzi pe burghezie și să faci lucrurile să se întâmple în jurul tău, nu pe Internet.

A întors-o la Tineretului - hack în jocul Metrorex 2018

Dacă e un lucru care aproape mi-a făcut capul să explodeze în 2018, atunci cu siguranță e vorba de momentul în care am aflat de hack-ul Unirii-Tineretului pentru atunci când serverele Metrorex dau p-afară. Pentru atunci când tot felul de amatori se opresc pe scara rulantă să facă poze pentru social media la aglomerația deja cotidiană.

Ei bine, atunci când tu strângi like-uri pe Facebook, veteranii fac uz de hack-ul ăsta și îți râd în nas când nici în al 4-lea metrou spre Pipera n-ai fost în stare să urci. Și tot ce trebuia să faci era atât de simplu: să iei metroul o stație invers, spre Tineretului, ca apoi să te urci în metroul spre Pipera de acolo fără îmbulzeală și nervi. Bum!! Mindfuck total.

Hai că vă las câteva clipe să vă reveniți de la aceasta incursiune în afara cubului...

#10yearchallenge, păi nu?

Între pozele astea sunt 10 ani diferență și cel puțin o mână de gel în minus. E posibil să fie și vreo 2-3 kilograme în minus în a doua, dar astea sunt doar speculații.

Uitându-mă la ce au pus ceilalți oameni pe hashtag nu îmi dau seama dacă e de bine sau de rău că diferențele sunt atât de mici. E ca și cum n-am înțeles nimic din ăștia 10 ani.