Treceți la conținutul principal

Din comunicatele de presa: berarie germana, chiftelute romanesti, Testoasele Ninja si un nou skate shoes shop

Am inceput sa strang atat de multe comunicate de presa, incat am zis sa le grupez pe toate intr-un singur post. Poate poate intereseaza pe cineva ce urmeaza sa se mai intample sau ce s-a intamplat deja.

Saptamana trecuta s-a lansat o berarie noua in Bucuresti. Siegfried PrivatBrauerei - pe numele ei - este o berarie germana autentica ce se gaseste pe strada Orhideelor nr. 19. N-am apucat sa ajung la ea, dar o pasarica mi-a soptit ca berea e buna si ciolanul copt cu sorici este spectacol. O pasarica de incredere, asa ca voi ajunge cu siguranta sa ciocnesc o halba de bere in locul respectiv. Site-ul oficial este aici.

Arata bine, nu?
McDonald's isi mai incearca odata mana cu preparate traditionale romanesti. Dupa McMici, acum a venit randul chiftelutelor romanesti sa se imprietenasca cu iubitorii de fast food. Sunt bunicele, dar nu-mi aduc aminte sa fii avut vreodata o pofta teribila de chiftele. Cine stie, poate stiu cei de la Mc mai bine. Din 21 aprilie le gasiti la cel mai apropiat McDonald's. Bonus pentru vegetarieni - tot atunci or sa bage cascaval pane.

Poza facuta de Radu, eu am fost pe fuga si n-am apucat sa mai declasenz.
Si pentru a nu parasi zona de fast food, Pizza Hut introduce blat-ul Super Pan - pentru mofturosii care nu mananca marginile pizzei. Stiu, nici eu nu inteleg. Suntem un popor iubitor de blaturi errr paine. Cum naiba sa lasi cotoarele alea in farfurie. Ei bine, acum nu mai e cazul. Marginile sunt umplute cu branza si sos de rosii. Ok la gust. Dar intre noi fie vorba, eu sunt genul care rontaie cotoarele lasate de prieteni prin farfurie. Sabotaj de la Pizza Hut, mai putin de rontait acum.

Tipul asta de margine/blat poti sa il pui pe orice pizza medie sau mare din categoriile Favorite, Speciale sau Complete.
19-20 Aprilie - Maraton Testoasele Ninja pe nickelodeon. Perfect pentru weekend-ul de Paste. Iti lasi tancul la televizor si iti poti vedea de treburile tale. Zic si eu asa - ca om care nu are copii. Duminica seara de la ora 7 incepe sezonul 2. In plus, au si un concurs cu hashtag-ul #ninjaturtles unde te poti alege cu un zorro din asta cu carapace. Pe la ei pe Facebook cred ca sunt mai multe informatii.


Dupa ce il culci pe ala micu, duminica de la ora 22:00 pe History poti sa vezi documentarul "Marea Istorie" (A Brief Big History). E ceva! N-ai mai vazut de mult un documentar pe History. Sa nu exageram acum, Pawn Stars si Storage Wars sunt pe lista mea de guilty pleasures.

“Marea istorie” exploreaza cateva dintre momentele decisive ale ultimelor 13,7 miliarde de ani, analizand legaturile dintre istoria umana si stiinţa care guverneaza universul. Serialul include declaratiile unor academicieni de renume si experti în domeniu, ilustrand o imagine cat mai autentica a lumii care ne inconjoara.
Teaser mai jos:



Si inchei cu o stire de pseudo interes general pentru posesorii de skate shoes: In AFI Palace Cotroceni se deschide primul concept store VANS. Astazi de la ora 18:00. Nu stiu exact ce inseamna un concept store VANS, pentru ca oricum skate shop-urile nu prea arata a magazine traditionale, dar daca ajungi acolo astazi - ai sansa sa ii vezi in concert pe Les Elephants Bizarres.


DC for life! wink wink. 

Cam asta e lista cu ce se intampla zilele astea. Cred ca cei de la PR si-au facut treaba destul de bine, pentru ca m-au cam nimerit cu toate: imi place berea, mai calc din cand in cand intr-un fast food, comand ocazional pizza, am doi nepoti mititei, aveam si un tag pe blog cu documentare si nu in ultimul rand: port skate shoes.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…