Treceți la conținutul principal

Cat de bine dormi in noaptea de dinainte de plecare?

Nu stiu altii cum sunt, dar eu niciodata nu ma odihnesc in noaptea de dinainte. Adorm greu si nu inteleg de ce. Stiinta dicteaza ca e vorba de nelinistea si emotia unei noi aventuri ce urmeaza sa se intample, dar logica iti spune ca un somn bun te aduce mult mai repede in fata faptului implinit: inceputul mini vacantei.

Cu aceasta dilema ma voi culca in seara asta sau cel putin voi incerca. Oricum nu mai conteaza, maine ma asteapta Ardealul! Landul fain-osagului, bucatelor si a bauturilor care iti inteapa putin limba, a supranaturalului si a salbaticiei neatinse de maini molcome.

Maine vom schimba putin insiruirea. Salbaticia va ramane neatinsa, dar o sa fie privita. Nu va scapa de ochii nostri curiosi. Oriunde s-ar ascunde, noi suntem pregatiti si echipati pentru orice provocare. O vom gasi si ii vom fura cateva imagini si povestiri pe care le vom pune la mare pret sub hashtagul  #goodyear4x4 

4×4 Goodyear Experience powered by Tiriac Auto.
Dar deja incep sa dau prea mult din casa...

Inchei totusi cu o insiruire a noastra, a echipei care va "speria" Ardealul: Doru, MirceaRazvan, Ivo, Dragos, Adrian si Carmen. Pana cand ne vom mai auzi pe blog (5-6 zile), ne vom mai auzi pe retelele sociale (al mele sunt jos de tot in dreapta).

Fainu' sa fie cu voi!

[Later Edit]

Exista si un concurs in urma caruia iti poti asigura un loc in viitoarea experienta 4x4 Goodyear - cea de saptamana viitoare. Tot ce trebuie sa faci e sa pui o poza pe demna de tag-ul #goodyear4x4 pe Facebook-ul tau (ps sa fie publica). In plus, premiul mic saptamanal consta intr-o reducere la achizitioanrea de pneuri de iarna (ca tot se stie ca iarna nu-i ca vara). Mai multe detalii gasesti pe pagina promotiei 4×4 Goodyear Winter Experience.

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…