Treceți la conținutul principal

Cum schimbi mentalitati cu articole pe bloguri?

Raspunsul scurt este ca nu schimbi.

Pentru ca nu consider ca in lista de prieteni de pe retelele sociale sau intre cititorii de pe acest blog am potentiali violatori, nu voi discuta in aceasta inseamnare despre #nuinseamnanu. O sa plec de la premiza ca toata lumea (inclusiv femeile) stiu si inteleg ca nu inseamna stop.

La cei care nu inteleg acest lucru, nu cred ca pot sa ajung eu cu mesajul acesta. Si chiar de as ajunge, nu anticipez ca as avea suficienta putere de convingere incat sa ma fac inteles. N-ar avea suficienta incredere incat sa se uite in gura mea.

Dar stiti cine are?







Exact. Daca vrei sa schimbi parerea unei societati rurale (47.12% in 2013) cu ei trebuie sa vorbesti. Ei sunt singurii care au control, putere si suficienta audienta incat poata sa schimbe ceva. Ei sunt cei de la care multi oameni isi iau raspunsuri la unele intrebari de viata si de moarte. Ei sunt cei care pot condamna la nivel de constienta colectiva. Ei au 62.3% din increderea nationala.

Problema e ca ei nu prea stau pe Facebook si nici nu sunt mari amatori de bloguri. Dar daca i-ai coopta in aceasta campanie...

Comentarii

  1. oamenii nu mai cred în biserică, în pofida sondajelor. Locuiesc în rural în zona de Sud iar biserica este doar un muzeu al satului, nicidecum un lăcaș de cult. Sunt foarte puțini oameni care mai merg pe la biserică cu excepția sărbătorilor mari. Astfel că autoritatea preoților scade dramatic pe zi ce trece.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din experienta mea prin Moldova, oamenii inca sunt puternic atasati de biserica - depinde cat de aproape esti de un oras mare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…