Treceți la conținutul principal

Cum schimbi mentalitati cu articole pe bloguri?

Raspunsul scurt este ca nu schimbi.

Pentru ca nu consider ca in lista de prieteni de pe retelele sociale sau intre cititorii de pe acest blog am potentiali violatori, nu voi discuta in aceasta inseamnare despre #nuinseamnanu. O sa plec de la premiza ca toata lumea (inclusiv femeile) stiu si inteleg ca nu inseamna stop.

La cei care nu inteleg acest lucru, nu cred ca pot sa ajung eu cu mesajul acesta. Si chiar de as ajunge, nu anticipez ca as avea suficienta putere de convingere incat sa ma fac inteles. N-ar avea suficienta incredere incat sa se uite in gura mea.

Dar stiti cine are?







Exact. Daca vrei sa schimbi parerea unei societati rurale (47.12% in 2013) cu ei trebuie sa vorbesti. Ei sunt singurii care au control, putere si suficienta audienta incat poata sa schimbe ceva. Ei sunt cei de la care multi oameni isi iau raspunsuri la unele intrebari de viata si de moarte. Ei sunt cei care pot condamna la nivel de constienta colectiva. Ei au 62.3% din increderea nationala.

Problema e ca ei nu prea stau pe Facebook si nici nu sunt mari amatori de bloguri. Dar daca i-ai coopta in aceasta campanie...

Comentarii

  1. oamenii nu mai cred în biserică, în pofida sondajelor. Locuiesc în rural în zona de Sud iar biserica este doar un muzeu al satului, nicidecum un lăcaș de cult. Sunt foarte puțini oameni care mai merg pe la biserică cu excepția sărbătorilor mari. Astfel că autoritatea preoților scade dramatic pe zi ce trece.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din experienta mea prin Moldova, oamenii inca sunt puternic atasati de biserica - depinde cat de aproape esti de un oras mare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…