Treceți la conținutul principal

Trigger words la Poșta Română


Pentru că tot m-am întors de 10 minute de la un oficiu poștal unde în teorie trebuia să ridic niște tricouri venite de pe threadless.com, lucru care nu s-a întâmplat dintr-un motiv care îmi e străin, am zis să fac un scurt ghid despre ce cuvinte ar trebui evitate atunci când vorbești la ghișeu.

Primul a fost curier. E posibil ca toată lumea să râdă de mine că nu știam acest trigger word de bază, dar în simplitatea mea, numesc curieri toți cei care vor să îmi livreze ceva. Eu o țineam pe a mea că m-a sunat curierul Poștei Române să îmi livreze ceva vineri, ea tot îmi spunea că Poșta Română nu are curieri și poate altcineva a încercat să îmi livreze ceva.

Ba că e agentul poștal, ba că e nu mai știu ce poștal, dar cu siguranță nu e curier. Bine. Fie ca voi. Am continuat să îi zic reprezentantul Poștei, dar nici așa n-am avut succes. Dacă nu știu titulatura lui exactă, n-au cum să își dea seama cine și ce a vrut să îmi livreze. Mai că îmi venea să zic ca Despot Tricouri în...

Al doilea cuvânt care ne-a dat dialogul peste cap și ne-a parcat în autostrada confuziei a fost că eu mă tot refeream la ce urma să primesc drept colet. Altă greșeală de amator. Poșta nu livrează colete sau face asta prin curier ceva poștal ce n-am reținut cum se numește exact. Atunci doamnă ce poate să fie 2 kilograme de tricouri dacă nu colet?

Scrisoare voluminoasă a venit răspunsul sec. Bine. Agentul poștal trebuia să îmi livreze vineri o scrisoare voluminoasă și când nu m-a găsit acasă, mi-a zis la telefon că pot să o ridic de aici de luni încolo de la ora 17. Azi e joi așa că am venit când n-am primit avizul poștal. Povestea părea logică în capul meu.

Și așa am dat al 3-lea trigger word: tracking number. Aveți? Da, zic eu și mă apuc să îi citesc cârnatul de litere și cifre primite de la site-ul de unde am comandat scrisoarea voluminoasă. Greșit din nou. E prea lung. Oh. Mulțumesc. Ah. Păi doar asta am. Nu. Trebuie să aveți tracking number de Poșta Română. #evident

Ultimul lucru care a pus capac discuției noastre amicale de la 8 dimineața a fost cea mai idioată întrebare pusă vreodată la un ghișeu poștal. Întreb eu: Dar nu puteți să mă căutați după nume ca să vedeți unde e scrisoarea voluminoasă? Liniște totală și parcă am simțit cum toată lumea din micul oficiu poștal m-a fixat cu privirea. Mă așteptam să izbucnească toți într-un râs isteric. Auzi tu ce întreabă ăsta micu. Hhaahhahahahaahaah.

Am plecat cu coada între picioare. Și mâine e o zi. Poate vine și avizul ăsta fără de care nici nu poți să respiri într-un oficiu poștal. E drept că ne despart vreo 400 de metri care se știe că durează o mică eternitate atunci când faci livrări folosindu-te de mișcările plăcilor tectonice.

Ok. Mulțumesc. La revedere.

Comentarii

  1. Mr postman, look and see
    is there a letter in the bag for me?

    Trebuia sa incerci cu postalitist sau postlitician poate te ajutau si femeile cald cald rece cald...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau clasicul joc Flori, fete și pachete :)

      Ștergere
  2. Cat timp a durat livrarea de pe threadless? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 15 zile din State până în țară, 2 săptămâni în țară cu tot cu luat împuternicire pentru ca Poșta să se ocupe de vamă, trimis, făcut vama, etc.

      Ștergere
    2. Cam mult timp de asteptare...macar a meritat?

      Ștergere
  3. Mai exista Posta Romana. Nu a terminat-o ala de la rapid ?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…