Treceți la conținutul principal

Cea mai populară bere japoneză s-a lansat oficial și în România

Bere Japoneză Asahi Super Dry

Japonezii sunt recunoscuți la nivel internațional pentru multe lucruri, dar pentru bere n-aș zice că e unul dintre aceste lucruri. Excelează pe whiskey de exemplu, dar eu personal niciodată nu i-am considerat concurenți serioși în zona pâinii lichide. Cu toate astea, au o bere de masă excelentă numită Asahi Super Dry care s-a lansat ieri oficial și în România.

Chiar dacă înainte se găsea prin restaurante japoneze și Auchan, cum mi-a șoptit cineva aseară pe Facebook, era mai mult un moft care satisfăcea o curiozitate. Lucrul ăsta se va schimba având în vedere că cei de la Ursus Breweries i-au făcut aseară eveniment de lansare cu toate cele.

Cum spuneam și mai devreme, berea este una de masă care în general completează cu succes peștele și puiul din farfurie. N-ar zice nu nici la niște paste, dar acolo deja intră pe teritoriul verișorilor de la Peroni. Asta cred că este zona ei de comfort și întotdeauna am apreciat o bere care știe exact ce este și ce dorește.

Referitor la gust, Asahi Super Dry e o bere tip lager de un galben frumos care are un kick echilibrat și un amărui mediu ca intensitate. Grosul spumei dispare rapid la scurt timp după ce ai turnat-o, dar rămâne suficient cât să protejeze berea. Aftertaste-ul e unul de scurtă durată. Nu balonează și nici nu dă dureri de cap. Sub toate aceste aspecte pot spune că nu este o bere memorabilă, dar este una care nu cred că poate să supere pe cineva. E cuminte și simpatică.

Nu știu la ce preț urmează să se găsească prin magazine, dar înainte de lansarea oficială era pe la 6 lei pe site-urile online de bere. Sper ca totuși să se poziționeze pe la 5 lei sau chiar sub în supermarket-uri pentru că ăla mi se pare un preț corect.

Închei spunând că dacă e vreun super fan care dorește un kit de degustare și e dispus să îl ridice de la Piața Unirii din București, să lase un comentariu și fac să fie bine.

Comentarii

  1. I can only say: am doi oameni care-s fani si le-as face surpriza (nu promit ca nu gust si eu :D) asta. You decide :D who's worth the challenge. Kampai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super. Spune-mi în ce zi putem sa ne vedem după ora 8. Cel mai bine ar fi sa faci asta pe email: nihasa@gmail.com

      Ștergere
  2. Doar de curiozitate, acest "kit de degustare", ce conține, mai exact?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuză-mă pentru raspunsul intarziat. Era vorba de pachețelul primit la plecarea de la eveniment: o Asahi, un coaster, un desfăcător și un pahar de bere - toate branduite Asahi. Că să fiu sincer paharul e ăla important pentru că în general nu gasesti pahare de bere branduite prin comerț.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…

Notițe după Digitalium 2018

N-am mai fost de mult la o conferință doar cu vorbitori străini așa că vineri la Digitalium m-am pus pe luat notițe la ce se prezenta pe scenă. Accentul a fost mai mult pe pragmatism și rețete de succes decât pe emoție și inspirație. Din cauza asta și notițele sunt un mix de banalități amestecate cu sfaturi bune stropite cu niște cifre ce ar arăta bine într-o prezentare.

De fapt ăsta e și principalul motiv pentru care mai merg ocazional la astfel de conferințe: îmi face treaba mai ușoară în a convinge clienții că ceea ce zic e corect. Poate suna stupid, dar în industria asta de social media o poza a unui slide de la o conferință te poate ajuta enorm. Dar m-am scuzat destul așa că hai să trecem prin notițele luate.

Facebook:

Messenger is the new customers service. Majoritatea conținutului postat de brand-uri este extrem de plictisitor atât ca mesaj cât și ca realizare creativăConținutul realizat ar trebui să răspundă pozitiv la una din următoarele întrebări: Does it makes me smile? Does…

Și ce faci cu ăla care trișează în jocuri?

Dacă te joci suficient de multe jocuri online este inevitabil să nu dai peste unul care trișează. Și trișează atât de evident încât te întrebi cum de nu îi este jenă să facă asta. Sau mai bine spus, te întrebi ce plăcere mai obține din jocul respectiv știind că toate headshot-urile și kill-urile pe care le face sunt de fapt făcute de un progrămel.

Niciodată nu i-am înțeles pe astfel de oameni și ori de câte ori m-am izbit de ei prin jocuri am ales să le ignor rezultatele și să nu ne le dau satisfacția să mă enerveze. M-ai omorât de 10 ori din partea cealaltă a hărții și faci mișto de mine, foarte bine. Îți spun că ești mai bun. Vorbe goale pentru că amândoi știm că progrămelul respectiv e mai bun și asta nu gâdilă trișorul la orgoliu.

Treaba asta merge în toate cazurile. Cât timp nu îi faci jocul, îi pierzi timpul de pomană. Nu reacționezi cum își dorește, nu obține niciun fel de plăcere, așa că renunță și iese de pe server pentru a căuta altă victimă. Doar așa poți să câștigi cu un