Treceți la conținutul principal

Cea mai populară bere japoneză s-a lansat oficial și în România

Bere Japoneză Asahi Super Dry

Japonezii sunt recunoscuți la nivel internațional pentru multe lucruri, dar pentru bere n-aș zice că e unul dintre aceste lucruri. Excelează pe whiskey de exemplu, dar eu personal niciodată nu i-am considerat concurenți serioși în zona pâinii lichide. Cu toate astea, au o bere de masă excelentă numită Asahi Super Dry care s-a lansat ieri oficial și în România.

Chiar dacă înainte se găsea prin restaurante japoneze și Auchan, cum mi-a șoptit cineva aseară pe Facebook, era mai mult un moft care satisfăcea o curiozitate. Lucrul ăsta se va schimba având în vedere că cei de la Ursus Breweries i-au făcut aseară eveniment de lansare cu toate cele.

Cum spuneam și mai devreme, berea este una de masă care în general completează cu succes peștele și puiul din farfurie. N-ar zice nu nici la niște paste, dar acolo deja intră pe teritoriul verișorilor de la Peroni. Asta cred că este zona ei de comfort și întotdeauna am apreciat o bere care știe exact ce este și ce dorește.

Referitor la gust, Asahi Super Dry e o bere tip lager de un galben frumos care are un kick echilibrat și un amărui mediu ca intensitate. Grosul spumei dispare rapid la scurt timp după ce ai turnat-o, dar rămâne suficient cât să protejeze berea. Aftertaste-ul e unul de scurtă durată. Nu balonează și nici nu dă dureri de cap. Sub toate aceste aspecte pot spune că nu este o bere memorabilă, dar este una care nu cred că poate să supere pe cineva. E cuminte și simpatică.

Nu știu la ce preț urmează să se găsească prin magazine, dar înainte de lansarea oficială era pe la 6 lei pe site-urile online de bere. Sper ca totuși să se poziționeze pe la 5 lei sau chiar sub în supermarket-uri pentru că ăla mi se pare un preț corect.

Închei spunând că dacă e vreun super fan care dorește un kit de degustare și e dispus să îl ridice de la Piața Unirii din București, să lase un comentariu și fac să fie bine.

Comentarii

  1. I can only say: am doi oameni care-s fani si le-as face surpriza (nu promit ca nu gust si eu :D) asta. You decide :D who's worth the challenge. Kampai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super. Spune-mi în ce zi putem sa ne vedem după ora 8. Cel mai bine ar fi sa faci asta pe email: nihasa@gmail.com

      Ștergere
  2. Doar de curiozitate, acest "kit de degustare", ce conține, mai exact?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuză-mă pentru raspunsul intarziat. Era vorba de pachețelul primit la plecarea de la eveniment: o Asahi, un coaster, un desfăcător și un pahar de bere - toate branduite Asahi. Că să fiu sincer paharul e ăla important pentru că în general nu gasesti pahare de bere branduite prin comerț.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Empatie

Era o vorbă care spunea că îți dai seama de caracterul unui om după modul în care se comportă cu cei de sub el (servitori, chelneri etc.). Dacă e mârlan cu ei, e mârlan cu toată lumea. Doar că nu își permite să o arate în mod normal așa că în fața superiorilor este mielușel. Și, deși nu i-am acordat prea multă importanță în trecut zicalei ăsteia, cumva a rămas cu mine în toți acești ani. 
În vremurile astea de pandemie, când e mai greu să vezi oameni dorind să umilească chelneri, unitatea de măsură a caracterului unui om este empatia digitală. 
EMPATÍEs.f. (Fil.) Formă de cunoaștere a altuia, în special a eului social sau a ceva, apropiată de intuiție; interpretare a eului altora după propriul nostru eu. ♦ Transpunerea noastră simpatetică în obiectele exterioare. V. intropatie. [< fr. empathie].
Empatia față de ceilalți prinși în fix aceeași situație ca și tine, dar care n-au fost atât de norocoși/muncitori/șmecheri ca tine încât să se lăfăie într-o izolare la conac, casă de vacanță s…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…