Treceți la conținutul principal

Cea mai populară bere japoneză s-a lansat oficial și în România

Bere Japoneză Asahi Super Dry

Japonezii sunt recunoscuți la nivel internațional pentru multe lucruri, dar pentru bere n-aș zice că e unul dintre aceste lucruri. Excelează pe whiskey de exemplu, dar eu personal niciodată nu i-am considerat concurenți serioși în zona pâinii lichide. Cu toate astea, au o bere de masă excelentă numită Asahi Super Dry care s-a lansat ieri oficial și în România.

Chiar dacă înainte se găsea prin restaurante japoneze și Auchan, cum mi-a șoptit cineva aseară pe Facebook, era mai mult un moft care satisfăcea o curiozitate. Lucrul ăsta se va schimba având în vedere că cei de la Ursus Breweries i-au făcut aseară eveniment de lansare cu toate cele.

Cum spuneam și mai devreme, berea este una de masă care în general completează cu succes peștele și puiul din farfurie. N-ar zice nu nici la niște paste, dar acolo deja intră pe teritoriul verișorilor de la Peroni. Asta cred că este zona ei de comfort și întotdeauna am apreciat o bere care știe exact ce este și ce dorește.

Referitor la gust, Asahi Super Dry e o bere tip lager de un galben frumos care are un kick echilibrat și un amărui mediu ca intensitate. Grosul spumei dispare rapid la scurt timp după ce ai turnat-o, dar rămâne suficient cât să protejeze berea. Aftertaste-ul e unul de scurtă durată. Nu balonează și nici nu dă dureri de cap. Sub toate aceste aspecte pot spune că nu este o bere memorabilă, dar este una care nu cred că poate să supere pe cineva. E cuminte și simpatică.

Nu știu la ce preț urmează să se găsească prin magazine, dar înainte de lansarea oficială era pe la 6 lei pe site-urile online de bere. Sper ca totuși să se poziționeze pe la 5 lei sau chiar sub în supermarket-uri pentru că ăla mi se pare un preț corect.

Închei spunând că dacă e vreun super fan care dorește un kit de degustare și e dispus să îl ridice de la Piața Unirii din București, să lase un comentariu și fac să fie bine.

Comentarii

  1. I can only say: am doi oameni care-s fani si le-as face surpriza (nu promit ca nu gust si eu :D) asta. You decide :D who's worth the challenge. Kampai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super. Spune-mi în ce zi putem sa ne vedem după ora 8. Cel mai bine ar fi sa faci asta pe email: nihasa@gmail.com

      Ștergere
  2. Doar de curiozitate, acest "kit de degustare", ce conține, mai exact?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuză-mă pentru raspunsul intarziat. Era vorba de pachețelul primit la plecarea de la eveniment: o Asahi, un coaster, un desfăcător și un pahar de bere - toate branduite Asahi. Că să fiu sincer paharul e ăla important pentru că în general nu gasesti pahare de bere branduite prin comerț.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Ultimele vestigii ale civilizației noastre o să fie mașinile de la Charm Studio

50 de ani de acum înainte când or să vină niște hamsteri din ăștia verzi care vor să facă primul contact și vor descoperi cu surprindere că am reușit să ne ducem dracului cu toții, ce credeți că o să mai stea în picioare pe planeta asta? Exact! Mașinile de la studiourile de videochat.

Parcate în aceleași loc de vreo doi ani, ele sunt mărturie a impotenței noastre colective sau mai bine spus a primăriei sau cine naiba e responsabil cu ridicarea mașinilor abandonate pe trotuar. Este imposibil să nu poți face nimic în acest sens tu oraș de reședință pentru Catredală!

Dar nu despre asta doream să scriu, am un challenge pe a fi sau a nu fi lepră pe care cumva aș vrea să îl câștig, ci despre stilul glam de videochatistă.

Dacă te-ai uitat la o reclamă la videochat, le-ai văzut pe toate. Căprioara e puțin falită și abătută până când se hotărăște că vrea să devină colegă cu niște fete de o frumusețe îndoielnică chiar și după niște standarde 144p. Ăla e declic-ul care practic îi schimbă viața …

Bere Grivița - review și 5 poze de la lansare

Acum vreo săptămână confirm fără să clipesc invitația la deschiderea unei noi fabrici de bere. Am scanat repede invitația și nu i-am acordat prea multă importanță:

readucerea la viață a unei clădiri din 1892 - super!fabrică transparentă de bere - n-are cum să strice...noua Bere Grivița produsă de Matei Lucescu și echipa sa - nu știu cine este, dar bravo lui. Așa că pot spune că am fost surprins aseară când ajung și dau peste un fel de reuniune neoficială a generației de aur a fotbalului românesc. *moment de iluminare * Aaaa. E nepotul lui Il Luce! Din respect pentru munca depusă de Matei și în totală contradicție cu ce a scris deja toată presa, această însemnare vorbește doar despre bere.

Pe scurt lucrurile stau cam așa pentru cele două variante îmbuteliate:
Nume: Bere Grivița Dark Gold / Bere Grivița Dark
Stil: Pilsner / Bere Neagra îi zic ei
Alcool: 4.6% / 5%
Origine: București / Romania
Producător: Fabrica Grivița S.R.L
Preț: nu știu momentan



Prima pe care am încercat-o a fost cea blondă…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…