TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

Pe Matei Psatta îl știu de ceva ani pentru că și el se învârtea prin industria asta de digital. Asta până anul trecut când a luat calea start-up-urilor cu o idee ce își dorea să revoluționeze publicitatea outdoor. A lăsat totul în urmă, a pierdut un avion și cumva până la urmă ajuns la Techstars Dubai să își prezinte ideea și să caute să pornească pe calea asta antreprenorială.

A fost unul dintre cei norocoși și recent am primit un comunicat de presă care m-a bucurat.

TPS Engage și omniX Labs anunță un parteneriat strategic care va furniza soluții inovatoare create să schimbe fața publicității digitale outdoor.
Acest parteneriat va permite companiilor să aibă transparență totală în eficiența campaniilor outdoor și va îmbunătăți modul în care spațiul publicitar este cumpărat și utilizat de advertiseri și experimentat de public, creând oportunități de comunicare relevante.
Prin acest parteneriat, TPS Engage și omniX vor să transforme advertising-ul outdoor astfel:
omniX a dezvoltat o tehnologie de machine learning prin feed-uri video, capabilă să strângă date legate de sex, vârstă, marca automobilului, perioada zilei sau chiar starea de spirit a persoanelor care intră în contact cu panourile publicitare.
TPS Engage folosește datele oferite de omniX pentru a contextualiza și a face advertising-ul mai relevant.
Pe scurt, lucrează la o tehnologie ce ar permite panourilor publicitare să adapteze mesajul în funcție de cine îl vede. E cam mult spus asta în acest moment, dar dacă ați văzut Altered Carbon pe Netflix cam asta se dorește. E încă departe contextualizarea la nivel de individ, dar măcar la nivel de personas e ceva ce nu pare prea departe în acest moment.

Știu că poate pe unii acest lucru îi sperie, dar pe mine personal au ajuns să mă irite mai mult reclamele cu care nu am nicio legătură. Gen dacă eu sunt clientul tău și îmi cunoști vârsta, dar insiști să îmi trimiți reclame la oferta ta pentru tineri sub 26 de ani. Sau știi ce telefon am, dar tu alegi să îmi faci o super ofertă la un 3310 model nou pentru că motive.

Mai jos vă las un filmuleț cu ce știe momentan să facă sistemul actual:

 
Cool, nu?

Comentarii

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!