Treceți la conținutul principal

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

Pe Matei Psatta îl știu de ceva ani pentru că și el se învârtea prin industria asta de digital. Asta până anul trecut când a luat calea start-up-urilor cu o idee ce își dorea să revoluționeze publicitatea outdoor. A lăsat totul în urmă, a pierdut un avion și cumva până la urmă ajuns la Techstars Dubai să își prezinte ideea și să caute să pornească pe calea asta antreprenorială.

A fost unul dintre cei norocoși și recent am primit un comunicat de presă care m-a bucurat.

TPS Engage și omniX Labs anunță un parteneriat strategic care va furniza soluții inovatoare create să schimbe fața publicității digitale outdoor.
Acest parteneriat va permite companiilor să aibă transparență totală în eficiența campaniilor outdoor și va îmbunătăți modul în care spațiul publicitar este cumpărat și utilizat de advertiseri și experimentat de public, creând oportunități de comunicare relevante.
Prin acest parteneriat, TPS Engage și omniX vor să transforme advertising-ul outdoor astfel:
omniX a dezvoltat o tehnologie de machine learning prin feed-uri video, capabilă să strângă date legate de sex, vârstă, marca automobilului, perioada zilei sau chiar starea de spirit a persoanelor care intră în contact cu panourile publicitare.
TPS Engage folosește datele oferite de omniX pentru a contextualiza și a face advertising-ul mai relevant.
Pe scurt, lucrează la o tehnologie ce ar permite panourilor publicitare să adapteze mesajul în funcție de cine îl vede. E cam mult spus asta în acest moment, dar dacă ați văzut Altered Carbon pe Netflix cam asta se dorește. E încă departe contextualizarea la nivel de individ, dar măcar la nivel de personas e ceva ce nu pare prea departe în acest moment.

Știu că poate pe unii acest lucru îi sperie, dar pe mine personal au ajuns să mă irite mai mult reclamele cu care nu am nicio legătură. Gen dacă eu sunt clientul tău și îmi cunoști vârsta, dar insiști să îmi trimiți reclame la oferta ta pentru tineri sub 26 de ani. Sau știi ce telefon am, dar tu alegi să îmi faci o super ofertă la un 3310 model nou pentru că motive.

Mai jos vă las un filmuleț cu ce știe momentan să facă sistemul actual:

 
Cool, nu?

Comentarii

Populare în ultima săptămână

De unde îmi iau bere mai specială pentru acasă

Dacă ești și tu ca mine, câteodată vrei doar să ajungi acasă și să bei o bere mai specială. Ceva ce nu se găsește cu ușurință prin supermarket-uri. E bună și aia, dar de obicei marile lanțuri de supermarket-uri nu prea își schimbă portofoliu de beri locale/de import suficient de des încât să te surprindă ceva la raft.

Dacă ești din București ai mai multe opțiuni de locuri unde poți merge să cumperi bere artizanală, iar dacă nu ești o poți face online unde mai plătești ~20 de lei costul de livrare.

Cea mai variată ofertă cred că o găsești la The Beer Institute, un start-up al unor prieteni ce deja și-au deschis a doua locație în Agora Floreasca. Cred că le merge bine având în vedere că s-au extins la câteva luni după ce au deschis primul magazin în incinta Carrefour-ului de lângă Cambridge School of Bucharest de la Romană. Sunt foarte activi pe pagina de Facebook și nu cred că trece vreo săptămână fără să facă vreun eveniment pentru pasionații de bere artizanală.

Dacă ai poftă de ceva …

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Perfektum Double Black IPA

Acum 3 ani scriam pe blog despre o mică fabrică de bere din cartierul Berceni care tocmai lansase unele dintre cele mai urâte etichete de bere artizanală. Atunci zicem că băieții ăștia de la ArtBrew sunt de urmărit pentru că sunt printre singurii care fac o bere decentă. Pe cât de mult i-am lăudat în postarea respectivă, pe atât de mult n-am mai auzit nimic de ei în tot acest timp.

Asta până acum vreo câteva zile când am dat total întâmplător de noua lor Black IPA.

Nume: Perfektum Double Black IPA
Stil: Black IPA
Alcool: 8.2%
Origine: Romania
Producător: ArtBrew
Preț: 21 de lei în Craft și Draft

Aia veche mi-a plăcut pentru că aducea destul de mult cu ceva ce am făcut într-o vară acasă: o bere cu o culoare frumoasă care stârnea reacții puternice chiar și în cei care nu prea le aveau cu berea.
Parcă așa sună mai frumos decât adevărul: o bere care te făcea să te strâmbi din nas încă de la prima gură. Dar unii sunt masochiști ca mine și apreciază gustul acesta puternic de caramel.

Double Blac…