Treceți la conținutul principal

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

Pe Matei Psatta îl știu de ceva ani pentru că și el se învârtea prin industria asta de digital. Asta până anul trecut când a luat calea start-up-urilor cu o idee ce își dorea să revoluționeze publicitatea outdoor. A lăsat totul în urmă, a pierdut un avion și cumva până la urmă ajuns la Techstars Dubai să își prezinte ideea și să caute să pornească pe calea asta antreprenorială.

A fost unul dintre cei norocoși și recent am primit un comunicat de presă care m-a bucurat.

TPS Engage și omniX Labs anunță un parteneriat strategic care va furniza soluții inovatoare create să schimbe fața publicității digitale outdoor.
Acest parteneriat va permite companiilor să aibă transparență totală în eficiența campaniilor outdoor și va îmbunătăți modul în care spațiul publicitar este cumpărat și utilizat de advertiseri și experimentat de public, creând oportunități de comunicare relevante.
Prin acest parteneriat, TPS Engage și omniX vor să transforme advertising-ul outdoor astfel:
omniX a dezvoltat o tehnologie de machine learning prin feed-uri video, capabilă să strângă date legate de sex, vârstă, marca automobilului, perioada zilei sau chiar starea de spirit a persoanelor care intră în contact cu panourile publicitare.
TPS Engage folosește datele oferite de omniX pentru a contextualiza și a face advertising-ul mai relevant.
Pe scurt, lucrează la o tehnologie ce ar permite panourilor publicitare să adapteze mesajul în funcție de cine îl vede. E cam mult spus asta în acest moment, dar dacă ați văzut Altered Carbon pe Netflix cam asta se dorește. E încă departe contextualizarea la nivel de individ, dar măcar la nivel de personas e ceva ce nu pare prea departe în acest moment.

Știu că poate pe unii acest lucru îi sperie, dar pe mine personal au ajuns să mă irite mai mult reclamele cu care nu am nicio legătură. Gen dacă eu sunt clientul tău și îmi cunoști vârsta, dar insiști să îmi trimiți reclame la oferta ta pentru tineri sub 26 de ani. Sau știi ce telefon am, dar tu alegi să îmi faci o super ofertă la un 3310 model nou pentru că motive.

Mai jos vă las un filmuleț cu ce știe momentan să facă sistemul actual:

 
Cool, nu?

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Cel mai bun covrig din București

Este..

*drumroll*

covrigul cu multicereale de la simigeria Matei! /detaliu mai sus

În mod normal dacă eram pe Facebook aici s-ar fi oprit postarea, dar voi explica puțin dacă tot m-am încăpățânat să pun pe blog.

Recent am început să dau iama cu regularitate prin simigerii pentru că avem vreo 2 apostoli la o aruncătură de noul birou. Săptămâna asta n-a fost zi fără covrigi așa că am căpătat expertiza și autoritatea necesară să emit afirmații ca cea din titlu.

Repetați după mine.

Multi-motherfucka-cereale.

De cel puțin două ori mai bun ca cel cu semințe și e zece ori peste cel cu mac. De susan nici nu vorbesc pentru că ăla n-a fost niciodată altceva decât un compromis pentru cei care se sperie ușor de niște mac între dinți.

Pe bune! ăsta cu multicereale este suspect de bun pentru ceva e făcut industrial la fiecare colț de gură de metrou.

Sigur, am mâncat covrigi mai buni. Mai germani. Mai unși cu toate alifiile. Dar nici unul nu era făcut într-o simigerie de pe stradă. Și cu siguranță n…

Cele mai bune merdenele Facebook meetup

Ca un veritabil explorator culinar, sâmbătă dimineața îmi dădeam întâlnire cu niște prieteni în fața patiseriei cu cele mai bune merdenele din București.

Pontul îl primisem de la cineva de încredere pe zona asta de mâncare așa că tot ce a trebuit pentru a îmi convinge o prietenă însărcinată să vină a fost să zic „cea mai bună merdenea”.  Atât și deja aveam un plan ca a doua zi să ne vedem la 11 undeva pe la Piața Amzei.

Pe hârtie ne anunțaseră 6-7 temerari pentru acest merdenea-facebook-meet, dar până la urmă ne-am strâns doar vreo 4 temerari. Chiar și așa, pentru mine a fost o premieră aceasta degustare semi ad-hoc a street food-ului original: sfânta merdenea.



Patiseria cu pricina se numește Comteia și de fapt este un combo de patiserie cu magazin mixt specializat pe băutură modestă și țigări la bucată.

Pe cei mai slabi de înger probabil că bețivii pașnici din jur îi vor speria și vor traversa pe trotuarul de vis-a-vis, dar exploratorii adevărați sunt răsplătiți cu merdenele excelen…

Brunch în București: RePlace din Cotroceni

Pentru că de când avem bestia mică simțeam că ne-am cam auto-izolat în proximitatea casei, împreună cu mândra am decis să facem ce fac toți oamenii de 30ish de ani prin seriale: să pună bazele unei tradiții în jurul brunchului de duminică cu prietenii.

Zis și făcut, iar duminica trecută ne-am strâns pe la 11:30 la RePlace în Cotroceni (maps) să punem bazele acestei tradiții culinaro-hipstărești. Cred că eram primii lor clienți pe ziua respectivă așa că ne-am putut alege cea mai bună masă din cele 5 pe care mica terasă din spate o are.

Locul e de un chillax contagios și e lesne de înțeles de ce oamenii l-au votat pe pagina celor de la Guerrilla ca fiind cea mai frumoasă terasă din București. În plus, se poate vedea și în poză liga înaltă de hipsterism în care joacă: nici nu au pahare de bere pentru berea la doză pe care o servesc.

Cumva n-ar trebui să nu fiu prea critic cu ei pentru că la origini sunt o cafenea, dar le-am trecut de două ori pragul și de fiecare dată nu aveau fix berea…