Treceți la conținutul principal

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

TPS Engage vrea să revoluționeze publicitatea outdoor

Pe Matei Psatta îl știu de ceva ani pentru că și el se învârtea prin industria asta de digital. Asta până anul trecut când a luat calea start-up-urilor cu o idee ce își dorea să revoluționeze publicitatea outdoor. A lăsat totul în urmă, a pierdut un avion și cumva până la urmă ajuns la Techstars Dubai să își prezinte ideea și să caute să pornească pe calea asta antreprenorială.

A fost unul dintre cei norocoși și recent am primit un comunicat de presă care m-a bucurat.

TPS Engage și omniX Labs anunță un parteneriat strategic care va furniza soluții inovatoare create să schimbe fața publicității digitale outdoor.
Acest parteneriat va permite companiilor să aibă transparență totală în eficiența campaniilor outdoor și va îmbunătăți modul în care spațiul publicitar este cumpărat și utilizat de advertiseri și experimentat de public, creând oportunități de comunicare relevante.
Prin acest parteneriat, TPS Engage și omniX vor să transforme advertising-ul outdoor astfel:
omniX a dezvoltat o tehnologie de machine learning prin feed-uri video, capabilă să strângă date legate de sex, vârstă, marca automobilului, perioada zilei sau chiar starea de spirit a persoanelor care intră în contact cu panourile publicitare.
TPS Engage folosește datele oferite de omniX pentru a contextualiza și a face advertising-ul mai relevant.
Pe scurt, lucrează la o tehnologie ce ar permite panourilor publicitare să adapteze mesajul în funcție de cine îl vede. E cam mult spus asta în acest moment, dar dacă ați văzut Altered Carbon pe Netflix cam asta se dorește. E încă departe contextualizarea la nivel de individ, dar măcar la nivel de personas e ceva ce nu pare prea departe în acest moment.

Știu că poate pe unii acest lucru îi sperie, dar pe mine personal au ajuns să mă irite mai mult reclamele cu care nu am nicio legătură. Gen dacă eu sunt clientul tău și îmi cunoști vârsta, dar insiști să îmi trimiți reclame la oferta ta pentru tineri sub 26 de ani. Sau știi ce telefon am, dar tu alegi să îmi faci o super ofertă la un 3310 model nou pentru că motive.

Mai jos vă las un filmuleț cu ce știe momentan să facă sistemul actual:

 
Cool, nu?

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Empatie

Era o vorbă care spunea că îți dai seama de caracterul unui om după modul în care se comportă cu cei de sub el (servitori, chelneri etc.). Dacă e mârlan cu ei, e mârlan cu toată lumea. Doar că nu își permite să o arate în mod normal așa că în fața superiorilor este mielușel. Și, deși nu i-am acordat prea multă importanță în trecut zicalei ăsteia, cumva a rămas cu mine în toți acești ani. 
În vremurile astea de pandemie, când e mai greu să vezi oameni dorind să umilească chelneri, unitatea de măsură a caracterului unui om este empatia digitală. 
EMPATÍEs.f. (Fil.) Formă de cunoaștere a altuia, în special a eului social sau a ceva, apropiată de intuiție; interpretare a eului altora după propriul nostru eu. ♦ Transpunerea noastră simpatetică în obiectele exterioare. V. intropatie. [< fr. empathie].
Empatia față de ceilalți prinși în fix aceeași situație ca și tine, dar care n-au fost atât de norocoși/muncitori/șmecheri ca tine încât să se lăfăie într-o izolare la conac, casă de vacanță s…

Primul meu generator: AGT 2701 HSB 2200W cu motor Honda

Pentru că am ales să petrec pandemia asta la țară unde de bine de rău câinele poate alerga prin micuța curte și pentru că săptămâna trecută un gigel a intrat cu camionul într-un stâlp de înaltă tensiune, miercurea trecută m-am întors pentru vreo 8 ore într-un evul mediu destul de comod. Zic comod pentru că centrala era pe un ups mai mare care în teorie ține vreo două zile așa că n-am așteptat întoarcerea curentului în frig. 
Cu toate astea, a trebuit să zic pa-pa tehnologiilor astea de care ești în general super dependent: toaletă, internet & televizor. Cel puțin din perspectiva comodității, internet aveam printr-un hotspot de pe telefon. Iar despre toaletă n-aș vrea să intru în prea multe detalii pentru că nu e suficient de glam pentru social media-ului lui 2020.
Dar credeți-mă, 8 ore de incertitudine au fost suficiente încât să ne gândim să investim într-un generator. Mai bine să fie acolo și să ne împiedicăm de el decât să îi ducem dorul data viitoare când ceva similar se va î…