Treceți la conținutul principal

Ultimele vestigii ale civilizației noastre o să fie mașinile de la Charm Studio

echivalentul pentru bărbați a mașinilor cu videochat
Asta e varianta masculină a mașinilor cu videochat

50 de ani de acum înainte când or să vină niște hamsteri din ăștia verzi care vor să facă primul contact și vor descoperi cu surprindere că am reușit să ne ducem dracului cu toții, ce credeți că o să mai stea în picioare pe planeta asta? Exact! Mașinile de la studiourile de videochat.

Parcate în aceleași loc de vreo doi ani, ele sunt mărturie a impotenței noastre colective sau mai bine spus a primăriei sau cine naiba e responsabil cu ridicarea mașinilor abandonate pe trotuar. Este imposibil să nu poți face nimic în acest sens tu oraș de reședință pentru Catredală!

Dar nu despre asta doream să scriu, am un challenge pe a fi sau a nu fi lepră pe care cumva aș vrea să îl câștig, ci despre stilul glam de videochatistă.

Dacă te-ai uitat la o reclamă la videochat, le-ai văzut pe toate. Căprioara e puțin falită și abătută până când se hotărăște că vrea să devină colegă cu niște fete de o frumusețe îndoielnică chiar și după niște standarde 144p. Ăla e declic-ul care practic îi schimbă viața și se pogorește luxul și fericirea pe ea.
Băi, eu cred ca nu e chiar așa și o să explic de ce.

Norocul a făcut să stau în triunghiul tanga-urilor de videochatiste. În buricul târgului, acolo unde orice studiou care se respectă își are sediul. Mai în glumă mai în serios, cred că am vreo 4 doar până unde îmi bate wireless-ul din casă.

Și pentru că sunt în proximitate și pentru că blănoasa mea alb-cafenie apreciază plimbările la răsărit, am avut ceva timp să îmi fac o idee și despre lucrurile pe care nu le arată filmele de prezentare.

În primul rând toate video-urile de gen sunt ziua și asta mi se pare o minciună grosolană. Pe fetele mele le văd terminând programul între 6 și 7 dimineața și nu sunt altele care intră în locul lor.

Și contrar celor cu care se laudă unele studiouri, mașină gratuită pentru fetele ambițioase, n-am văzut vreuna care să plece cu mașina personală. Campioanele pleacă cu noile tendințe în ridesharing, altele care stau cam prin aceeași zonă împart un taxi, dar majoritatea se duc la metrou.

Acum știu că o să îmi reproșați că o dau pe subiectivism, dar nu cred că am văzut vreo fată plecând de la muncă zâmbind și nici atmosfera când se pleacă cu clasa nu pare ca cea de pe filmare. Nici măcar acolo un rânjet fin că i-a jucat pe degete pe toți acei bărbați darnici care caută să fie dominați, așa cum se spune pe filmare. Care filmare? Orice filmare.

Băi, nimic.

Aș vrea să zic că sunt le fel de „fericite” ca fețele purtătoare de card de acces din metroul de Pipera, dar ăia sunt câteva clase peste. Există viață după corporație, dar mai greu după videochat. Nu prea ai cu cine să o arzi glam la 7 dimineața după muncă și oricum e cazul să bagi niște somn pentru că diseară o iei de la capăt în cel mai modern studio de video chat din bloc.

Așa ca offtopic, de ce toate insistă pe aspectul ăsta modern? Cum arată un studio de videochat rustic? Țărănesc? Dacic?

Oricum, am zis ce avem de zis. Mergeți la scoală fetelor pentru că nu vreți să vedeți panaramele alea cum se distrează în club când voi sunteți la muncă.

#nubanubaiei

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…