Treceți la conținutul principal

Termene și condiții

Site-ul www.nihasa.ro care în continuare o să fie numit în acest text blog este scris de către mine, Bogdan Epure. Un scurt intro cu cine sunt și de ce sunt sau ce sunt, se găsește pe pagina Cine Sunt? de pe acest blog.

 Prin utilizarea și vizitarea acestui blog se presupune că ești automat de acord cu termenele și condițiile listate mai jos. Dacă nu ești de acord cu ele, te rog să încetezi imediat utilizarea blogului și să îl eviți pe viitor având în vedere că termenele astea nu se vor schimba radical pe viitor.

Totuși, dacă se schimba trebuie să te anunț că nu este necesară notificarea ta în prealabil, iar îndată ce modificările sunt publicate ele devin automat aplicabile. Astfel, ar trebui să îți spun să vizitezi periodic această pagina, dar sunt un om normal care știe că nimeni nu o să facă asta. Cu toate astea, sunt obligat să îți zic că e bine citești pagina asta ocazional. Accesul pe acest blog e gratuit, așa că de ce n-ai face asta?

Cel mai important lucru pe care pot să îl spun e că acest blog este ținut pe serverele și folosește tehnologie furnizată de către Google prin platforma Blogger. Astfel eu n-am acces la nicio dată personală care nu este publică pe acest blog, adică doar ce poți să îmi scrii tu în textul unui comentariu.

Cu alte cuvinte, eu nu îți știu adresa de email cu care comentezi, IP-ul de pe care vizitezi blog-ul sau orice altă informație care ar putea duce la identificarea ta ca individ. Toate aceste lucruri considerate date personale dinainte și după 25 Mai 2018 (GDPR) sunt pe serverele Google, iar eu nu am acces la ele. Nici n-am cookie-uri în plus față de cele care Blogger/Google decide că sunt necesare. În orice caz, te invit să citești despre politica Google privind fișierele cookies și cea de confidențialitate dacă te interesează acest lucru.

Ar trebui să menționez că tot conținutul (texte, poze și poate în curând video-uri) prezent pe site îmi aparține, dacă nu e specificat altfel. Reproducerea în scopuri comerciale ale acestui conținut fără acordul meu scris este interzis și intră sub incidența legislației în vigoare referitoare drepturilor de autor.

Cu toate astea nu sunt absurd și îmi dau seama că pentru scopuri non comerciale e ok să poți prelua parțial textele în limita a 500 de caractere și pozele doar cu condiția să incluzi într-un mod vizibil în materialul tău un link către articolul de pe acest blog din care ai luat respectivul conținut.

Ultima mențiune e că tu ești responsabil pentru conținutul comentariilor pe care le lași pe acest blog. Acestea trebuie să respectele legislația în vigoare, inclusiv cea a protecției datelor cu caracter personal. Fără lucruri ilegale, spam, afirmații rasiste sau discriminatorii și alte lucruri similare care cred ca sunt de bun simt. Că totuși avem o vârstă și calități pentru care nu facem umbră de pomană planetei ăsteia.

Genul comentariilor menționate mai sus le voi șterge fără nicio avertizare, iar în acel moment conținutul lor va fi eliminat fără nicio șansă de recuperare. Așa că nu lăsa o remarcă rasistă să îți șteargă comentariul pentru care ai pierdut câteva secunde din viața ta.

Cu toate astea, indiferent de ce vei zice pe acest blog, nu îți voi limita niciodată accesul pe site. În primul rând pentru că sunt optimist și cred că oamenii se pot schimba și în al doilea rând pentru că, cum menționam mai sus, nu prea pot să te identific pentru a impune limitarea accesului tău pe blog.

Hai sănătate și ca să te răsplătesc pentru că ai ajuns până aici îți zic doar atât: îți dau o bere dacă îmi zici parola Nebuchadnezzar atunci când ne intersectăm offline și ai peste 18 ani. Atât de multă încredere am că nimeni nu citește astea nici acum cu tot tam tam-ul cu GDPR-ul, Cambridge Analytica și alte scandaluri viitoare.

Ultimul update: 25 mai 2018

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…