Treceți la conținutul principal

Zilele Biz , Ziua 4 : IT & Telecomunicatii

M`am trezit devreme ( 7 jumatate ) pentru Jeremy Wright ( autor Blog Marketing ) si Michael Arrington ( fondator techcrunch.com ) .. si nici traficul infernal nu m`a impiedicat sa ajung la World Trade Center Bucuresti. Am descoperit ca invitatia era VIP ( si cu toate astea ... nu am primit cartea ..... chiar nu ma interesa cartea ... dar organizatorii dadusera impresia ca toti participantii primesc cartea ... biluta neagra !!!! hehheh ) .... si dupa vreo 3 incercari nereusite de a completa foaia de prezenta (sa zic asa) ... am purces la Ziua a 4a Biz.

In scurt timp ne`am facut si cel mai zgomotos grup din hol ..... oh da ... bloggerii stiu sa rada galagios si sa intoarca priviri dispretuitoare. But who the fuck cares? We had fun. Parca pe la 12 a inceput si conferinta .... 2 speakeri prezenti in carne si oase( Jeremy Wright si Thomas Power .. ultimul fiind chairman ecademy.com ) si al treilea ... live prin webcam ( M. Arrington ) .

Desi Arrington era vizibil obosit ... a reusit cu succes ( zic eu ) sa isi sustina punctul de vedere in mica disputa cu Wright. Despre ce era vorba in discutie? Bloggerul din Wright sustinea ca o companie care nu isi asculta comunitatea , nu intearctioneaza cu ea .... si mai ales nu o intereseaza ce isi doreste comunitatea ... este o companie sortita pieirii . Arrington i`a serivt`o inapoi cu Apple ( ipod ) ... si pana la urma au reusit impreuna sa convinga audienta ca intr`o oarecare masura amandoi aveau dreptate intr`o oarecare masura.

Personal chiar mi`a placut ... desi ceva nou si extraordinar nu am auzit. Nu am avut nici o revelatie ... dar nici nu consider ca mi`ai pierdut timpul. La workshop`ul lui Jeremy am aflat si cei 10 pasi de succes pentru a crea o comunitate ... daca vreodata vreau sa`mi fac o secta cu fenele blogului ... o sa iau in considerare ce ne`a zis.

In rest pot sa spun ca a fost interesant ... poate cam prea aglomerat cateodata pentru gustul meu ... dar nu poti sa le ai pe toate.

Si asa de final ... din categoria stalker 2006 " am fost atat de aproape de tine incat putea sa te ating " ... premiul merge la Delice ... care nu a venit sa zica si ea un buna la zilele biz ... desi m`a recunoscut!!!

Comentarii

  1. imi place poza " bloggeri promotie 2006 " style ... si am ajuns la concluzia ca imi trebuie un mic trepied.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt singurul pe care l-a prins domnisoara aia draguta cu ochii inchisi. Ce ratat sunt :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…