Treceți la conținutul principal

Zilele Biz , Ziua 4 : IT & Telecomunicatii

M`am trezit devreme ( 7 jumatate ) pentru Jeremy Wright ( autor Blog Marketing ) si Michael Arrington ( fondator techcrunch.com ) .. si nici traficul infernal nu m`a impiedicat sa ajung la World Trade Center Bucuresti. Am descoperit ca invitatia era VIP ( si cu toate astea ... nu am primit cartea ..... chiar nu ma interesa cartea ... dar organizatorii dadusera impresia ca toti participantii primesc cartea ... biluta neagra !!!! hehheh ) .... si dupa vreo 3 incercari nereusite de a completa foaia de prezenta (sa zic asa) ... am purces la Ziua a 4a Biz.

In scurt timp ne`am facut si cel mai zgomotos grup din hol ..... oh da ... bloggerii stiu sa rada galagios si sa intoarca priviri dispretuitoare. But who the fuck cares? We had fun. Parca pe la 12 a inceput si conferinta .... 2 speakeri prezenti in carne si oase( Jeremy Wright si Thomas Power .. ultimul fiind chairman ecademy.com ) si al treilea ... live prin webcam ( M. Arrington ) .

Desi Arrington era vizibil obosit ... a reusit cu succes ( zic eu ) sa isi sustina punctul de vedere in mica disputa cu Wright. Despre ce era vorba in discutie? Bloggerul din Wright sustinea ca o companie care nu isi asculta comunitatea , nu intearctioneaza cu ea .... si mai ales nu o intereseaza ce isi doreste comunitatea ... este o companie sortita pieirii . Arrington i`a serivt`o inapoi cu Apple ( ipod ) ... si pana la urma au reusit impreuna sa convinga audienta ca intr`o oarecare masura amandoi aveau dreptate intr`o oarecare masura.

Personal chiar mi`a placut ... desi ceva nou si extraordinar nu am auzit. Nu am avut nici o revelatie ... dar nici nu consider ca mi`ai pierdut timpul. La workshop`ul lui Jeremy am aflat si cei 10 pasi de succes pentru a crea o comunitate ... daca vreodata vreau sa`mi fac o secta cu fenele blogului ... o sa iau in considerare ce ne`a zis.

In rest pot sa spun ca a fost interesant ... poate cam prea aglomerat cateodata pentru gustul meu ... dar nu poti sa le ai pe toate.

Si asa de final ... din categoria stalker 2006 " am fost atat de aproape de tine incat putea sa te ating " ... premiul merge la Delice ... care nu a venit sa zica si ea un buna la zilele biz ... desi m`a recunoscut!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…