Treceți la conținutul principal

Zilele Biz , Ziua 4 : IT & Telecomunicatii

M`am trezit devreme ( 7 jumatate ) pentru Jeremy Wright ( autor Blog Marketing ) si Michael Arrington ( fondator techcrunch.com ) .. si nici traficul infernal nu m`a impiedicat sa ajung la World Trade Center Bucuresti. Am descoperit ca invitatia era VIP ( si cu toate astea ... nu am primit cartea ..... chiar nu ma interesa cartea ... dar organizatorii dadusera impresia ca toti participantii primesc cartea ... biluta neagra !!!! hehheh ) .... si dupa vreo 3 incercari nereusite de a completa foaia de prezenta (sa zic asa) ... am purces la Ziua a 4a Biz.

In scurt timp ne`am facut si cel mai zgomotos grup din hol ..... oh da ... bloggerii stiu sa rada galagios si sa intoarca priviri dispretuitoare. But who the fuck cares? We had fun. Parca pe la 12 a inceput si conferinta .... 2 speakeri prezenti in carne si oase( Jeremy Wright si Thomas Power .. ultimul fiind chairman ecademy.com ) si al treilea ... live prin webcam ( M. Arrington ) .

Desi Arrington era vizibil obosit ... a reusit cu succes ( zic eu ) sa isi sustina punctul de vedere in mica disputa cu Wright. Despre ce era vorba in discutie? Bloggerul din Wright sustinea ca o companie care nu isi asculta comunitatea , nu intearctioneaza cu ea .... si mai ales nu o intereseaza ce isi doreste comunitatea ... este o companie sortita pieirii . Arrington i`a serivt`o inapoi cu Apple ( ipod ) ... si pana la urma au reusit impreuna sa convinga audienta ca intr`o oarecare masura amandoi aveau dreptate intr`o oarecare masura.

Personal chiar mi`a placut ... desi ceva nou si extraordinar nu am auzit. Nu am avut nici o revelatie ... dar nici nu consider ca mi`ai pierdut timpul. La workshop`ul lui Jeremy am aflat si cei 10 pasi de succes pentru a crea o comunitate ... daca vreodata vreau sa`mi fac o secta cu fenele blogului ... o sa iau in considerare ce ne`a zis.

In rest pot sa spun ca a fost interesant ... poate cam prea aglomerat cateodata pentru gustul meu ... dar nu poti sa le ai pe toate.

Si asa de final ... din categoria stalker 2006 " am fost atat de aproape de tine incat putea sa te ating " ... premiul merge la Delice ... care nu a venit sa zica si ea un buna la zilele biz ... desi m`a recunoscut!!!

Comentarii

  1. imi place poza " bloggeri promotie 2006 " style ... si am ajuns la concluzia ca imi trebuie un mic trepied.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt singurul pe care l-a prins domnisoara aia draguta cu ochii inchisi. Ce ratat sunt :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…