Treceți la conținutul principal

Beer ...

... probably the best socializing tool ever.

Aseara am fost la netoo 3 ( am scris si aici si gasiti si aici info ) si nu as putea sa vin cu ceva nou si original la ora asta sa zic ( deja s`au scurs zeci de kb pe tema asta ). Asa ca o sa ma rezum la prezentarea social networkingului marca Tuborg , Carlsberg sau Heineken la adevarata sa putere.

Am tot fost prezent pe la tot felul de evenimente ... multe despre bloguri si chestii legate de internet. Toate se incadreaza in aceasi rutina : stai asculti si la final poti sa pui 1-2 intrebari. Cam sumbra imaginea nu? Exact asta e si parerea mea.

Nu contest calitatea informatiei prezentate ... dar daca vorbitorul nu este unul skillful exista riscul sa te plictiseasca la culme. Asa ca imi asum responsabilitatea sa prezint * zgomot de tobe * the best social tool: beer.

Tadaaaa ! Am descoperit reteta de succes : o conferinta disciplinata pe o anumita tema ... si apoi discutii informale la o bere . De ce asa si nu doar bere? pentru ca se intampla ca la netoo 1.0 cand nu s`a punctat nici un subiect anume. Asa ca dupa o prezentare de idei ... se cade o bere si un feedback.

Am grait !

PS ... cuvantul bere trebuie abstractizat ... pentru ca nu e vorba de lichid in sine.

Comentarii

  1. Aha, chiar a fost fain

    Poate mai vin şi data "aviatoare"

    RăspundețiȘtergere
  2. ufff, i'm sorry i missed the most important part of the meeting :(

    data "aviatoare" si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Beer! Helping people communicate since 3500 BC (wikipedia:beer)...

    Intr-adevar, dupa o discutie in care sa se discute ceva, chiar daca nu extrem de interesant sau intr-un mod foarte interactiv, after-hours beer session scoate ce era de fapt mai bun la intalnire, oamenii... Sincer as fi vrut sa o vad si pe Sorana zicandu-ne despre "Luca" umanizatorul cate ceva, dupa 2-3 Tuborg, sau e doar imaginatia mea foarte incalcita?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Când ai domeniul tău cu hosting profi and all, mai ratezi vreo 2-3 beri că deh, finanțele.

    Îmi pare rău că n-am fost mai pe fază la întâlnirile anterioare, ar fi fost fun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă uitam peste pozele făcute de tine la Netoo și, deși nu-s mare expert în fotografie, poate ai vrea să te gândești la următoarele aspecte:

    Văd că ai ales modul Aperture Priority, în care setezi deschiderea diafragmei. Modul acesta e bun când vrei să reglezi tu profunzimea pozei (cu cât valoarea e mai mare cu atât mai blurry e fundalul, de exemplu), aparatul reglând automat viteza shutter-ului.

    În situațiile unde oamenii se mișcă mult, cum a fost aseară la Netoo, ar fi bine să setezi pe Shutter Priority, ca să obții poze mult mai „rapide”, unde subiectul nu e în ceață.

    În cazul zilei de ieri, nu cred că te-ar fi ajutat prea mult trecerea de pe un mod pe altul pentru că văd că diafragma era deschisă la maxim oricum (f/2.8 la aparatul tău e maxim), dar poate că ai fi preferat să ai pozele un pic mai întunecate, dar mai clare. În definitiv, luminozitatea o poți corecta și la post-procesare.

    RăspundețiȘtergere
  6. la 1/40 expunere deja nu mai am ce sa fac nimic cu poza aia ( crescand brightnessul pierd din consitenta culorii si ajunge sa fie ceva spalacit )

    am considerat ca un iso 200 si f2.8 e oke pentru pozele facute in lumina respectiva si fara flash.

    Si asa culorile au iesit mai spalacite marind luminozitatea ... desi saturation era pus pe high.

    Trebuia sa folosesc flashul dar deranja lumea prezenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. bai, dar voi fara bere nu puteti trai?
    daca n-ar fi fost inventata berea, ce ati fi facut?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …