Treceți la conținutul principal

Beer ...

... probably the best socializing tool ever.

Aseara am fost la netoo 3 ( am scris si aici si gasiti si aici info ) si nu as putea sa vin cu ceva nou si original la ora asta sa zic ( deja s`au scurs zeci de kb pe tema asta ). Asa ca o sa ma rezum la prezentarea social networkingului marca Tuborg , Carlsberg sau Heineken la adevarata sa putere.

Am tot fost prezent pe la tot felul de evenimente ... multe despre bloguri si chestii legate de internet. Toate se incadreaza in aceasi rutina : stai asculti si la final poti sa pui 1-2 intrebari. Cam sumbra imaginea nu? Exact asta e si parerea mea.

Nu contest calitatea informatiei prezentate ... dar daca vorbitorul nu este unul skillful exista riscul sa te plictiseasca la culme. Asa ca imi asum responsabilitatea sa prezint * zgomot de tobe * the best social tool: beer.

Tadaaaa ! Am descoperit reteta de succes : o conferinta disciplinata pe o anumita tema ... si apoi discutii informale la o bere . De ce asa si nu doar bere? pentru ca se intampla ca la netoo 1.0 cand nu s`a punctat nici un subiect anume. Asa ca dupa o prezentare de idei ... se cade o bere si un feedback.

Am grait !

PS ... cuvantul bere trebuie abstractizat ... pentru ca nu e vorba de lichid in sine.

Comentarii

  1. Aha, chiar a fost fain

    Poate mai vin şi data "aviatoare"

    RăspundețiȘtergere
  2. ufff, i'm sorry i missed the most important part of the meeting :(

    data "aviatoare" si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Beer! Helping people communicate since 3500 BC (wikipedia:beer)...

    Intr-adevar, dupa o discutie in care sa se discute ceva, chiar daca nu extrem de interesant sau intr-un mod foarte interactiv, after-hours beer session scoate ce era de fapt mai bun la intalnire, oamenii... Sincer as fi vrut sa o vad si pe Sorana zicandu-ne despre "Luca" umanizatorul cate ceva, dupa 2-3 Tuborg, sau e doar imaginatia mea foarte incalcita?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Când ai domeniul tău cu hosting profi and all, mai ratezi vreo 2-3 beri că deh, finanțele.

    Îmi pare rău că n-am fost mai pe fază la întâlnirile anterioare, ar fi fost fun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă uitam peste pozele făcute de tine la Netoo și, deși nu-s mare expert în fotografie, poate ai vrea să te gândești la următoarele aspecte:

    Văd că ai ales modul Aperture Priority, în care setezi deschiderea diafragmei. Modul acesta e bun când vrei să reglezi tu profunzimea pozei (cu cât valoarea e mai mare cu atât mai blurry e fundalul, de exemplu), aparatul reglând automat viteza shutter-ului.

    În situațiile unde oamenii se mișcă mult, cum a fost aseară la Netoo, ar fi bine să setezi pe Shutter Priority, ca să obții poze mult mai „rapide”, unde subiectul nu e în ceață.

    În cazul zilei de ieri, nu cred că te-ar fi ajutat prea mult trecerea de pe un mod pe altul pentru că văd că diafragma era deschisă la maxim oricum (f/2.8 la aparatul tău e maxim), dar poate că ai fi preferat să ai pozele un pic mai întunecate, dar mai clare. În definitiv, luminozitatea o poți corecta și la post-procesare.

    RăspundețiȘtergere
  6. la 1/40 expunere deja nu mai am ce sa fac nimic cu poza aia ( crescand brightnessul pierd din consitenta culorii si ajunge sa fie ceva spalacit )

    am considerat ca un iso 200 si f2.8 e oke pentru pozele facute in lumina respectiva si fara flash.

    Si asa culorile au iesit mai spalacite marind luminozitatea ... desi saturation era pus pe high.

    Trebuia sa folosesc flashul dar deranja lumea prezenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. bai, dar voi fara bere nu puteti trai?
    daca n-ar fi fost inventata berea, ce ati fi facut?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…