Treceți la conținutul principal

Beer ...

... probably the best socializing tool ever.

Aseara am fost la netoo 3 ( am scris si aici si gasiti si aici info ) si nu as putea sa vin cu ceva nou si original la ora asta sa zic ( deja s`au scurs zeci de kb pe tema asta ). Asa ca o sa ma rezum la prezentarea social networkingului marca Tuborg , Carlsberg sau Heineken la adevarata sa putere.

Am tot fost prezent pe la tot felul de evenimente ... multe despre bloguri si chestii legate de internet. Toate se incadreaza in aceasi rutina : stai asculti si la final poti sa pui 1-2 intrebari. Cam sumbra imaginea nu? Exact asta e si parerea mea.

Nu contest calitatea informatiei prezentate ... dar daca vorbitorul nu este unul skillful exista riscul sa te plictiseasca la culme. Asa ca imi asum responsabilitatea sa prezint * zgomot de tobe * the best social tool: beer.

Tadaaaa ! Am descoperit reteta de succes : o conferinta disciplinata pe o anumita tema ... si apoi discutii informale la o bere . De ce asa si nu doar bere? pentru ca se intampla ca la netoo 1.0 cand nu s`a punctat nici un subiect anume. Asa ca dupa o prezentare de idei ... se cade o bere si un feedback.

Am grait !

PS ... cuvantul bere trebuie abstractizat ... pentru ca nu e vorba de lichid in sine.

Comentarii

  1. Aha, chiar a fost fain

    Poate mai vin şi data "aviatoare"

    RăspundețiȘtergere
  2. ufff, i'm sorry i missed the most important part of the meeting :(

    data "aviatoare" si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Beer! Helping people communicate since 3500 BC (wikipedia:beer)...

    Intr-adevar, dupa o discutie in care sa se discute ceva, chiar daca nu extrem de interesant sau intr-un mod foarte interactiv, after-hours beer session scoate ce era de fapt mai bun la intalnire, oamenii... Sincer as fi vrut sa o vad si pe Sorana zicandu-ne despre "Luca" umanizatorul cate ceva, dupa 2-3 Tuborg, sau e doar imaginatia mea foarte incalcita?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Când ai domeniul tău cu hosting profi and all, mai ratezi vreo 2-3 beri că deh, finanțele.

    Îmi pare rău că n-am fost mai pe fază la întâlnirile anterioare, ar fi fost fun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă uitam peste pozele făcute de tine la Netoo și, deși nu-s mare expert în fotografie, poate ai vrea să te gândești la următoarele aspecte:

    Văd că ai ales modul Aperture Priority, în care setezi deschiderea diafragmei. Modul acesta e bun când vrei să reglezi tu profunzimea pozei (cu cât valoarea e mai mare cu atât mai blurry e fundalul, de exemplu), aparatul reglând automat viteza shutter-ului.

    În situațiile unde oamenii se mișcă mult, cum a fost aseară la Netoo, ar fi bine să setezi pe Shutter Priority, ca să obții poze mult mai „rapide”, unde subiectul nu e în ceață.

    În cazul zilei de ieri, nu cred că te-ar fi ajutat prea mult trecerea de pe un mod pe altul pentru că văd că diafragma era deschisă la maxim oricum (f/2.8 la aparatul tău e maxim), dar poate că ai fi preferat să ai pozele un pic mai întunecate, dar mai clare. În definitiv, luminozitatea o poți corecta și la post-procesare.

    RăspundețiȘtergere
  6. la 1/40 expunere deja nu mai am ce sa fac nimic cu poza aia ( crescand brightnessul pierd din consitenta culorii si ajunge sa fie ceva spalacit )

    am considerat ca un iso 200 si f2.8 e oke pentru pozele facute in lumina respectiva si fara flash.

    Si asa culorile au iesit mai spalacite marind luminozitatea ... desi saturation era pus pe high.

    Trebuia sa folosesc flashul dar deranja lumea prezenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. bai, dar voi fara bere nu puteti trai?
    daca n-ar fi fost inventata berea, ce ati fi facut?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…