Treceți la conținutul principal

Beer ...

... probably the best socializing tool ever.

Aseara am fost la netoo 3 ( am scris si aici si gasiti si aici info ) si nu as putea sa vin cu ceva nou si original la ora asta sa zic ( deja s`au scurs zeci de kb pe tema asta ). Asa ca o sa ma rezum la prezentarea social networkingului marca Tuborg , Carlsberg sau Heineken la adevarata sa putere.

Am tot fost prezent pe la tot felul de evenimente ... multe despre bloguri si chestii legate de internet. Toate se incadreaza in aceasi rutina : stai asculti si la final poti sa pui 1-2 intrebari. Cam sumbra imaginea nu? Exact asta e si parerea mea.

Nu contest calitatea informatiei prezentate ... dar daca vorbitorul nu este unul skillful exista riscul sa te plictiseasca la culme. Asa ca imi asum responsabilitatea sa prezint * zgomot de tobe * the best social tool: beer.

Tadaaaa ! Am descoperit reteta de succes : o conferinta disciplinata pe o anumita tema ... si apoi discutii informale la o bere . De ce asa si nu doar bere? pentru ca se intampla ca la netoo 1.0 cand nu s`a punctat nici un subiect anume. Asa ca dupa o prezentare de idei ... se cade o bere si un feedback.

Am grait !

PS ... cuvantul bere trebuie abstractizat ... pentru ca nu e vorba de lichid in sine.

Comentarii

  1. Aha, chiar a fost fain

    Poate mai vin şi data "aviatoare"

    RăspundețiȘtergere
  2. ufff, i'm sorry i missed the most important part of the meeting :(

    data "aviatoare" si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Beer! Helping people communicate since 3500 BC (wikipedia:beer)...

    Intr-adevar, dupa o discutie in care sa se discute ceva, chiar daca nu extrem de interesant sau intr-un mod foarte interactiv, after-hours beer session scoate ce era de fapt mai bun la intalnire, oamenii... Sincer as fi vrut sa o vad si pe Sorana zicandu-ne despre "Luca" umanizatorul cate ceva, dupa 2-3 Tuborg, sau e doar imaginatia mea foarte incalcita?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Când ai domeniul tău cu hosting profi and all, mai ratezi vreo 2-3 beri că deh, finanțele.

    Îmi pare rău că n-am fost mai pe fază la întâlnirile anterioare, ar fi fost fun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă uitam peste pozele făcute de tine la Netoo și, deși nu-s mare expert în fotografie, poate ai vrea să te gândești la următoarele aspecte:

    Văd că ai ales modul Aperture Priority, în care setezi deschiderea diafragmei. Modul acesta e bun când vrei să reglezi tu profunzimea pozei (cu cât valoarea e mai mare cu atât mai blurry e fundalul, de exemplu), aparatul reglând automat viteza shutter-ului.

    În situațiile unde oamenii se mișcă mult, cum a fost aseară la Netoo, ar fi bine să setezi pe Shutter Priority, ca să obții poze mult mai „rapide”, unde subiectul nu e în ceață.

    În cazul zilei de ieri, nu cred că te-ar fi ajutat prea mult trecerea de pe un mod pe altul pentru că văd că diafragma era deschisă la maxim oricum (f/2.8 la aparatul tău e maxim), dar poate că ai fi preferat să ai pozele un pic mai întunecate, dar mai clare. În definitiv, luminozitatea o poți corecta și la post-procesare.

    RăspundețiȘtergere
  6. la 1/40 expunere deja nu mai am ce sa fac nimic cu poza aia ( crescand brightnessul pierd din consitenta culorii si ajunge sa fie ceva spalacit )

    am considerat ca un iso 200 si f2.8 e oke pentru pozele facute in lumina respectiva si fara flash.

    Si asa culorile au iesit mai spalacite marind luminozitatea ... desi saturation era pus pe high.

    Trebuia sa folosesc flashul dar deranja lumea prezenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. bai, dar voi fara bere nu puteti trai?
    daca n-ar fi fost inventata berea, ce ati fi facut?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…