Treceți la conținutul principal

Cand prea cool`ul ucide

Am fost aseara la 100% bucuresti ... o expozitie/lansare a lui Stefan Cosma tocmai sus MNAC si de aici mi`a venit ideea postului acesta. In primul rand vreau sa subliniez ca MNAC e un fel de Mecca "culturala" pentru urbani ... poate alaturi doar de Galeria Noua sau ceva de genu`. Cu alte cuvinte am avut ceva exemplare de vizualizat in libertate ... dar hai sa o dam intr`un nou post despre urbani.

Sa revin la titlul insemnarii .... cum adica cand prea coolul ucide? Mai la orice expozitie foto obisnuita pozele sunt prezente real life in cadrul expozitional .. dar nu si la Stefan. In principiu e cu dus si intors toata chestia asta ... pentru ca era vorba de o lansare a unui album de fotografie??! sau ceva de gen whatever.

Lets get to my point

Pozele erau proiectate prin sala .... cu o viteza de rotatie de aproximativ doua secunde. Mai toti pe care i`am auzit vorbind despre pseudo expozitia - lansarea de succes au zis ca pozele sunt mai mult decat slabute. Totul bine si frumos ... personal uitandu`ma la toate am sesizat doar vreo 2 fotografii care meritau sa fie incadrate la aceasta categorie .... in rest numai poze.

Ei bine senzatia asta s`a schimbat odata ce am ajuns acasa cu albumul in brate si am aruncat o noua privire asupra fotografiilor ordonate in album. Asa da! Am fost impresionat de mai multe fotografii ... doar doar din cauza modului interesant de aranjare in album.

Sunt suficiente cazurile in care imaginea de pe pagina stanga o scoate in evidenta pe cea de pe partea dreapta. Foarte misto ideea si modul in care a fost realizata. Desi ieri imi cam muscam buza ca am pierdut timp sa ajung la MNAC pentru doar 2-3 vorbe spuse de autor si o gramada de urbani si muzica obosita pusa de un dj dezinteresat .... azi pot sa spun ca a meritat pentru album.

Ca tot am revenit la album .... e mai cool sa il faci fara numerotare de pagini? Sau pur si simplu incerci sa stimulezi la conversatie doi oameni interesati sa isi zica reciproc ce poza le`a placut?

Anyway ... sper ca diseara poate ajung si eu la TNB la Fotografie de Jurnal.

Comentarii

  1. Eu n-am fost si m-as fi dus daca as fi stiut. Din pacate MNAC nu a anuntat nimic. Nu scrie nimic pe listele de arta si nici in programul lor de Stefan. Oricum site-ul lor nu are feed...

    Si nici linku' tau nu merge acum :(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu merge acum pentru ca suntem intr`o perioada de uploadat noi featureuri ...

    pe viitor iti voi da invitatii cand vad geva ce cred ca te`ar interesa :) asta daca nu uit ... oricum ai feeduri pe lansari si expozitii.

    RăspundețiȘtergere
  3. iar albumul tot nu-si merita banii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca Iepurilul se baga in tarate, il mananca porcii. A.k.a. devine si el urban.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…