Digital Marketing Forum 2010

Am fost am vazut si am cucerit. De fapt mai bine spus am invatat destul de multe lucruri noi. Asa ca daca ma intrebi cum a fost Digital Marketing Forum 2k10 o sa iti zic ca a fost o conferinta chiar foarte reusita slash interesanta. Dar sa o luam punctual.


  • au fost surprinzator de multi oameni prezenti (umbla vorba prin online ca au fost in jur de 250) inca de la prima ora cu toate ca traficul prin bucuresti era schilodit.
  • prima prezentare s-a vrut un fel de oglinda spre viitor - in 2014 se preconizeaza ca 39% din accesarile internetului se vor face de pe un device mobil
  • s-a vorbit mult despre bannere  si va anunt ca cel putin pana in viitorul semi indepartat ele nu vor muri (cum le-ar placea unora dintre noi) ci vor evolua.
  • Naumovici iar a venit sa ne zica ca e internetul e varza. Nimic nou sub soare.
  • baiatul de la google emea (Steffen Ehrhardt) in loc sa ne zica ceva interesant a tinut el mortis sa faca un tutorial live al produselor google. Pe de alta parte cred ca a fost un lucru bun pentru multi din sala ce nu pareau sa stie cu ce se mananca add planner & co
  • Ray Moore de la Kondiment a incercat in 5 minute sa ne zica cum sa gasim inspiratia oriunde in jurul nostru. Energic si simpatic.
  • supersocial a fost cuvantul care mi-a placut cel mai mult de la DMF. 
  • am aflat ca cei care lucreaza in online sunt niste Borgi (star trek thingy) ...cel putin in opinia unor creativi. Chiar imi place analogia asta ... part machine part human ... and hes going to assimilate you all.
  • cei de la Crowne Plaza sunt putin prea zelosi. In timpul conferintelor si al workshopurilor strangeau tot. Cu alte cuvinte daca intarziai 5 minute dimineata nu mai primeai cafea sau daca ti se facea sete in timpul unei conferinte nu aveai ce sa bei.
  • bila alba pentru locul ales a fost ca fata de alte evenimente realizate in acelasi loc ... la DMF s-a putut fuma inauntru (probabil ca era prea frig afara)
  • workshopurile in schimb au fost savoarea conferintei (am aflat foarte multe chestii noi dar asta poate si din cauza ca nu imi era foarte cunoscut subiectul conferintei)

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.