Treceți la conținutul principal

Digital Marketing Forum 2010

Am fost am vazut si am cucerit. De fapt mai bine spus am invatat destul de multe lucruri noi. Asa ca daca ma intrebi cum a fost Digital Marketing Forum 2k10 o sa iti zic ca a fost o conferinta chiar foarte reusita slash interesanta. Dar sa o luam punctual.


  • au fost surprinzator de multi oameni prezenti (umbla vorba prin online ca au fost in jur de 250) inca de la prima ora cu toate ca traficul prin bucuresti era schilodit.
  • prima prezentare s-a vrut un fel de oglinda spre viitor - in 2014 se preconizeaza ca 39% din accesarile internetului se vor face de pe un device mobil
  • s-a vorbit mult despre bannere  si va anunt ca cel putin pana in viitorul semi indepartat ele nu vor muri (cum le-ar placea unora dintre noi) ci vor evolua.
  • Naumovici iar a venit sa ne zica ca e internetul e varza. Nimic nou sub soare.
  • baiatul de la google emea (Steffen Ehrhardt) in loc sa ne zica ceva interesant a tinut el mortis sa faca un tutorial live al produselor google. Pe de alta parte cred ca a fost un lucru bun pentru multi din sala ce nu pareau sa stie cu ce se mananca add planner & co
  • Ray Moore de la Kondiment a incercat in 5 minute sa ne zica cum sa gasim inspiratia oriunde in jurul nostru. Energic si simpatic.
  • supersocial a fost cuvantul care mi-a placut cel mai mult de la DMF. 
  • am aflat ca cei care lucreaza in online sunt niste Borgi (star trek thingy) ...cel putin in opinia unor creativi. Chiar imi place analogia asta ... part machine part human ... and hes going to assimilate you all.
  • cei de la Crowne Plaza sunt putin prea zelosi. In timpul conferintelor si al workshopurilor strangeau tot. Cu alte cuvinte daca intarziai 5 minute dimineata nu mai primeai cafea sau daca ti se facea sete in timpul unei conferinte nu aveai ce sa bei.
  • bila alba pentru locul ales a fost ca fata de alte evenimente realizate in acelasi loc ... la DMF s-a putut fuma inauntru (probabil ca era prea frig afara)
  • workshopurile in schimb au fost savoarea conferintei (am aflat foarte multe chestii noi dar asta poate si din cauza ca nu imi era foarte cunoscut subiectul conferintei)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

În ultimul an am mers pe jos cam 2480 de km

Zilele astea s-a împlinit un an de când am început să port o brățară de fitness. E vorba de un Garmin Vivofit 2 pe care nu l-am dat niciodată jos în ultimele 365 de zile - doar de curiozitate de a vedea cât merg pe jos într-un an. Răspunsul a fost puțin dezamăgitor:

Cam 2480 de kilometri parcurși pe jos într-un an.

Zic dezamăgitor pentru că speram să trec de 2500 până când scriu însemnarea asta.

Aplicația a contorizat doar vreo 2430 pentru că vreo 5-6 zile extrem de active au reprezentat erori de sincronizare și tot ce am făcut în zilele respective s-a pierdut în neant. Estimez eu că e vorba de vreo 50 de kilometri maxim.

În rest, cam așa arată treaba ca în imaginea de mai jos. Trei milioane și ceva de pași, o medie de 6.8 kilometri parcurși zilnic pe jos și un record de aproape 18 km într-o zi călduroasă de mai.


Problema este că deși valorile par mari, cu siguranță peste media bucureșteană, realitatea e că denotă sedentarismul modern. Citeam acum ceva vreme un studiu similar făcut p…

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

S-a întâmplat nefăcuta: Chefi la cuțite e mai digerabil ca MasterChef

Nu credeam că o să zic asta vreodată, dar Chefii la cuțite s-au transformat încet, încet într-un fel de Top Gear culinar. Prietenia dintre ei a început să își spună cuvântul și întreg show-ul a devenit mult mai ușor de digerat chit că nu este produs la nivelul calitativ MC.

Între timp au renunțat și la jignirile gratuite, doar de dragul de a fi, așa că întreaga experiență este una care binedispune. Știu că elitismul culinar își face cruce în acest moment, dar nici Chefii și nici MasterChefii n-au emisiuni care să aibă legătură cu gătitul.

M-am uitat la 4 episoade și nici snopit în bătaie moldovenească n-aș putea să îmi aduc aminte de vreun preparat care m-a impresionat sau o tehnică pe care am deprins-o.

Emisiunile sunt pe zona pur de entertainment, iar Chefii fac asta mai bine printr-o carismă tip grup de prieteni. Chit că e pe glume de cartier, recunosc că m-am uitat și am râs de multe ori la emisiunea lor. E posibil ca ăsta să fie un prin semn de stockholm syndrome.

Cu toate asta …