Treceți la conținutul principal

Digital Marketing Forum 2010

Am fost am vazut si am cucerit. De fapt mai bine spus am invatat destul de multe lucruri noi. Asa ca daca ma intrebi cum a fost Digital Marketing Forum 2k10 o sa iti zic ca a fost o conferinta chiar foarte reusita slash interesanta. Dar sa o luam punctual.


  • au fost surprinzator de multi oameni prezenti (umbla vorba prin online ca au fost in jur de 250) inca de la prima ora cu toate ca traficul prin bucuresti era schilodit.
  • prima prezentare s-a vrut un fel de oglinda spre viitor - in 2014 se preconizeaza ca 39% din accesarile internetului se vor face de pe un device mobil
  • s-a vorbit mult despre bannere  si va anunt ca cel putin pana in viitorul semi indepartat ele nu vor muri (cum le-ar placea unora dintre noi) ci vor evolua.
  • Naumovici iar a venit sa ne zica ca e internetul e varza. Nimic nou sub soare.
  • baiatul de la google emea (Steffen Ehrhardt) in loc sa ne zica ceva interesant a tinut el mortis sa faca un tutorial live al produselor google. Pe de alta parte cred ca a fost un lucru bun pentru multi din sala ce nu pareau sa stie cu ce se mananca add planner & co
  • Ray Moore de la Kondiment a incercat in 5 minute sa ne zica cum sa gasim inspiratia oriunde in jurul nostru. Energic si simpatic.
  • supersocial a fost cuvantul care mi-a placut cel mai mult de la DMF. 
  • am aflat ca cei care lucreaza in online sunt niste Borgi (star trek thingy) ...cel putin in opinia unor creativi. Chiar imi place analogia asta ... part machine part human ... and hes going to assimilate you all.
  • cei de la Crowne Plaza sunt putin prea zelosi. In timpul conferintelor si al workshopurilor strangeau tot. Cu alte cuvinte daca intarziai 5 minute dimineata nu mai primeai cafea sau daca ti se facea sete in timpul unei conferinte nu aveai ce sa bei.
  • bila alba pentru locul ales a fost ca fata de alte evenimente realizate in acelasi loc ... la DMF s-a putut fuma inauntru (probabil ca era prea frig afara)
  • workshopurile in schimb au fost savoarea conferintei (am aflat foarte multe chestii noi dar asta poate si din cauza ca nu imi era foarte cunoscut subiectul conferintei)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Condimental de Calif vis a vis de Camera de Comerț

Când sfânta treime a rotisorului din Centrul Vechi s-a destrămat, atunci când Calif și Divan și-au luat tălpășița că erau în clădiri cu risc seismic, am trăit o adevărată dramă. Unde îmi voi rezolva eu poftele nocturne? Mai ales că și Dristorul de la Budapesta a făcut ceva pași spre Tineretului.

Cumva parcă toți s-au vorbit și m-au părăsit. Am mai încercat eu din când în când să îi mai vizitez pe la Iancului, Romană și Tineretului, dar de multe ori era peste mână. Trebuia să mă duc special pentru ei în zona aia, lucru care cam știrbea din pofta ad hoc a kebabului.

 Soarele a venit și pe strada mea. Acum vreo săptămână am văzut un Condimental de Calif la 2-3 minute de mine și n-am știut de unde să îl apuc că era închis și nu părea să fie operațional încă. Norocul mi-a surâs ca aseară să îl găsesc deschis și i-am trecut pragul cu emoția unul prichindel în prima zi de școală.


Am luat un Dill Kebab de vită, un Kebun și o limonadă. Un ce? Un Kebun - chestia din poza de mai sus: pui, humus…

Trigger words la Poșta Română

Pentru că tot m-am întors de 10 minute de la un oficiu poștal unde în teorie trebuia să ridic niște tricouri venite de pe threadless.com, lucru care nu s-a întâmplat dintr-un motiv care îmi e străin, am zis să fac un scurt ghid despre ce cuvinte ar trebui evitate atunci când vorbești la ghișeu.

Primul a fost curier. E posibil ca toată lumea să râdă de mine că nu știam acest trigger word de bază, dar în simplitatea mea, numesc curieri toți cei care vor să îmi livreze ceva. Eu o țineam pe a mea că m-a sunat curierul Poștei Române să îmi livreze ceva vineri, ea tot îmi spunea că Poșta Română nu are curieri și poate altcineva a încercat să îmi livreze ceva.

Ba că e agentul poștal, ba că e nu mai știu ce poștal, dar cu siguranță nu e curier. Bine. Fie ca voi. Am continuat să îi zic reprezentantul Poștei, dar nici așa n-am avut succes. Dacă nu știu titulatura lui exactă, n-au cum să își dea seama cine și ce a vrut să îmi livreze. Mai că îmi venea să zic ca Despot Tricouri în...

Al doilea c…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…