Treceți la conținutul principal

care este cel mai nesimtit product placement intr-un film?

Sa fie ...
  • Audi-ul din I, Robot? 
  • Converse All Stars, vintage 2004. I, Robot?
  • AOL in  You've got mail? 
  • Aston Martin in ultimele 4 filme James Bond?
  • Sony Ericsson - James Bond Casino Royale?
  • FedEx - Castaway?
  • BMW - Transporter 1? 
  • Audi -  Transporter 2 si 3? :)
  • Sau pur si simplu Evolution unde reusesc sa distruga extraterestrul de final cu tone si tone de Head and Shoulders?
  • ... cred ca totusi castigatorul este filmul Transformers 2007 (video-ul de mai jos poate sa confirme)

Comentarii

  1. Filmele SF n-ar trebui sa se puna la socoteala, acolo mi se pare ok, chiar amuzant, sa constanti ca un brand e pe piata si peste 50 de ani.

    La fel si filmele cu masini, ceva tot trebuie sa arati.

    Cea mai fortata mi s-a parut o cutie de Pepsi din Thomas Crown Affair.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu contest ca ceva trebuie sa arati in filmele cu masini ... dar de multe ori fie sunt modificate serios respectivele masini fie se folosesc tone de efecte speciale si practic vezi respectiva masina cum vor ei sa ti-o prezinte (chiar daca nu are respectivele performante in realitate).

    Iar la SF-uri n-ar trebui sa fie fictiune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa. Volvo-ul pe care il conducea vampirul strălucitor din Twilight nu se pune?

    RăspundețiȘtergere
  4. @mihai - nu am vazut twilight :) Apare minim 5 minute masina in film?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, dar scena asat face toti banii :)) http://www.youtube.com/watch?v=b07ivInGpyI&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. Masina clasica din clipul de mai sus cu siguranta nu e Porsche. Probabil un Jaguar da' nu pot sa spun modelul mai exact.

    Si ar mai fi masina galbena, Chevrolet Camaro SS ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Camaro#Notable_appearances )

    SI totusi...cine naiba se uita la o asa mizerie de film?!

    RăspundețiȘtergere
  7. @PHNC - de contrazis nu pot pentru ca nu ma pricep asa de bine la modele de masini dar in film era vorba de dialogul pe care cei 2 il aveau legat de porsche

    Ron Witwicky: I've got a little surprise for you, son. [drives towards a Porsche dealer] Yep, a little surprise.
    Sam Witwicky: No, no, no, NO!! Dad! Oh, you've got to be kidding me!
    Ron: Yeah, I am. [drives past Porsche dealer] You're not getting a Porsche!
    Sam: [offended look] You think that's funny?
    Ron: Yeah, I think it's funny.
    Sam: What's wrong with you?!
    Ron: What, did you really think I'd get you a Porsche? For your first car?
    Sam: I don't wanna talk to you for the rest of the day. [Ron chuckles[

    RăspundețiȘtergere
  8. e un AC Cobra...
    http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Cobra

    RăspundețiȘtergere
  9. @nihasa - da, ai dreptate, pe film nu se aude partea aia de dialog iar eu nu am vazut filmul :)) Insa da, se vede repede pe fundal sigla Porsche si o masina parcata in fata.

    @Panzer - in niciun caz nu e AC Cobra.
    Cred ca este un Jaguar XK140 ( http://sp2.ro/6aeb92 ) sau ceva din aceeasi clasa/vreme: XK120 sau XK150.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uitaţi-vă la Vantage Point, e un film făcut de Sony. Vreau să îmi număraţi câte produse Sony observaţi în film. Pot pune pariu cu viaţa mea că în filmul ăsta e cel mai nesimţit product placement la modul că nu trec 2-3 minute fără să vezi un produs Sony.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://matr3o.com/2008/07/sony-ericsson-pwnz-zohan/

    http://matr3o.com/2008/10/nokia-pwnz-taken-wanted/

    Niste posturi de-ale mele destul de vechi legate de treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. @costin - nu tin minte sa fii vazut vreun nokia in star trek ... desi l-am vazut de 2-3 ori :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, come on... cand kirk (copilul) fura masina la inceputul filmului si activeaza telefonul din ea, nu scrie mare Nokia pe el? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

În ultimul an am mers pe jos cam 2480 de km

Zilele astea s-a împlinit un an de când am început să port o brățară de fitness. E vorba de un Garmin Vivofit 2 pe care nu l-am dat niciodată jos în ultimele 365 de zile - doar de curiozitate de a vedea cât merg pe jos într-un an. Răspunsul a fost puțin dezamăgitor:

Cam 2480 de kilometri parcurși pe jos într-un an.

Zic dezamăgitor pentru că speram să trec de 2500 până când scriu însemnarea asta.

Aplicația a contorizat doar vreo 2430 pentru că vreo 5-6 zile extrem de active au reprezentat erori de sincronizare și tot ce am făcut în zilele respective s-a pierdut în neant. Estimez eu că e vorba de vreo 50 de kilometri maxim.

În rest, cam așa arată treaba ca în imaginea de mai jos. Trei milioane și ceva de pași, o medie de 6.8 kilometri parcurși zilnic pe jos și un record de aproape 18 km într-o zi călduroasă de mai.


Problema este că deși valorile par mari, cu siguranță peste media bucureșteană, realitatea e că denotă sedentarismul modern. Citeam acum ceva vreme un studiu similar făcut p…

S-a întâmplat nefăcuta: Chefi la cuțite e mai digerabil ca MasterChef

Nu credeam că o să zic asta vreodată, dar Chefii la cuțite s-au transformat încet, încet într-un fel de Top Gear culinar. Prietenia dintre ei a început să își spună cuvântul și întreg show-ul a devenit mult mai ușor de digerat chit că nu este produs la nivelul calitativ MC.

Între timp au renunțat și la jignirile gratuite, doar de dragul de a fi, așa că întreaga experiență este una care binedispune. Știu că elitismul culinar își face cruce în acest moment, dar nici Chefii și nici MasterChefii n-au emisiuni care să aibă legătură cu gătitul.

M-am uitat la 4 episoade și nici snopit în bătaie moldovenească n-aș putea să îmi aduc aminte de vreun preparat care m-a impresionat sau o tehnică pe care am deprins-o.

Emisiunile sunt pe zona pur de entertainment, iar Chefii fac asta mai bine printr-o carismă tip grup de prieteni. Chit că e pe glume de cartier, recunosc că m-am uitat și am râs de multe ori la emisiunea lor. E posibil ca ăsta să fie un prin semn de stockholm syndrome.

Cu toate asta …

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…