Treceți la conținutul principal

Blu Oktoberfest 2012

Cand ai fost ultima oara la un festival al berii? A trecut mult timp, nu? Stiu. Si la mine la fel. Sunt putin prea aglomerate pentru gustul meu. Prefer o berarie cu o terasa draguta. Mai putina lume si distractie mai multa. De asta are succes Oktoberfest sau mai bine spus conceptul de Oktoberfest. Cum ai intrat intr-un cortulet parca ai intrat in alt festival al berii.

Luni am fost la Blu Oktoberfest. Fratele roman si mult mai mic al festivalului. De fapt e vorba doar de cortul celor de la Hofbräu, care pentru cateva zile (17-22.09), zaboveste in gradina hotelului Radisson Blu. Zaboveste cu 3500 de litri de bere Hofbräu, specialitati bavareze (a se citi carnati si dulciuri) si muzica live.


Primul lucru pe care il observi cand intri la Blu Oktoberfest este discrepanta intre bancutele clasice de festival si oamenii la costum. Ti se va parea ciudatica asocierea asta, dar in acelasi timp o sa te bucuri ca macar la festivalul asta ai o companie mai selecta de meseni. Al doilea pe care o sa il vezi sunt dozatoarele de bere HB. O sa le vezi des. Apoi o formatie live si mese pline de lumea buna. Zic lumea buna pentru ca am ajuns si eu acolo ... desigur.

Seamana foarte mult ce ce se intampla pe vremuri la Oktoberfest-ul de langa Casa Poporului. Metri de bere, bunatati, muzica live si voie buna. Bonus! si multe nopti pierdute.  Ah! Those were the days. Zic asta cu o mica lacrima in coltul ochiului. Lacrima ce ar putea sa se scurga cu succes pe hanoracul HB luat din beraria din Műnchen.  V-am zis ca sunt un mic fan al lor, nu?

Cei de la Radisson au profitat de acest eveniment sa lanseze o platforma de social lifestyle pentru clientii fideli: The Lifestyle Society. Ideea este dragutica, dar eu nu prea sunt in target. Inca. Vorbim in 5 ani.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …