Cu si despre fotografii amatori: Asteptari vs Realitate

Nu stiu de altii, dar pentru mine reclama asta loveste cam aproape de casa - doar ca eu n-am ajuns sa investesc prea mult in echipament. De fapt asta a fost frustrarea, sculele nu faceau fata la extraordinarul meu talent fotografic.

Si sa nu credeti ca m-am invatat minte. Acum cateva zile m-am trezit browse-and prin niste super compacte rezistente la socuri, praf si apa. Sooooon™

 
Translation of the voiceover:

"Take a picture", they say. A picture can't be taken. It must be made. Stolen from nature. Nanoseconds of a human soul. Hundredths of an animal life. Therefore I am.
Overlay text:

What were you thinking? Do something smart with your dumb purchases.
Oricum, reclama imi place mult pentru ca porneste de la un insight in care toata lumea se regaseste intr-o oarecare masura. Bonus, au mai facut o reclama asemanatoare acum vreo luna si ceva.

Nu zic ca ideea o sa fie copiata de site-urile de vanzare cumparare, dar sper macar sa o faca cum trebuie. Nu de alta, dar avem o groaza de romanisme din astea care se preteaza pe concept.

5 comentarii:

  1. Apropo de romanisme: browse-and vs. navigand sau umbland sau cautand. In rest, reclama e la locul ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult prea tare. Așa mă văd și eu când mai cumpăr câte o carabă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa imi spui ca tu folosesti intotdeauna denumirea de navigator web atunci cand te referi la un browser? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu. Vreau sa spun ca tu ai folosit un verb englezesc, in romaneste, la gerunziu. Una e sa te referi la un browser si alta e sa navighezi intr-unul ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai inteles ce am vrut sa spun, inseamna ca a functionat.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.