Treceți la conținutul principal

Cu si despre fotografii amatori: Asteptari vs Realitate

Nu stiu de altii, dar pentru mine reclama asta loveste cam aproape de casa - doar ca eu n-am ajuns sa investesc prea mult in echipament. De fapt asta a fost frustrarea, sculele nu faceau fata la extraordinarul meu talent fotografic.

Si sa nu credeti ca m-am invatat minte. Acum cateva zile m-am trezit browse-and prin niste super compacte rezistente la socuri, praf si apa. Sooooon™

 
Translation of the voiceover:

"Take a picture", they say. A picture can't be taken. It must be made. Stolen from nature. Nanoseconds of a human soul. Hundredths of an animal life. Therefore I am.
Overlay text:

What were you thinking? Do something smart with your dumb purchases.
Oricum, reclama imi place mult pentru ca porneste de la un insight in care toata lumea se regaseste intr-o oarecare masura. Bonus, au mai facut o reclama asemanatoare acum vreo luna si ceva.

Nu zic ca ideea o sa fie copiata de site-urile de vanzare cumparare, dar sper macar sa o faca cum trebuie. Nu de alta, dar avem o groaza de romanisme din astea care se preteaza pe concept.

Comentarii

  1. Apropo de romanisme: browse-and vs. navigand sau umbland sau cautand. In rest, reclama e la locul ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult prea tare. Așa mă văd și eu când mai cumpăr câte o carabă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa imi spui ca tu folosesti intotdeauna denumirea de navigator web atunci cand te referi la un browser? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu. Vreau sa spun ca tu ai folosit un verb englezesc, in romaneste, la gerunziu. Una e sa te referi la un browser si alta e sa navighezi intr-unul ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai inteles ce am vrut sa spun, inseamna ca a functionat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…