Treceți la conținutul principal

Cu si despre fotografii amatori: Asteptari vs Realitate

Nu stiu de altii, dar pentru mine reclama asta loveste cam aproape de casa - doar ca eu n-am ajuns sa investesc prea mult in echipament. De fapt asta a fost frustrarea, sculele nu faceau fata la extraordinarul meu talent fotografic.

Si sa nu credeti ca m-am invatat minte. Acum cateva zile m-am trezit browse-and prin niste super compacte rezistente la socuri, praf si apa. Sooooon™

 
Translation of the voiceover:

"Take a picture", they say. A picture can't be taken. It must be made. Stolen from nature. Nanoseconds of a human soul. Hundredths of an animal life. Therefore I am.
Overlay text:

What were you thinking? Do something smart with your dumb purchases.
Oricum, reclama imi place mult pentru ca porneste de la un insight in care toata lumea se regaseste intr-o oarecare masura. Bonus, au mai facut o reclama asemanatoare acum vreo luna si ceva.

Nu zic ca ideea o sa fie copiata de site-urile de vanzare cumparare, dar sper macar sa o faca cum trebuie. Nu de alta, dar avem o groaza de romanisme din astea care se preteaza pe concept.

Comentarii

  1. Apropo de romanisme: browse-and vs. navigand sau umbland sau cautand. In rest, reclama e la locul ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult prea tare. Așa mă văd și eu când mai cumpăr câte o carabă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa imi spui ca tu folosesti intotdeauna denumirea de navigator web atunci cand te referi la un browser? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu. Vreau sa spun ca tu ai folosit un verb englezesc, in romaneste, la gerunziu. Una e sa te referi la un browser si alta e sa navighezi intr-unul ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai inteles ce am vrut sa spun, inseamna ca a functionat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…