Treceți la conținutul principal

Despre trailere bune si proaste

Cel mai enervant lucru la un trailer e sa strice intreaga experienta de vizionare a filmului. E dorinta asta idioata de a prezenta cat mai mult din film in dorinta de a ma convinge sa merg sa il vad, dar nu isi dau seama ca de multe ori sar calul si distrug efectiv povestea care si asa era fragila.

Asta nu inseamna ca nu o sa ma duc sa vad filmul, doar ca acum nu mai este invaluit in nicio urma de mister. Bravo Hollywood, iar ai stricat lucruri! 

Sa vorbesc pe un exemplu concret: Batman V Superman: Dawn of Justice a avut la Comic-Con un trailer superb. Un trailer in care simteam inclestarea dintre cei doi super eroi si deja incepusem sa tin in secret cu unul dintre ei (Hai Batman tata, da-i cadere!).


Excelent. In sfarsit un film care sa ii ofere lui Superman un adversar pe masura. In plus, pare ca apare si Wonder Woman p-acolo. Nu stiu de ce, dar m-a facut curios. A realizat fix ce trebuie sa faca un trailer.

Totusi, s-ar parea ca n-a dat bine la mase sau pur si simplu un idiot de la studio si-a zis ca e cazul de mai mult hype. Asa se face ca la nici 4 luni dupa, au dat drumul la alt trailer.

[spoiler alert - ce citesti si vezi de aici inainte o sa iti strice filmul]

Trailer cu care strica povestea si reintoarce asteptarile la versiunea clasica de film cu super eroi: se prezinta personajele in primul sfert, apoi se cearta intre ele, realizeaza ca trebuie sa se uneasca pentru a face fata unui dusman comun pe care il si elimina in ultimul sfert de film.




Ah ce glumite de cacat. Cat CGI. Ce poveste previzibila. Ce trailer stupid.

Acum daca e sa ma intrebe cineva, eu as prefera sa vad filmul prezent in primul trailer. In cel de-al doilea e deja retetea Marvel de muls bani cu filme cu super eroi.

Este clar ca primul trailer a fost gandit mai mult pentru fanii genului, iar al doilea pentru toti ceilalti, dar intrebarea este de ce e nevoie de doua trailere? De ce incepi hype-ul filmului cu un an inainte de ai nevoie sa arati din ce in ce mai mult din el? De ce doua trailere atat de diferite ce prezinta acelasi film?

Raspunsul vine cu un zgomot de ka-ching si cu putina manipulare. Cu toate astea, in cazul de fata cred ca vine si cu putina incompetenta din partea celor de la studio. Daca mai dau drumul la inca un trailer, sunt ferm convins ca as putea sa ma apuc sa scriu review-ul filmului de pe-acum si n-as face nicio presupunere gresit.

Bravo Hollywood! Data viitoare in trailer sa bagi niste spoiler alert-uri, unii dintre noi preferau sa fie dezamagiti dupa ce vedeau filmul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…