Treceți la conținutul principal

Mixul de joi: Usturoi, Bucharest Gentleman, Spotlight și Asus ROG 10


Ai program de seară? Na că vin cu niște recomandări:

După ce a vândut mai bine de 18 000 de bilete de la începutul anului, filmul Usturoi ajunge in zona pay per view pe Vimeo pentru 2 euroi. Mă bucur pentru Groparu pentru că știu cât s-a chinuit acum câțiva ani ca să realizeze filmul ăsta.  Filmul are 8.3 pe Imdb și cu rușine spun că nu l-am văzut până acum. Îl bifez în weekend #fărăgrijă

Zilele astea a apărut Bucharest Gentlemano revistă care se autointitulează “vocea modernă a Bucureștiului elegant ” – și dintr-un motiv de neînțeles (#tshirtguy) mi-au trimis și mie revista. E interesantă, dar nu mă regăsesc în zona asta de eleganță masculină. Este drept că look-ul ăsta de skaterboy în mizerie s-a degradat masiv de-a lungul timpului, nu cred că sunt încă pregătit să fac pasul în zona sacoului și a pantofilor. Cu toate astea, revista am găsit-o interesantă pe alocuri. Bucharest Gentleman 22 de lei și vine într-un format classic de “spionat fata de vis a vis din spatele cearceafului A2”

Azi începe Spotlight - Bucharest International Light Festival #2 - cunoscut prin popor și ca festivalul luminii. Traseul este similar cu cel de anul trecut: Calea Victoriei  de la Biblioteca Centrală Universitară până la Piața Națiunilor Unite. Păcat că ploaia strică promenada, dar Instagramerii curajoși se vor aventura chiar și așa. Așteptați-vă la un aflux de poze nocturne.

ASUS Republic of Gamers (ROG) a aniversat marțea trecută 10 ani de existență în România. Pe zona de gaming s-au mișcat foarte bine: 80% dintre laptopurile de gaming (cu plăci nVidia) vândute în România sunt ROG-uri și nu există eveniment gameristic care să nu fie sponsorizat de ei. Ce e al lor, e al lor. #rog10

Tot azi începe Bucharest Coffee Festival, dar de asta cred că o să vorbesc mai în detaliu după ce îl vizitez. Și pentru că tot m-am întors la cafea, până pe 19 mai are loc Coffee Lovers Manifesto - primul concurs pe Instagram dedicat iubitorilor de cafea. Detalii despre participare se pot găsi aici.

Și gata cu mixul de joi. Iar pare un weekend plin. #edebine

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Condimental de Calif vis a vis de Camera de Comerț

Când sfânta treime a rotisorului din Centrul Vechi s-a destrămat, atunci când Calif și Divan și-au luat tălpășița că erau în clădiri cu risc seismic, am trăit o adevărată dramă. Unde îmi voi rezolva eu poftele nocturne? Mai ales că și Dristorul de la Budapesta a făcut ceva pași spre Tineretului.

Cumva parcă toți s-au vorbit și m-au părăsit. Am mai încercat eu din când în când să îi mai vizitez pe la Iancului, Romană și Tineretului, dar de multe ori era peste mână. Trebuia să mă duc special pentru ei în zona aia, lucru care cam știrbea din pofta ad hoc a kebabului.

 Soarele a venit și pe strada mea. Acum vreo săptămână am văzut un Condimental de Calif la 2-3 minute de mine și n-am știut de unde să îl apuc că era închis și nu părea să fie operațional încă. Norocul mi-a surâs ca aseară să îl găsesc deschis și i-am trecut pragul cu emoția unul prichindel în prima zi de școală.


Am luat un Dill Kebab de vită, un Kebun și o limonadă. Un ce? Un Kebun - chestia din poza de mai sus: pui, humus…

Diablo 3: Rise of the Necromancer a ieșit fix cum trebuia să fie

Versiunea scurtă la ce vreau să zic este deja în titlu.

Versiunea lungă este că după vreo 2-3 ore jucate pot spune cu mâna pe inimă că îmi place necromanul mai mult decât jumătate din clasele din Diablo 3. Aduce destul de mult a ceea ce am jucat aproape obsesiv în Diablo 2 și lucrul ăsta nu poate decât să mă bucure. Nu la fel de mult ca anunțul unei versiuni remastered D2, dar p-acolo.

De fapt DLC-ul ăsta este atât de bine închegat încât singurul reproș pe care îl am este referitor la decizia de a aduce necromancerul în universul Diablo 3 printr-un DLC și nu o expansiune. Blizzard fiind printre puținele companii care ignoraseră modul ăsta de muls bani. Ei lucrau 2-3 ani, făceau o expansiune, îi trânteau un preț de 60 de euro și știam că am o grămadă de conținut de care pot să mă bucur.

Pachetul ăsta digital e relativ ieftin pentru un DLC, doar 15 euro, dar s-ar putea să fie primul dintr-o întreagă serie. Lucru care sincer nu mă coafează. Nu pentru că sunt scârțar, dar pentru că DLC-u…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…