Treceți la conținutul principal

Mixul de joi: Usturoi, Bucharest Gentleman, Spotlight și Asus ROG 10


Ai program de seară? Na că vin cu niște recomandări:

După ce a vândut mai bine de 18 000 de bilete de la începutul anului, filmul Usturoi ajunge in zona pay per view pe Vimeo pentru 2 euroi. Mă bucur pentru Groparu pentru că știu cât s-a chinuit acum câțiva ani ca să realizeze filmul ăsta.  Filmul are 8.3 pe Imdb și cu rușine spun că nu l-am văzut până acum. Îl bifez în weekend #fărăgrijă

Zilele astea a apărut Bucharest Gentlemano revistă care se autointitulează “vocea modernă a Bucureștiului elegant ” – și dintr-un motiv de neînțeles (#tshirtguy) mi-au trimis și mie revista. E interesantă, dar nu mă regăsesc în zona asta de eleganță masculină. Este drept că look-ul ăsta de skaterboy în mizerie s-a degradat masiv de-a lungul timpului, nu cred că sunt încă pregătit să fac pasul în zona sacoului și a pantofilor. Cu toate astea, revista am găsit-o interesantă pe alocuri. Bucharest Gentleman 22 de lei și vine într-un format classic de “spionat fata de vis a vis din spatele cearceafului A2”

Azi începe Spotlight - Bucharest International Light Festival #2 - cunoscut prin popor și ca festivalul luminii. Traseul este similar cu cel de anul trecut: Calea Victoriei  de la Biblioteca Centrală Universitară până la Piața Națiunilor Unite. Păcat că ploaia strică promenada, dar Instagramerii curajoși se vor aventura chiar și așa. Așteptați-vă la un aflux de poze nocturne.

ASUS Republic of Gamers (ROG) a aniversat marțea trecută 10 ani de existență în România. Pe zona de gaming s-au mișcat foarte bine: 80% dintre laptopurile de gaming (cu plăci nVidia) vândute în România sunt ROG-uri și nu există eveniment gameristic care să nu fie sponsorizat de ei. Ce e al lor, e al lor. #rog10

Tot azi începe Bucharest Coffee Festival, dar de asta cred că o să vorbesc mai în detaliu după ce îl vizitez. Și pentru că tot m-am întors la cafea, până pe 19 mai are loc Coffee Lovers Manifesto - primul concurs pe Instagram dedicat iubitorilor de cafea. Detalii despre participare se pot găsi aici.

Și gata cu mixul de joi. Iar pare un weekend plin. #edebine

Comentarii

Postări Populare

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…

Notițe după Digitalium 2018

N-am mai fost de mult la o conferință doar cu vorbitori străini așa că vineri la Digitalium m-am pus pe luat notițe la ce se prezenta pe scenă. Accentul a fost mai mult pe pragmatism și rețete de succes decât pe emoție și inspirație. Din cauza asta și notițele sunt un mix de banalități amestecate cu sfaturi bune stropite cu niște cifre ce ar arăta bine într-o prezentare.

De fapt ăsta e și principalul motiv pentru care mai merg ocazional la astfel de conferințe: îmi face treaba mai ușoară în a convinge clienții că ceea ce zic e corect. Poate suna stupid, dar în industria asta de social media o poza a unui slide de la o conferință te poate ajuta enorm. Dar m-am scuzat destul așa că hai să trecem prin notițele luate.

Facebook:

Messenger is the new customers service. Majoritatea conținutului postat de brand-uri este extrem de plictisitor atât ca mesaj cât și ca realizare creativăConținutul realizat ar trebui să răspundă pozitiv la una din următoarele întrebări: Does it makes me smile? Does…

Și ce faci cu ăla care trișează în jocuri?

Dacă te joci suficient de multe jocuri online este inevitabil să nu dai peste unul care trișează. Și trișează atât de evident încât te întrebi cum de nu îi este jenă să facă asta. Sau mai bine spus, te întrebi ce plăcere mai obține din jocul respectiv știind că toate headshot-urile și kill-urile pe care le face sunt de fapt făcute de un progrămel.

Niciodată nu i-am înțeles pe astfel de oameni și ori de câte ori m-am izbit de ei prin jocuri am ales să le ignor rezultatele și să nu ne le dau satisfacția să mă enerveze. M-ai omorât de 10 ori din partea cealaltă a hărții și faci mișto de mine, foarte bine. Îți spun că ești mai bun. Vorbe goale pentru că amândoi știm că progrămelul respectiv e mai bun și asta nu gâdilă trișorul la orgoliu.

Treaba asta merge în toate cazurile. Cât timp nu îi faci jocul, îi pierzi timpul de pomană. Nu reacționezi cum își dorește, nu obține niciun fel de plăcere, așa că renunță și iese de pe server pentru a căuta altă victimă. Doar așa poți să câștigi cu un