Treceți la conținutul principal

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Am fost ieri în depozitele eMAG și am fost puțin dezamăgit că lucrurile nu erau din filmul pe care mi-l imaginasem eu. După ziua cu record de vânzări, vine ziua cu record de produse trimise din depozit, nu? Atunci depozitul ar trebui să fie un fel de mușuroi de furnici agitate care aleargă de colo-colo. Haos, zgomot și tensiune. Abia așteptam echilibristica asta între emoții și eficiență.


Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Dar n-a fost să fie așa. A fost chiar anti-climatic din punctul ăsta de vedere. E drept că depozitele sunt impresionante ca mărime, dar le lipseau dezordinea și neliniștea chiar dacă la fiecare 10 minute pleca un camion încărcat.  Peste 510 oameni în depozit și nici unul dintre cei pe care i-am întâlnit nu avea expresia aia pe față de om împins la limită atât fizic cât și emoțional. E foarte din extrem de multe puncte de vedere, dar trebuie să recunosc că am fost puțin plictisitor turul din cauza asta.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Cei de la eMag spuneau că au avut ajutor în desenarea noului depozit de la niște băieți care cu asta se ocupă în US. Ar fi ajuns și ei la soluția asta și fără ajutor, dar ei estimau că le-ar fi luat cel puțin 5 ani. Așa că au preferat să plătească. Partea amuzantă e că de la anul intenționează și ei să ofere servicii consultanță altor magazine pe zona de operare depozite.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Știți care este recordul lor de umplere a unui tir? 30 de secunde. Atât i-a luat cândva în trecut unui angajat să umple un întreg tir cu frigidere. În rest media este undeva pe la 10-15 minute. Și tot din categoria things i learned yesterday bulele sunt adăugate ulterior în plasticul cu bule. Toată viața mea am trăit în minciună.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Surpriza adevărată a reprezentat-o viteza cu care am văzut că se pot mișca angajații Poștei Române dacă vor. Undeva în depozit aveau aveau o zonă a lor unde preluau și distribuiau în camioane pachetele primite de la angajații eMAG.

Era un fel de zonă demilitarizată separată de restul depozitului printr-un zid cu mici orificii prin care treceau pachetele. Și diferența de vârstă era impresionantă - eMAGhezii pe la 20 de ani, angajații poștei pe la 50. Dar cum ziceam, pot să fie și sprinteni dacă vor.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Și cu toate astea cel mai interesant lucru a fost o realizare tristă a ceva ce a zis cineva de la eMAG: nu se poate face un Black Friday de 2 ori mai mare pentru că lucrurile s-ar gâtui după ieșirea din depozit.  N-ai mașini suficiente și nici o infrastructură care să permită mai mult. Cam ăsta e nivelul maxim în acest moment.

Comentarii

  1. dezamagire totala. Am facut o comanda vineri, mi se spune ca produsul e in Showroom Crangasi sa il iau; ma duc acolo nu era. Sun in CC si mi se spune ca ajunge duminica 100% iar informatii eronate; sun luni vorbesc cu 3 persoane diferite, 3 lucruri diferite...Lipsa de profesionalism. Va fi ultima data cand voi comanda ceva de la eMAG.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți scria în comenzile tale că poți să vii să îl ridici? Ciudat. Fă o sesizare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …