Treceți la conținutul principal

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Am fost ieri în depozitele eMAG și am fost puțin dezamăgit că lucrurile nu erau din filmul pe care mi-l imaginasem eu. După ziua cu record de vânzări, vine ziua cu record de produse trimise din depozit, nu? Atunci depozitul ar trebui să fie un fel de mușuroi de furnici agitate care aleargă de colo-colo. Haos, zgomot și tensiune. Abia așteptam echilibristica asta între emoții și eficiență.


Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Dar n-a fost să fie așa. A fost chiar anti-climatic din punctul ăsta de vedere. E drept că depozitele sunt impresionante ca mărime, dar le lipseau dezordinea și neliniștea chiar dacă la fiecare 10 minute pleca un camion încărcat.  Peste 510 oameni în depozit și nici unul dintre cei pe care i-am întâlnit nu avea expresia aia pe față de om împins la limită atât fizic cât și emoțional. E foarte din extrem de multe puncte de vedere, dar trebuie să recunosc că am fost puțin plictisitor turul din cauza asta.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Cei de la eMag spuneau că au avut ajutor în desenarea noului depozit de la niște băieți care cu asta se ocupă în US. Ar fi ajuns și ei la soluția asta și fără ajutor, dar ei estimau că le-ar fi luat cel puțin 5 ani. Așa că au preferat să plătească. Partea amuzantă e că de la anul intenționează și ei să ofere servicii consultanță altor magazine pe zona de operare depozite.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Știți care este recordul lor de umplere a unui tir? 30 de secunde. Atât i-a luat cândva în trecut unui angajat să umple un întreg tir cu frigidere. În rest media este undeva pe la 10-15 minute. Și tot din categoria things i learned yesterday bulele sunt adăugate ulterior în plasticul cu bule. Toată viața mea am trăit în minciună.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Surpriza adevărată a reprezentat-o viteza cu care am văzut că se pot mișca angajații Poștei Române dacă vor. Undeva în depozit aveau aveau o zonă a lor unde preluau și distribuiau în camioane pachetele primite de la angajații eMAG.

Era un fel de zonă demilitarizată separată de restul depozitului printr-un zid cu mici orificii prin care treceau pachetele. Și diferența de vârstă era impresionantă - eMAGhezii pe la 20 de ani, angajații poștei pe la 50. Dar cum ziceam, pot să fie și sprinteni dacă vor.

Câteva imagini din depozitul eMAG în sâmbăta de după Black Friday

Și cu toate astea cel mai interesant lucru a fost o realizare tristă a ceva ce a zis cineva de la eMAG: nu se poate face un Black Friday de 2 ori mai mare pentru că lucrurile s-ar gâtui după ieșirea din depozit.  N-ai mașini suficiente și nici o infrastructură care să permită mai mult. Cam ăsta e nivelul maxim în acest moment.

Comentarii

  1. dezamagire totala. Am facut o comanda vineri, mi se spune ca produsul e in Showroom Crangasi sa il iau; ma duc acolo nu era. Sun in CC si mi se spune ca ajunge duminica 100% iar informatii eronate; sun luni vorbesc cu 3 persoane diferite, 3 lucruri diferite...Lipsa de profesionalism. Va fi ultima data cand voi comanda ceva de la eMAG.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți scria în comenzile tale că poți să vii să îl ridici? Ciudat. Fă o sesizare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…