Treceți la conținutul principal

The Top 100 Brands 2005 !

Wuuu ceva neobisnuit pe blogul asta – un subiect chiar serios ? hmm sa speram ca nu . Sa vorbim inainte despre branding – bla bla cred ca toata lumea stie ce e un brand nu are rost sa discutam asta … am putea totusi sa vorbim despre lovemarks ( deea mi`a deschis ochii la asa ceva … link aici ) – care s`ar traduce drept brandurile pe care le iubesti – la mine sunt ( am spus doar 5+1 bonus … ) bmw ( m5 m3 ) ), sony ericsson , leffe , burton , google + soft pr0n™ – ma rog ultimu nu e brand .. dar hai sa zicem . Dupa aceasta mica introducere haotica sa vorbim despre Top100 Brands 2005 realizat de Businessweek – in primul rand o sa observam niste noi braduri intrate in top : UPS ( pozitia 32 .. gg – 9,932 mil $ valaorea brandului ) Google ( pozitia 38 – 8,461 mild $ ) Novartis ( pozitia 43 – 7,746 mil $ ) Zara ( pozitia 77 – 3,730 mil $ ) Hyundai ( pozitia 84 – 3,480 mil $ ) Bulgari ( pozitia 94 – 2,715 mil $ ) si ultima noua intrata LG ( pozitia 97 – 2,645 mil $ ) . Cat despre my lovemarks BMW ( pozitia 16 – 17 anul trecut – [+8%] – 17,126 mil $ ) si Sony ( pozitia 28- 20 anul trecut – [-16%] – 10,754 mil $ ) – de google am zis deja . In continuare va ofer top15 din top 100

thumb-topp15.jpg

Sursa : Businessweek – pdf si online

Comentarii

Postări Populare

Căsătoria = un bărbat + o femeie fără copil

Știu că alt subiect e mai hot zilele astea, dar ăla e deja supra-dezbătut de bula mea fără vreo concluzie maiestoasă referitor la cum ar trebui procedat pentru a transmite un mesaj. Pentru că în esență despre asta e vorba, nu despre a câștiga sau a pierde, așa că nu voi dezbate momentan subiectul ăsta.

M-am uitat luni seara la Gospodar Fără Pereche când fermierii noștri și-au întâlnit pretendentele, urmând ca apoi să treacă printr-un speed dating de 2 minute pentru a se convinge că au cele necesare pentru a le deveni neveste.

Spre surprinderea mea, factorul decizional al ediției din acest an a fost dacă au sau nu copil. În episodul de luni mai toate care aveau s-au întors acasă. Zic surprinzător pentru că în ediția trecută, atunci când mamele erau cele care luau deciziile de eliminare, principalul lucru care trimitea fetele acasă era dacă știu sau nu să facă de mâncare. Puișorul lor trebuia să mănânce bine.

Cum ziceam, la ediția asta lucrurile au prezentat o față mai meschină a societ…

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…