Treceți la conținutul principal

VeloCity

Am dat azi o fuga p`acolo cu bicla ... Cum am ajuns am fost asaltat de 2 tipe de la TVR ca daca vreau sa acord un interviu despre ce inseamna sa fii biker, bine si frumos nu prea ma consider biker dar se vedea ca duceau lipsa de bikeri - asa ca am zis oke .. a ramas ca or sa ma gaseasca ele mai incolo.


Dupa vreo jumatate de ora in care m`am plimbat p`acolo cu bicla am plecat. De ce ? Pentru ca e un mare fas chestia asta : s`au luat niste bancute , s`au pus 3 toalete ecologice , s`a bagat un dozator de bere , niste poze si locuri de dat graff-uri si desenat cu creta si asta e marele eveniment.



Big caca - parerea mea. Cam prea comercial se vrea evenimentul asta. Despre proiectele urbanistice .. nu prea pot sa zic foarte multe. Erau cativa (3-4 ) studenti de la arhitectura cu multe pliante si inconjurati de lume - eu cu bicla nu m`am putut apropia de ei sa ii intreb ce si cum. Din punctul asta de vedere mi se pare ca a cam esuat evenimentul ... sincer ma asteptam la ceva mai tehnic sa zic asa ...

Mi`a atras atentia tipul care desena iepurele portocaliu - as fi vrut sa vb cu el despre un eventual stencil or smth pentru blog dar a stat cocotat pe schela cat timp am fost eu acolo ... eh poate alta data avem noroc.Imi place cum a iesit iepurasul ala .... sper sa trec maine p`acolo sa ii dau o poza terminat fiind.
Mai interesant e ca am vazut un fel de Fredo&Pid'Jin desenat p`acolo .... cine stie poate a trecut Eugen p`acolo :)

Im bored ... sa vedem cate beri si mici pot sa bag in mine maine ...


Comentarii

  1. Birds Crew din Viena :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi de poze, le-am pus pe un grup "art delivery" pe flickr, sper ca e ok. cum o sa reusim vreodata sa-l multumim pe nihasa? as vrea sa organizam la un moment dat un eveniment la care nihasa sa aiba 30 de orgasme simultane pe secunda. dar cred ca ar fi nevoie de mult prea multi iepuri... :) really, nihasa, vrei sa fii consilier pt urmatorul art delivery?

    RăspundețiȘtergere
  3. ah multumesc :)
    nu am nimic impotriva sa folositi pozelor alea ( oricum au watermark pe ele )


    nu e vorba de voi .. problema majora a fost ca eu deja ma asteptam la ceva .. si am fost crunt dezamagit cand nu s`a intamplat acel ceva pe care eu il aveam in cap.

    nu vreau sa ma intelegeti gresit - apreciez ceea ce s`a facut ... dar problema in opinia mea a fost ca s`a incercat a se face prea multe lucruri deodata ..

    RăspundețiȘtergere
  4. da, poate ca ai dreptate. dar de cate ori pe an crezi ca vom putea avea o strada numai pentru noi. si sa stii ca bikerii deja dadeau ture cand ai ajuns tu, de-aia nu erau acolo. doar nu voiai sa stea cu fundu pe sha si sa nu faca nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. si mai cred ca nu ai citit prima postare de pe blog. acolo explicam asa, mai pe lung si mai cheesy despre ce-ar fi vorba. tu ai ramas cu velocity in cap. asta era doar o mica parte din proiect.

    RăspundețiȘtergere
  6. oke am inteles ... eu doar mi`am expus punctul de vedere ..

    daca oferta de colaborare nu era in gluma .. mi`ar face placere sa ma implic in asa ceva.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Și ce faci când vine viitorul peste tine?

Știți care e cel mai surprinzător lucru la știrea că 10 edituri dau în judecată Bookster pentru cum funcționează modelul lor de business? Că le-a luat 7 ani să facă asta.

Șapte ani în care toată lumea credea că au o căsnicie fericită și că fiecare e mulțumit cu partea lui pe care o primește de la cele aproape 1000 de companii înrolate în sistem. 

Surpriză! Erau probleme în paradis, dar nu atât de mari încât a doua zi să se strângă toate editurile la o șuetă. Și au tăcut și au tot încasat bătaie fără să se clintească.

Nimeni de la nicio editură nu și-a zis: „Hai să ne facem Bookster-ul nostru!”. Nimeni nu s-a gândit la motivele pentru care Bookster prinde la corporatiști și cum ar putea să satisfacă această nevoie. Au stat cuminți și n-au schimbat nimic, iar rezultatul îl vedem acum după câțiva ani.

Să nu mă înțelegeți greșit, nu zic că ceea ce face Bookster este corect/moral pentru autori & edituri, dar îi apreciez pentru cum au exploatat această oportunitate de business. 

Și acum e …

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.