Treceți la conținutul principal

VeloCity

Am dat azi o fuga p`acolo cu bicla ... Cum am ajuns am fost asaltat de 2 tipe de la TVR ca daca vreau sa acord un interviu despre ce inseamna sa fii biker, bine si frumos nu prea ma consider biker dar se vedea ca duceau lipsa de bikeri - asa ca am zis oke .. a ramas ca or sa ma gaseasca ele mai incolo.


Dupa vreo jumatate de ora in care m`am plimbat p`acolo cu bicla am plecat. De ce ? Pentru ca e un mare fas chestia asta : s`au luat niste bancute , s`au pus 3 toalete ecologice , s`a bagat un dozator de bere , niste poze si locuri de dat graff-uri si desenat cu creta si asta e marele eveniment.



Big caca - parerea mea. Cam prea comercial se vrea evenimentul asta. Despre proiectele urbanistice .. nu prea pot sa zic foarte multe. Erau cativa (3-4 ) studenti de la arhitectura cu multe pliante si inconjurati de lume - eu cu bicla nu m`am putut apropia de ei sa ii intreb ce si cum. Din punctul asta de vedere mi se pare ca a cam esuat evenimentul ... sincer ma asteptam la ceva mai tehnic sa zic asa ...

Mi`a atras atentia tipul care desena iepurele portocaliu - as fi vrut sa vb cu el despre un eventual stencil or smth pentru blog dar a stat cocotat pe schela cat timp am fost eu acolo ... eh poate alta data avem noroc.Imi place cum a iesit iepurasul ala .... sper sa trec maine p`acolo sa ii dau o poza terminat fiind.
Mai interesant e ca am vazut un fel de Fredo&Pid'Jin desenat p`acolo .... cine stie poate a trecut Eugen p`acolo :)

Im bored ... sa vedem cate beri si mici pot sa bag in mine maine ...


Comentarii

  1. Birds Crew din Viena :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi de poze, le-am pus pe un grup "art delivery" pe flickr, sper ca e ok. cum o sa reusim vreodata sa-l multumim pe nihasa? as vrea sa organizam la un moment dat un eveniment la care nihasa sa aiba 30 de orgasme simultane pe secunda. dar cred ca ar fi nevoie de mult prea multi iepuri... :) really, nihasa, vrei sa fii consilier pt urmatorul art delivery?

    RăspundețiȘtergere
  3. ah multumesc :)
    nu am nimic impotriva sa folositi pozelor alea ( oricum au watermark pe ele )


    nu e vorba de voi .. problema majora a fost ca eu deja ma asteptam la ceva .. si am fost crunt dezamagit cand nu s`a intamplat acel ceva pe care eu il aveam in cap.

    nu vreau sa ma intelegeti gresit - apreciez ceea ce s`a facut ... dar problema in opinia mea a fost ca s`a incercat a se face prea multe lucruri deodata ..

    RăspundețiȘtergere
  4. da, poate ca ai dreptate. dar de cate ori pe an crezi ca vom putea avea o strada numai pentru noi. si sa stii ca bikerii deja dadeau ture cand ai ajuns tu, de-aia nu erau acolo. doar nu voiai sa stea cu fundu pe sha si sa nu faca nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. si mai cred ca nu ai citit prima postare de pe blog. acolo explicam asa, mai pe lung si mai cheesy despre ce-ar fi vorba. tu ai ramas cu velocity in cap. asta era doar o mica parte din proiect.

    RăspundețiȘtergere
  6. oke am inteles ... eu doar mi`am expus punctul de vedere ..

    daca oferta de colaborare nu era in gluma .. mi`ar face placere sa ma implic in asa ceva.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

O plimbare prin Bucuresti in 1993

Am dat întâmplător pe YouTube de video-ul de mai jos și m-am uitat captivat la cele 36 de minute de plimbat prin jumătate de București. Ceva ce azi, 26 de ani mai târziu, intră în zona legendelor urbane.

Dar să nu fiu absurd, un sfert de secol nu e o perioadă de timp neglijabilă. Cu siguranță optimiștii vor vedea bunăstarea așternută peste Capitala în tot acest timp, la fel cum pesimiștii vor spune ca de fapt nu prea s-au schimbat atât de multe lucruri încât să nu mai recunoști orașul.

Și cred că e un lucru care ține de vârstă. Pe YouTube ăi mai tineri tindeau să fie mai des în prima categorie, iar ăștia mai bătrâni în a doua.

Să ne întoarcem totuși la clip.



Ziceți și voi: s-a schimbat suficient de mult orașul în tot acest timp?

ps. Deși seamănă, în locul pasagerului nu e Florin Călinescu.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Reciclatul e pentru fraieri

Au trecut mai bine 3 ani de când mi-am propus să reciclez tot ce se poate recicla. Trei ani de reciclare selectivă și mers aproape lunar la pubele din cartier. Ani în care mi-am dat seama că trebuie să fii destul de fraier să faci asta în Sectorul 4 al Capitalei.

Pe la început aveam pubelele peste bulevard la vreo 450 de metri de bloc. După vreo trei-patru luni au dispărut și au apărut altele la vreo 600 de metri, tot pe partea ailaltă a bulevardului. Nicio problemă, am gamba frumoasă și pot să car sacul lui Moș Crăciun în spate. E mai greu cu sticlele de bere, dar fiecare viciu se plătește cumva.

Nu trece un an, iar REBU pierde contractul de curățenie în favoarea ADP-ului. Ce înseamnă asta pentru fraierică ăsta cu reciclatul? Păi timp de vreo jumătate de an nu mai există nicio pubelă de reciclare nicăieri în zonă/sector. Vreo două luni n-am avut nici coșuri de gunoi pentru că REBU a plecat ca o nevastă supărată din relația asta cu Sectorul 4, adică cu tot ce a avut și n-a avut.

Au f…