Treceți la conținutul principal

Blog a social tool !

In spiritul netoo 2.0 mi`am reorganizat blog roll -ul sau link roll -ul ... cum vreti sa`i spuneti. De ce ? pentru ca dupa netoo am ajuns la concluzia ca blogosfera romaneasca trebuie crescuta si sustinuta. In articolul respectiv faceam abstractie de aspectul financiar si puneam accentul pe cel social.

Asta reprezinta blogul ... un instrument social. Nu sunt de acord cu conceptul de underground / hardcore bloggers care nu au link roll, stats counter sau lipseste feedback`ului de la utilizatori ... pentru ca intotdeauna am sustinut ideea: " scrii pentru tine? oke bine dar atunci de ce ai parasit fisierul text de pe desktop si ai ajuns online?". In mod normal nu exista un raspuns care sa ma satisfaca pentru ca exista o multitudine de moduri de a evita sa`ti faci blogul public.

Dar nu subiectul hardcore bloggers doream sa il abordez ... ci conceptul de networking care sta in spatele blogurilor ( care fiind niste progenituri web2.0 sunt puse automat sub semnul interactivitatii cu utilizatorii si mai ales cu apartenenta la o comunitate ). Networkingul exista si in comunitatea bloggerilor romani ... dar trebuie sa fie sustinut in continuare pentru ca doar asa se poate realiza o crestere a comunitatii.

Automat cand vorbesc de crestere a comunitatii multi dintre voi se vor gandi la sporirea numarului de bloggeri ... nu de asta e vorba aici ... ci de sporirea awarness`ului romanesc legat de acest fenomen ( probabil cel mai nou fenomen in internetul romanesc ). Dar si ca side effects la acestea ... se va realiza o mai buna acoperire a subiectelor de nisa si o evolutie calitativa a blogurilor ( sa nu ii zic selectie naturala ) .

Nu sunt eu o figura reprezentativa a blogosferei ... dar sper ca totusi idee asta de networking sa prinda la bloggeri pentru ca ( am spus si o sa ma repet ) daca vrei sa fii izolat si lasat in pace ti`ai gasit gresit conceptul ( blog - web 2.0 ). In speranta ca pe viitor va exista o organizare mai complexa a blogosferei pun punct insemnarii.

back to desktop™

Comentarii

  1. Nu cred ca e vorba neaparat de "figuri reprezentative", ci mai mult de abordarea unei probleme din mai multe puncte de vedere. Fiecare participa cu cate ceva - asta conteaza. Parerea mea, zic.

    P.S.: Sper ca nu ai Moderate Comments activat ca e posibil sa fi comentat dublu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da-mi voie sa te contrazic, chiar esti reprezentativ ptr bloggingul romanesc.
    Din toata varza asta cu netoo, eu am retinut doar cateva lucruri: ca daca nu ai blog de continut(iar prin blog de continut intelegem un blog de media/advertising), nu reprezinti nimic, ca bloguri de genul tau sau al lui zoso sunt de rahat si ca nu ati putea in veci sa vindeti publicitate pe un blog de acest gen, ca awareness-ul se face din prieten in prieten si din aproape in aproape (adica eu de la leo burnett il laud pe ala de la ogylvi, ca poate o sa ma laude si el pe mine si oricum o sa avem afaceri impreuna). Un alt lucru sesizat de mine este lipsa de unitate a celor care fac parte din fenomen. Varabiescu a incercat sa faca ceva, iar Fusu de la neogen, cand a vazut ca totusi, e de lucrat la asta, a rezolvat retragandu-se din joc, ba chiar mai mult, incercand sa preia proiectul lui varabiescu. In acest fel, niciodata nu vom putea vorbi de o comunitate de bloggeri puternica, sau nici macar de o comunitate, desigur, in afara comunitatilor celor cu bloguri de continut ( a se citi media/advertising)
    PS: M-a izbit afirmatia tipului de pe core-target, i-am uitat numele, cum ca blogul lui zoso, cu 2000 unici/zi si 8000 afisari nu ar vinde in nici un caz cat al lui novac.
    May I say LOL?(TM)

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa k ai tu blog kat pt toti astia care stam under-ground....sau hard-core cum le spui tu.....asa k lasa-ne in underground si iesi u pe piata.....care e problema? chiar nu inteleg...........

    RăspundețiȘtergere
  4. a devenit prea stufos :/ fa in asa fel incat la o afisare sa apara unii, la alta afisare sa apara altii, asa ar fi mai echitabil dupa mine. Da e spatiul tau, nu al meu..

    RăspundețiȘtergere
  5. daca imi gasesti tu hackul de blogger ... eu il pun.

    eu pana acum nu am gasit ca si eu ma gandisem la ceva de genul asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Incep sa cred ca sunt din ce in ce mai oblivious la scena blogurilor romanesti.

    Am totusi o intrebare: e mai bine sa fii de pe CG sau sa fii fata in blog-roll-urile tale?

    RăspundețiȘtergere
  7. mariko ... reprezinta apartenenta ta ... si cum apartenenta la sexul tandru tantric si frumos e de vreo 20 ani ... am ales si eu apartenenta ai` mai noua.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…