Treceți la conținutul principal

Zilele Biz

Ultimele 2 conferinte ( internetics si load ) mi`au placut .... asa ca sunt motivat sa imi incerc norocul si cu cele 3 invitatii puse la dispozitia bloggerilor sarguinciosi de catre blogoree[.]ro . Nu sunt eu cel mai "fruntas" blogger ... dar la o adica n`ai de unde sa stii cum sare iepurele.

Citind flyer`ul ( care nu stiu cum a ajuns la mine in camera ) despre Zilele Biz am poftit la 2 dintre ele ... eh cam mult spus poftit ... mai bine zis a existat o curiozitate legata de 2 zile : Constructii si Imobiliare si a doua zi este IT si telecomunicatii. Ziua legata de constructii suna foarte promitator ... nu e chiar pe aria tehnica cum as fi vrut eu ... dar macar abordeaza problema financiara a constructiilor.

Ziua a 4 pentru care ma si " lupt " este dedicata internetului ... zona de care am ceva habar.... imi place mie sa afirm. Capii de afis care apar in ziua 4 sunt Jeremy Wright , Michael Arrington si Thomas Power ... care teoretic ar trebui sa imi faca inima sa bata mai repede .... Ce se intampla in realitate? pai nu sunt impresionat ... dar ma astept ca conferinta ( vai ce urat suna ) sa fie una de calitate.

Chestia cu asteptarile e una paguboasa pentru mine ... nu`mi place sa fiu dezamagit ... si cred ca asta se reflecta si la cum tratez ulterior un subiect care nu s`a ridicat la nivelul asteptarilor. Oricum ramane de vazut ... asta in caz ca am sansa sa intru in posesia invitatiei respective. Da, in momentul de fata 60 euro pentru o conferinta mi se pare cam mult avand in vedere ca nu fac bani din asta ... eh ... sa`mi tineti pumnii.

Comentarii

  1. foarte misto modul in care se dau invitatiile astea. eu inteleg ca bobby e mare maestru in seo, dar e putin exagerata treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate asta e conditia cu care le obtine :D sa promoveze evenimentul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este vorba de BlogThis aici, nu este pentru SEO. Nu am un anchor specific si nu cer link in mod deosebit.

    Mai mult, vreau sa se discute de bloguri in general in post, nu de forum sau de blogoree sau chiar zilele biz (vreau link pentru a putea aduce trafic si, implicit, bloggeri, pentru a mari comunitatea. Consecinta unei comunitati mai mari este posibilitatea de a putea face rost mai usor de invitatii la evenimente).

    In plus, vreau sa si promovez evenimentul, dupa cum bine spunea nihasa, pentru a putea discuta cu alti organizatori si in viitor si pentru a le oferi ceva la schimb (totusi, 6 invitatii inseamna 360E).

    Cat despre cat de mult am cerut... vreau sa dau invitatiile unor persoane care chiar vor sa mearga acolo si considera ca merita efortul de a scrie un post pentru asta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…