Treceți la conținutul principal

Zilele Biz

Ultimele 2 conferinte ( internetics si load ) mi`au placut .... asa ca sunt motivat sa imi incerc norocul si cu cele 3 invitatii puse la dispozitia bloggerilor sarguinciosi de catre blogoree[.]ro . Nu sunt eu cel mai "fruntas" blogger ... dar la o adica n`ai de unde sa stii cum sare iepurele.

Citind flyer`ul ( care nu stiu cum a ajuns la mine in camera ) despre Zilele Biz am poftit la 2 dintre ele ... eh cam mult spus poftit ... mai bine zis a existat o curiozitate legata de 2 zile : Constructii si Imobiliare si a doua zi este IT si telecomunicatii. Ziua legata de constructii suna foarte promitator ... nu e chiar pe aria tehnica cum as fi vrut eu ... dar macar abordeaza problema financiara a constructiilor.

Ziua a 4 pentru care ma si " lupt " este dedicata internetului ... zona de care am ceva habar.... imi place mie sa afirm. Capii de afis care apar in ziua 4 sunt Jeremy Wright , Michael Arrington si Thomas Power ... care teoretic ar trebui sa imi faca inima sa bata mai repede .... Ce se intampla in realitate? pai nu sunt impresionat ... dar ma astept ca conferinta ( vai ce urat suna ) sa fie una de calitate.

Chestia cu asteptarile e una paguboasa pentru mine ... nu`mi place sa fiu dezamagit ... si cred ca asta se reflecta si la cum tratez ulterior un subiect care nu s`a ridicat la nivelul asteptarilor. Oricum ramane de vazut ... asta in caz ca am sansa sa intru in posesia invitatiei respective. Da, in momentul de fata 60 euro pentru o conferinta mi se pare cam mult avand in vedere ca nu fac bani din asta ... eh ... sa`mi tineti pumnii.

Comentarii

  1. foarte misto modul in care se dau invitatiile astea. eu inteleg ca bobby e mare maestru in seo, dar e putin exagerata treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate asta e conditia cu care le obtine :D sa promoveze evenimentul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este vorba de BlogThis aici, nu este pentru SEO. Nu am un anchor specific si nu cer link in mod deosebit.

    Mai mult, vreau sa se discute de bloguri in general in post, nu de forum sau de blogoree sau chiar zilele biz (vreau link pentru a putea aduce trafic si, implicit, bloggeri, pentru a mari comunitatea. Consecinta unei comunitati mai mari este posibilitatea de a putea face rost mai usor de invitatii la evenimente).

    In plus, vreau sa si promovez evenimentul, dupa cum bine spunea nihasa, pentru a putea discuta cu alti organizatori si in viitor si pentru a le oferi ceva la schimb (totusi, 6 invitatii inseamna 360E).

    Cat despre cat de mult am cerut... vreau sa dau invitatiile unor persoane care chiar vor sa mearga acolo si considera ca merita efortul de a scrie un post pentru asta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…