Treceți la conținutul principal

Cheesy meets blogish

La o intalnire recenta a bloggerilor Elena Coman imi spunea despre un blog numit " Imi plac barbatii " - evident scris cu caps ca asa ii sta bine unui astfel de blog. Se tot poarta in ultimul timp genul asta de blog care sa socheze ... sa`ti dea senzatia ca s`ar elibera de fapt de frustrari ... dar in esenta fiind scrise special pentru nisa aia neexploatata....


IMI PLAC BARBATII - blogul asta e efectiv mi`a smuls hohote de ras ... despre viata asta porno care in final ne fute pe toti. Pur si simplu este echivalentul " cartii de pe noptiera " .... ceva usor ca implicatie intelectuala dar care sa te amuze. Fata de alte bloguri care se freaca de misandrie ... asta e un elogiu adus pulei ... cu vulgaritatea care insoteste orice act sexual.

Chiar imi place cum e scris ... si desi in primul post el/ea ( e atat de irelevant sexul celui care a scris blogul ) se explica de ce faca blogul asta ... ulterior dovedeste ca era un mare bullshit pentru ca povestea se dezvolta exact invers.

Blogul asta nu e facut ca un manifest penibil pentru sexul murdar in camere de hotel obscure .... e facut pentru a povesti ceva ... si sunt de parere ca o face foarte bine.

Sex, imoralitate si drame ... asta e reteta de succes. Cineva stie asta ... si o aplica foarte frumos. Dar pentru rasetele smulse ... trec cu vederea aceasta folosire a cititorilor de catre autor.

Comentarii

  1. pe mine chiar nu ma intereseaza :D e amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca aia care uraste barbatii cred ca vroia sa zica.
    Oricum, povestea e funny in esenta. Chiar stateam si ma gandeam, cum ar fi sa trec prin ceva similar cu soferul jeepului. Yummy.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dracu e funny? ca e de tot rahatul tot blogul?sau funny mai nou inseamna prostesc?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi there! Great blog! Welcome to my blogs, and what about link exchange? let me know, if u agree, thanks :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi se pare o mare idiotenie. e vulgar, dar nu are si farmec. Acum depinde pentru ce citesti :))

    RăspundețiȘtergere
  6. bleah. e e kkt. e GOL. nu e nik acolo. pierdere de timp lame. macar ceva daca era nu-mi parea asa de rau c-am pierdut timpu, la dreaq! macar eros sau funny, sau ... orice. NIK! si tu de ce pm ii faci trafic? e al tau? ma duc sa borasc...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…