Treceți la conținutul principal

Artificii si luminite

De 1 Decembrie. Ieri am fost la parada ... pozele si ideile o sa le scriu nitel mai incolo cand imi vine chef de photoshop. Ajuns de la parada primesc un flyer cu o invitatie la fabrica Tuborg ... ca deh sunt porti deschise. Totul bine si frumos ... incerc cu niste prieteni sa mergem dar ne lasam repede pagubasi din cazua imbulzelii de la intrarea autobuzelor.

Oarecum dezamagiti incercam sa facem turul de onoare al unor barulete din zona. Succesul limitat ne ghideaza sa pentrecem o seara linistita la mine cu niste bere, muzica si buna dispozitie. Asa se face ca am intarziat la 6:05 cand se aprindeau luminite si se dadeau artificii. Tot asa se face ca nu am avut un loc extraordinar de unde sa pozez .... si tot asa se face ca alcoolul din sange si`a spus oarecum cuvantul asupra pozelor.

Artificiile au fost frumoase ... lumea multa multa de pe strada a fost impresionata. Am mai auzit ici colo cate un " mai frumoase ca la revelion " asa ca trebuie sa fii fost ceva de capul lor ... nu? Eu personal nu am fost asa de impresionat ... am vazut multmai frumoase. Atasez vreo 6 poze mai cochete si mai stralucite ... poate asa o sa va faceti o impresie

Despre luminite ... pot spune doua lucruri :
  • sunt albastre si nu vezi ca anul trecut ( un prieten se bucura ca nu le mai confunda cu semafoarele )
  • si .... sunt cam uratele ... pe mine personal nu ma incanta

Comentarii

  1. bleaa ce urat ca sunt albastre=( crappyblue..

    RăspundețiȘtergere
  2. De la mine de la etajul 8 s-au văzut foarte fain artificiile :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt oribile luminile de pe magheru. dreptunghiuri albastre fara nici un fel de forma sau sens sau legatura cu orice (aaaa, pardon, legatura cu UE ... nu mai suport lingusheala asta). si un albastru foarte urat si prost ales. exact nuanta in care se coloreaza strasurile!

    RăspundețiȘtergere
  4. pfa..m-am convins,azi le-am vazut in toata splendoarea (luminile).e scarry,nu-mi place, e rece tot bulevardul si albastrul ala e too electric.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca exista vreun an in care sa placa luminitele.

    RăspundețiȘtergere
  6. ugh. parca a invadat reclama gretoasa de la pepsi blue tot orasul. parca au torturat o sepie fosforescenta pe magheru.si mai au si coronita cu UE ca sa nu cumva sa dam uitarii cum am intrat noi ultimii din coada in iunion.
    iarta-i doamne ca tot nu stiu ce fac.[vorba asta imi devine mantra]

    RăspundețiȘtergere
  7. Ia liniste ca sunt de zeci de ori mai misto ca alea de anu' trecut... dar nu mai misto ca alea de acum 2 ani :-/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…